Skocz do zawartości

deremir

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw f20 114i

Osiągnięcia deremir

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, mam nieustający problem w moim samochodzie bmw 114i N13, sprawa wygląda następująco, wymieniałem w nim juz uszczelnienia misko, wału przedniego, czujnik ciśnienia i dalej mam ten problem, że z silnika ciągle cieknie.Wie może jaki może być powód takiego wyciekającego oleju, czy trzeba robić uszczelnienia, a może problem tkwi w czymś innym? Proszę o poradę co zrobić. Pozdrawiam
  2. jest to normalne w tych silnikach, chyba każdy tak ma.
  3. Cześć wszystkim, mam pytanie czy normalne jest to w tych silnikach n13, że po odkreceniu korka olejowego na włączonym silniku leci dymek? Pozdrawiam
  4. cześć wszystkim, jeżdżę autem juz od roku i ciągle mam problem przy odpaleniu go na cold start. Silnik wkręca się na wyższe obroty tak jak powinien, jednak przy spadaniu obrotów występują szarpnięcia (jakby takie zadyszki) i po ustabilizowaniu wszystko chodzi idealnie. Nie wiem, czy jest to normalne w tych autach. Proszę o jakąś poradę. BMW F20 114i 1.6 benzyna 102km. Nadmienię jeszcze, że na dniach mam uszczelnienie koła pasowego, ponieważ zbiera się olej. Rozrząd w aucie wymieniony, świece, olej, turbo.
  5. Cześć wszystkim, mam ten sam problem, auto po dłuższym odpoczynku przy odpalaniu nierówno pracuje, lecz po nagrzaniu się lub krótkiej jeździe wszystko wraca do normy. Może mi ktoś pomóc co może być nie tak, czyżby cewka? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.