Skocz do zawartości

linsChaho

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia linsChaho

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W weekend moje wspomaganie kierownicy zaczynało gasnąć po kilku minutach jazdy, ale wracało po zaparkowaniu i ponownym uruchomieniu samochodu, tylko po to, by po kilku minutach znowu zgasło. Ponadto, podczas pierwszej jazdy, na której to się zaczęło, zacząłem sporadycznie tracić moc na autostradzie, więc odjechałem, aby wizualnie sprawdzić silnik, nic nie znalazłem, uruchomiłem go z powrotem i wszystko było w porządku, pomijając znikające wspomaganie kierownicy . Poziom płynu PS jest w porządku. Szukałem w Internecie i znalazłem kilka osób wymieniających wyłącznik zapłonu jako możliwe źródło problemu z PS i zastanawiałem się, czy byłoby to również powiązane ze sporadyczną utratą mocy, czy też jest to osobny problem razem.10.0.0.0.1 192.168.1.254
  2. linsChaho

    Alternator Bosch v8

    Świeci mi się cały czas kontrolka baterii. Sama bateria jest świeża i spełnia swoje zadanie. Kiedy zdejmowałem pasek i był luźno założony, kontrolka zgasła, jak tylko naciągnęłam napinacz, wróciła do góry. Moje pytanie brzmi, który podzespół alternatora jest zły? Czy istnieje sposób na poznanie bez demontażu? Łożyska, plastikowa obudowa łożyska, prostownik, regulator? Te alternatory są obecnie dość trudne do zdobycia i kosztują fortunę.appvalley tutuapp tweakbox
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.