Skocz do zawartości

Adzik1

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z3 i Z4

Osiągnięcia Adzik1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuje bardzo mi pomogłeś. Chyba wiem skąd zostały wypięte po wpięciu wyrzuca błędy natomiast tryb sport się nie załącza.
  2. Dziękuję bardzo :) dzisiaj potestuje Super to opisałeś. Przewody wychodzą z z wiązki X0004 A jeszcze korzystając z sytuacji czy można sprawdzić czy sterownik jest oryginalny? Nie mam nalepki z vin co daje mi do myślenia.
  3. Witam serdecznie, potrzebuje pomocy w ustaleniu miejsca oryginalnego położenia poniższych pinów w DME. Natrafiłem na nie w poszukiwaniu przyczyn niewłączającego się trybu sport. Przy próbie włączenia tego trybu inpa wyrzuca błędy P16C0 i P1541. Najprawdopodobniej chodzi o wtyk X6004 z niego pochodzą piny. Jak widać na poniższym zdjęciu nasi tu byli :( został też zlutowany pin żółty z brązowym nie wiem po co myślę, że może to być pokłosie zabezpieczeń antykradzieżowych. Koledzy zajmujący się SWAPami wiem, że mają to bardzo mocno ogarnięte może będziecie w stanie mi pomóc. z góry dziękuje. PS. nie wiem na ile dobrze widać kolory przewodów to niebieski z czerwonym i brązowy z szarym. https://images89.fotosik.pl/586/e9548968ed70686bgen.jpg
  4. Witam serdecznie, poszukuje pomocy w sprawie niedziałającego przycisku sport auto z 2003 roku z silnikiem 2,5 m54. Po włącznieu przycisku na desce zapala sie błąd. Wyrzuca też błędy wg INPA Nr 10173 27BD oraz nr 10270 281E. Dodam, że sam włącznik był sprawdzany, sprwadzone regulatory vanosa. Samochód ma znikomy przebieg 29 tys km. Może ktoś ma jakieś sugestię?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.