Skocz do zawartości

PZPZ

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 2014r

Osiągnięcia PZPZ

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Polecam kupić historię serwisowa z allegro za około 10zl. Ja też dostałem informację na forum że nie ma akcji serwisowej a w historii serwisowej z allegro(defakto jest to informacja z systemu BMW zawierająca wszystkie dane auta) jest wpisana akcja serwisowa informacyjna. Po męczeniu serwisu BMW również to potwierdzili (jednak na samym początku nie dostaje się standardowa informacje z serwisu że nie ma akcji serwisowej). Trzeba zadawać dokładne pytanie czy nie ma akcji informacyjnej. Ponadto zgodnie z instrukcją BMW należy wykonać sprawdzenie chłodniczki kamera - nie daj się spławić jeżeli tego nie zrobią. Polecam spróbować zapytać się w Gliwicach co do ceny sprawdzenia chlodniczki.
  2. Też mam BMW f10 520d z 2014r. U mnie ten sam problem z chłodniczką tj. ubywa plynu chlodzacego jednak nie wiem dokladnie jak dużo - wydaje sie ze sporo bo musiałem dolac 1 l. Na pewno jest nieszczelność chlodniczki w zakresie wydobywania sie z niej spalin(czuc zapach spalin + okopcony jest silnik) - czy w Twojej sztuce też to występowało? I najważniesze czy udało sie załatwić sprawę chlodniczki z serwisem w zakresie pokrycia kosztów z akcji serwisowej? Czy zdiagnozowali i odesłali z kwitkiem przedstawiając kosztorys?
  3. Dzięki też myślę ze jest w aucie od nowości czyli rok 2013 (model 2014) Proszę kogoś zorientowanego w temacie o informację czy z doświadczenia jeżeli jest nieszczelność w chłodniczce ale w ten sposób, że objawia się to wydostawaniem na zewnątrz spalin to też obejmuje to akcja po weryfikacji przez serwis? Jednym zdaniem czy jak serwis znajdzie nieszczelność chłodniczki w zakresie wydostawania się spalin to część jest wymieniana na koszt BMW?
  4. Proszę o informację czy przysługuje akcja serwisowa na wymianę chodniczki EGR - BMW F10 2014r VIN: WBA5C310X0D048611 Mam okopconą okolicę silnika w pobliżu chodniczki i kolektora dolotowego(spód i tył chłodniczki od strony silnika jest cały okopcony), dodatkowo był niski stan płynu chłodzącego. Rozumiem że to są typowe usterki chłodniczki? Dodatkowo przesyłam zdjęcie numeru chłodniczki. TO jest rok 2013 czy 2017?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.