Skocz do zawartości

Minto107

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2005 E90 325i MT

Osiągnięcia Minto107

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tego też się niestety obawiam, ale jeszcze na razie chcę spróbować tych metod, jeśli nie pomoże mi to zmniejszyć poboru oleju to gdzieś w lato zrobię remont silnika, a samo płukanie powinno i tak wyjść na plus bo silnik będzie zawsze czystszy, a jestem przekonany że aktualnie jest dość bardzo zasyfiony
  2. Dzięki za szybką odpowiedź, słyszałem też o tym środku. A jeszcze dopytam, nie będzie problemu z syfem w filtrze oleju? To jest moje jedyne zmartwienie czy się nie zapcha (będę zakładał OE BMW)
  3. Witam wszystkich forumowiczów, Mam E90tkę z N52B25 i myślę o zrobieniu płukaniu silnika. Auto od 2019 w Polsce. W Niemczech miał duże inwerwały między zmianami oleju (wyciąg z ASO) i auto ma dość duży apetyt na olej (ok. 850-900ml na 1000 km), stąd też właśnie mój pomysł żeby zrobić taki lepszy serwis olejowy zanim podejmę się jakichś większych napraw (których nie wykluczam, chcę mieć sprawne auto i nie wozić bańki oleju w bagażniku). Aktualnie auto jeździ na Ravenolu 5W40, a mój plan jest następujący: 1. Dojechać do mechanika 2. Wlać płukankę LM 2662 3. Odczekać zgodnie z instrukcją 15 min na jałowym bez przegazówek ani ruszania auta 4. Przez 40 min pozwolić, żeby wszystko spłynęło 5. Zalać Motul 0W40 (podobno na tym oleju auto będzie miało mniejszy pobór oleju, chyba że polecacie coś innego to chętnie usłyszę) 6. Dolać Archoil AR9100 (oczywiście olej + archoil = 6.5l, żadnego przelewania) 7. Po około 8 tys. km powtórzyć procedurę (i tak naprawdę, to już robić tak na stałe myślę) Oczywiście jeszcze co zapomniałem do listy wrzucić to wiadomo zmieniam filtr na OE wraz z nowymi oringami. Pytanie do was, czy taka procedura jest ok? Czy przez te 8 tys. km nie dostanie się za dużo syfu do filtra oleju? Auto ma 223 tys. km (ASO i historia serwisowa w DE to potwierdza) tak więc podejrzewam, że w silniku trochę tego syfu będzie.
  4. Lampy 2005-2007 (przed pierwszym liftem elektroniki) nie bedą się testowały. Wiem, bo sam mam lewą lampę 05, a prawą 07 po lifcie i prawa lampa po uruchomieniu robi testy lewo prawo góra dół, a lewa stoi w miejscu, lecz obie działają poprawnie podczas jazdy więc nie masz się czym przejmować
  5. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników(jeden taki duży jest od samego wentylatora). Sam wentylator jeśli będziesz wyciągał (np. do testów na akumulatorze czy wogl działa) rób to ostrożnie. U mnie wyszło na siłę i coś się poluzowało i skończyło się nowym wentylatorem z ASO
  6. Dzięki za info. Bałem się że może wpłynie to negatywnie na prowadzenie auta, a do tej pory nie jeździłem za dużo z tylnym napędem
  7. Witam, jestem świeżym posiadaczem 2005 E90 BMW 325i. Auto wyszło fabrycznie na felgach styling 155 z oponami 205/55R16, teraz chcę dokupić drugi komplet felg i wybór padł na styling 194. Widzę jednak że 194 domyślnie sprzedawane są z myślą o stosowaniu szerszych opon na tylną oś niż na przednią. Zastanawiam się jak wpłynie to na prowadzenie mojego auta. Zawieszenie mam bazowe(nie mam sports ani M Driver's package). Zależy mi żeby auto prowadziło się pewnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.