Skocz do zawartości

swatchy

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330i xd

Osiągnięcia swatchy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie to samo, nie tylko te w centralnej konsoli. Więcej, w salonie macałem m4 i 5er- to samo w mniejszym lub większym stopniu. Niemniej irytuje mnie to niemiłosiernie, a w salonie krótko mówiąc jedni sobie z tym nie radzą drudzy nie widzą problemu. Trochę słabe, przyznam. Żona ma Tucsona z 2016 i spasowanie elementów tam jest lepsze niż w BMW za 250 tyś :D Rozumiem, że serwis nie widzi problemu i nie chce tego naprawiać? :)
  2. Z innej beczki zapytam, bo ja akurat mam moją 330 z kwietnia :) Czy skrzypią Ci te imitujące alu. plastiki wokół nawiewu centralnego ? O poranku w zimnym aucie jest ok ale wystarczy, że zostawię auto na słońcu i przez kilka km skrzypią zanim się ułożą. Pod naciskiem jest dramat. Zastanawiam się czy tylko u mnie tak, bo chcę to reklamować.
  3. To na bank tylko kwestia softu? Czyli pewnie da się wykodować te normy i restrykcje ? :) (Ja mam gwarancję tylko na 3 lata).
  4. U mnie jest zupełnie odwrotnie, tj. plastiki skrzypią jak jest mróz. Jak wsiądę np. po pracy do wychłodzonego auta, to kilka pierwszych kilometrów, zanim trochę się nagrzeje w środku, coś zawsze hałasuje. Nie udało mi się zidentyfikować co, ale z drugiej strony takich naprawdę mroźnych dni to jest zazwyczaj kilkanaście w roku, więc nie przeszkadza to aż tak mocno. Czyli jest szansa, że zimą też będzie skrzypiał :lol: Z dwojga złego tak jak mówisz, mroźnych dni wiele nie ma, natomiast upał to już chyba nie przerwanie 3ci miesiąc :)
  5. Sam sobie odpowiadasz na pytanie. Skrzypi na początku, a gdy schłodzisz wnętrze przestaje. Tutaj nic nie zdziałasz, bo ewidentnie jest to wina nadmiernego nagrzewania się auta. Wiem, może wkurzać w wymarzonym aucie za nie małe pieniądze, ale raczej żaden serwis nic z tym nie zrobi. Chyba, że nawet w schłodzonym aucie będą skrzypienia, to wtedy koniecznie reklamuj. W mojej firmie w G20 ma skrzypienia przeszklonego dachu. Walka z ASO trwa. A właściwie walka między ASO a BMW, ale skrzypienie dalej się pojawia. ASO się stara, robi co może, ale BMW na zbyt dużo nie pozwala (czytaj: nie płaci za naprawy/pomysły ASO). Zwalają na zwykłą eksploatację. Ciekawi mnie zatem czy tylko ja tak mam bo raczej nie ma w Polsce od kilku tyg miejsca bez upałów, więc chyba więcej g20 powinno skrzypieć ? :) Faktycznie w ostatnich dniach wsiadając do auta po pracy jest prawie zawsze 35 C no ale z drugiej strony, 5 letni Tucson żony chyba jeszcze ani razu nie zaskrzypiał :P
  6. Witam wszystkich, szybkie pytanko dotyczące skrzypienia plastików na desce rozdzielczej w upalne dni. Nie znalazłem nigdzie podobnego problemu, więc trochę mam obawy, że coś u mnie nie tak, aczkolwiek na nowe auto za 200 tyś to trochę słabo :? :? :? 330i xd z przebiegiem 3000km (wyprodukowane w kwietniu br.) od jakiegoś czasu zaczęły mi dokuczać plastiki na desce rozdzielczej. Mam wrażenie, że ma to związek z upałami ale ciężko to sprawdzić, bo gdzieś zniknęły chłodne dni. Skrzypienie/sporadyczne trzaski znikają po przejechaniu kilku km. Wydaje mi się, że w głównej mierze chodzi o spasowanie ramki wkoło nawiewów na środku deski, aczkolwiek tunel środkowy również pod naciskiem lubi skrzypnąć. Zastanawiam się czy zgłosić to na gwarancji ale coś czuję, że zabawa z tymi plastikami może spowodować odwrotny efekt. Jak u Was plastiki na desce w G20?
  7. Moja 330xd zamówiona w październiku, planowa produkcja na połowę kwietnia ma już VIN wczoraj się dowiedziałem. Rozumiem, że to już pewniak i wystarczy jeszcze kilka tyg. poczekać?
  8. Z czerwca ..... ja mam z października na 330ix (zgodnie z zamówieniem do końca czerwca ma być - ale nie mam kar), więc chyba zacznę szukać innego auta :/ Co ciekawe jak kręciłem się po salonach w czerwcu to w Poznaniu mi powiedzieli, że produkcja G20 to 3mce. Ponieważ auto jedno kończyłem leasing w grudniu, to zależało mi na tym, żeby nowe nie było wcześniej niż w styczniu ....
  9. Auto zamawiane początkiem maja, 2x przekładany termin produkcji, po 9 miesiącach czekania dalej status 105 więc wyrzuciłem tempomat adaptacyjny i head up - dołozyłem HK i hak. Dalej czekam. W**rwienie już przeszło, teraz po prostu zaczynam się z tego śmiać Wersja: 330i MSport, bez xdrive Z początkiem maja .... no to grubo, coś zaczynam nie mieć złudzeń, że mój się wyprodukuje .... :mad2: ja zacząłem już szukać gdzie indziej - nie koniecznie BMW. Jestem jednak lekko wkurzony, bo zależało mi na tym, żeby auto odebrać dopiero w tym roku, w czerwcu mi powiedzieli w salonie, że G20 produkuje się w 3mce, więc nie ma sensu za szybko zamawiać, jak ma być na styczeń no i wyszło jak wyszło :/ Marzec a auto nawet terminu produkcji nie ma.
  10. O kurde :) Ja też zamawiałem w październiku (nic z restrykcji nie było), dość szybko dostałem termin produkcji na koniec stycznia ale z początkiem stycznia auto "wypadło z produkcji" i tak sobie czekam już 2 miesiące na jakiekolwiek wieści :) Zgodnie z zamówieniem mają czas do czerwca ale zaczynam mieć wątpliwości czy to się uda. Kiedy dali Ci ten 15 tydzień?
  11. Hej, 330xd (nie ma nic co jest pod restrykcja) zamówiona w połowie listopada, wg ostatnich informacji (niby jeszcze nie oficjalne) od dealera produkcja zaplanowana na koniec stycznia. Realne to, czy raczej nie? :)
  12. Hej, ja póki co szukając 330i xd w konfiguracji za około 240 tyś obijam się w salonach o 12-13% przy średnim finansowaniu. Jeżeli ktoś ma namiar na fajnego handlowca z salonu BMW proszę o info na priv :) Może być gdziekolwiek w Polsce, podjadę po auto ;) Aha, auto nie jest mi potrzebne od zaraz, spokojnie poczekam w kolejce :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.