Thanos88
Zarejestrowani-
Postów
101 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
Bmw e60 3.0d 262 ps 570 nm.
Osiągnięcia Thanos88
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Opony 225/50 czy 245/45 które lepsze do 17x8j??
Thanos88 odpowiedział(a) na Kondziio86 temat w E60, E61
Na te felgi ida opony 245 45 17 i jezdzi sie super. Mialem takie seryjnie przeszedlem na 19 cali i zaluje bo na 19 calach i profilu 35 to jest publika i brak komfortu jazdy. Max 18 cali profil 40 nizej nawet nie idzcie. -
Wydaje mi sie, ze jak ciagnie przod i tyl to chyba najbezpieczniej dac 4 takie same felgi o takim samym ET szerokosci i 4 takie same opony. W przypadku napedu na tyl szersza opona z tylu to poprawa trakcji tez tylnich kol ale w przpadku x-drive nie widze sensu dawania szerszej opony z tylu. No chyba, ze kwestie wizualne typowo. Ogolnie jak zerkam na auta 4x4 to 9 na 10 uzytkownikow ma 4 takie same koła.
-
Temperature mozna sprawdzic w ukrytym menu i ladowanie tez. Przyciskiem od kasacji przejechanych km sie dostaniecie do tego menu trzeba wpisac sume 4 ech ostatnich cyfr vinu by uzyskac dostep potem na pozycje 19 - i pozycje w podmenu 7 i 9 to poziom ladowania i temperatura wody, Czasami fajnie sobie zerknac i sprawdzic czy wszystko git. Co do tego, ze kasacja dpf uszkadza auto to ja po roku jezdzenia bez dpf i egr-a stwierdzam, ze raczej je naprawia i dodaje ciut mocy. Po kasacji dpf jak wsiadlem w auto to widzialem ewidentnie roznice w reakcji na gaz i dynamice auta. Co do przegladow to przeciez pucha zostaje na miejscu dpf, a jedynie jest pusta w srodku i to wszystko. Egr to zwykla ekologia co laduje spaliny kolejny raz w kolektor ssacy i na klapy zasyfiajac nagarem caly kolektor i klapy. Lepiej usunac egr miec czysciutki kolektor i ladne niezalepione klapy wirowe.
-
czujniki masz do zmiany dasz nowy 1 przod 1 tyl i sie serwis zmieni wtedy.
-
Jak wywala wode przez korek w ukladzie jest za wysokie cisnienie w 99% jest to uszkodzona uszczelka pod glowica. Kup sobie tester za 25 pln na uszczelke pod glowica jak ci plyn zmieni kolor to juz masz pewnosc spaliny w plynie chlodniczym i wysadza wode. Dodam tez ze chlodniczki egr w E60 to zwykle smietniki i padaja jak muchy, najlepiej caly uklad egr odkrecic zaslepic bo to zwykly szajs. A jak masz za wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia to ci rozszczelni chlodniczke egr w ciagu kilku miesiecy.
-
regulator napiecia do wymiany
-
Do x drive sie nie zaklada 19 calowych felg o roznych szerokosciach bo beda roznice w masie kol. Do x - drive max maja byc 18 calowe 4 takie same felgi i 4 takie samo opony. felga 9j jest ciezsza i szersza niz felga 8j, a naped ma sie rozkladac jednakowo przod tyl automatycznie i z tylu juz bedzie ciezej dla napedu. Wedlug mnie takie cos mozna dac jak ma sie naped na tyl, a jak ma sie x -drive i robienie takich zabiegow to durnota. Sam mam felge 9j przod 10j tyl ale mam naped na tyl. Do x-drive by w zyciu tego nie pchal. Ludzie sami sobie komplikuja zycie, a potem placz, bo x-drive szwankuje.
-
Pisk hamulców przy dojeżdżaniu i z wysokich prędkości
Thanos88 odpowiedział(a) na radoboski95 temat w E60, E61
Kup klocki zimmermana dedykowane do tych tarcz. Tarcze zimmermana w bmw maja ogromne problemy moj znajomy kupil za 1600 2 tarcze na przod nacinane wentylowane z dziurami i po 6 miesiacach mu bily i sprzedal je znajomemu uwaga za 800 pln. komplet. Do e60 kupuje sie kompletami, a nie ze tarcze z zimmermana a ladujesz z brembo klocki. Masz miec klocki zimmerman i tarcze zimmerman komplet pod te tarcze. Ogolnie zimmerman nie jest za dobry do bmw wiele reklamacji jest zwrotow jeszcze jak kupiles jakies nacinane bog wie co bedzie tylko gorzej z czasem. Bylo kupic tarcze bmw oe oryginalne i klocki oryginalne i bys mial spokoj na kolejne 5 lat. -
diesel nigdy nie jest glosny spokojnie, a o przeglady sie nie martwie jak na totalnym przelocie moj poprzedni samochod spokojnie je przechodzil to i na 4 koncowkach je przejdzie bmka. Zeby sie przyczepili wydech musi byc przesadnie glosny, a to grozi jedynie M5 na jakims 3 calowej pustej rurze, a nie zadnemu e60. A juz napewno nie dieslowi. Tez moga sie przyczepic jak auto kopci przesadnie, a moj diesel jak sie nagrzeje nie kopci wcale jedynie na zimnym biala para z wydechu jak odmarza wydech. Zlapie 60 stopni to juz nic z wydechu spalin nie widac. Jest ok. Co do wydechu zamowilem zderzak z M5 styl. Tyl na 4 koncowki. I bedziemy niczym wazzup w firmie od tlumikow dzialac ze sprawarka. Wyglad m-paka standardowy jest dla mnie nudny , wiec robie na styl m5. O wiele mniej tego na ulicach mozna sie jeszcze wyrozniac. Plusem tych zderzakow m5 styl jest to, ze przerabiac nie trzeba nic przychodzi lakierujecie i zakladacie na auto. tyle. z przodu trzeba jedynie steropian wywalic calkiem by zderzak sie ladnie spasowal albo go przyciac ale po co jak mozna wywalic. z tylu niby nic nie trzeba jedynie sie zaklada. tyle
-
Mi nie chodzi o brzemienie, a o wyglad auta tylko chce miec dym rownomierny z 4 ech koncowek, a nie jak rzezbiarze, ze leci po lewej dym, a po prawej prawie nic. Tlumik jak to tylko db killer mysle, ze jest zbedny - no chyba, ze musi byc na przeglad to zostawie.
-
Witam pytanko Zrobilem juz przod z M5 w moim e60 , a teraz chce zrobic tyl z M5. Otoz zderzak z M5 bede mial polakieruje pod kolor i git. Aczkolwek mam 1 tlumik duzy z tylu po lewej i jak to zrobic poprawnie by wydech zrobic na 4 koncowki ale... Zeby ewentualny dym lecial z wszystkich koncowek. Rozmawialem z chlopem od tlumikow i mi mowil, ze jezeli poprostu zrobimy dziure w rurze do tlumika koncowego i dospawamy dluga rurke idaca na prawa strone i tam bedzie 2 koncowki to prawdopodobnie i tak 70% spalin trafi w tlumik po lewej stronie, a jedynie jakies resztki w koncowki po prawej stronie. Jak to zrobic by rownomiernie spaliny szly na lewa i prawa strone?? kolejne pytanie czy koncowy tlumik jest DB KILLEREM jedynie czy filtruje tez spaliny??? Jak go usune i zwyczajnie zrobie rozdzielenie z 1 rury pod autem na 2 rury 3 calowe co sie rozchodza na boki i zakoncze je poprostu 4 ema koncowkami to czy to bedzie gorzej kopcic niz jak zostawie ten tlumik koncowy ????? E60 na serii jest dla mnie nudne wizualnie dlatego zdecydowalem sie na mody w stylu "fake m5". Ktoś to robil i jak rozwiazaliscie ten punkt z wydechem przy tym zderzaku na styl m5 ???? dzieki
-
Moze sterownik swiec zarowych cos wariuje. Sprawdz tez jakie masz napiecie startowe akumulatora po wlaczeniu zaplonu czy ci nie wariuje napiecie i po minucie dopiero wstaje na 11 i wyzej. W ukrytym menu na zegarach wszystko pokazuje temperature wody i napiecie aku.
-
Skrec pokretlami 2 nawiewy na pasazera boczny i srodkowy na prawie minimum - to doda mocy nawiewom dla kierowcy. Nie mowie o pokretlach na panelu klimatyzacji, a o pokretlach na nawiewach bezposrednio.
-
Co bys nie robil to cie wyjdzie znacznie drozej cenowo niz jak sprzedasz twoje reflektory i zamowisz w lepszym stanie uzywane. w bi-xenonie e60 skretnym zregenerowac trzeba : 1. klosze - matowieja z wiekiem, slabiej przepuszczaja swiatlo, paruja od srodka, brewki od srodka tez lubia zaparowac po latach, w lci nie wystepuje problem nie swiecacych brewek z pre lci, a jak wystepuje to sa to sytuacje wrecz znikome - koszt nowych kloszy to od 550 pln za komplet w górę z nowymi brewkami led oczywiscie. Mozna oczywiscie je polerować ale jak to mowia nowe to nowe. Zamienniki kloszy robi firma TYC, ori klosze to koszt okolo 900 pln komplet z aso. 2. odblysniki xenona, musisz je zregenerowac by odbijaly swiatlo tak jak sobie to zalozyl producent, z wiekiem odblysnik sie wypala robi sie coraz ciemniejszy matowieje. Jest 2 opcje albo regenerujesz albo oddajesz stare swoje i kupujesz za okolo 200-250 pln komplet 2 sztuk juz zregenerowanych. 3. Soczewki z wiekiem w E60 sie brudza nawet najmniejszy kurz na soczewce powoduje , ze slabiej swieci. W 90% przypadkow wystarczy wyczyscic soczewke, mozna wstawiac nowa badz inna lepsza. Koszt od 150 do 400 pln. 4. Żarniki D1S - ogolnie sensowny komplet zaczyna sie od okolo 300 pln philipsa. Przerabialem mase kompletow 0d 130 komplet do 200 komplet i to nie swieci, a raczej swieci ale slabo. Philipsy za 300 komplet zalatwily sprawe. 4. Ringi SMD - ogolnie seryjne ringi w E60 to kpina ani to nie swieci ani nie wyglada. Po wlozeniu markerów LED sytuacja poprawia się conajmniej o połowę ale nadal brakuje czegoś - też zauwazylem, ze markery LED sie zuzywaja. Kupujac przecietny zestaw markerow LED za 150-200 pln po okolo roku max jak nie szybciej markery LED, ktore swiecily pieknie 5-8 miesiecy na bialo zaczynaja lapac coraz wiecej zielonej poswiaty - zwyczajnie sie te markery zaczynaja przepalac powoli i z bialych ringow robia sie pol biale pol zielone. Ringi SMD to koszt okolo 250-300 pln ale markery led to przy nich zwykly badziew. O ile w PRE LCI da sie latwo zainstalowac te SMD to w LCI z racji na inna budowe bi xenona w srodku klosza moze byc to problem. Ogólnie według mnie najlepsza opcja to sprzedać twoje reflektory, ktore sa juz wysluzone dolozyc tego tysiaka i kupic takie same w super kondycji. W innych przypadkach zainwestujesz sporo pieniedzy na regeneracje, a moze sie okazac, ze nadal cos kuleje. Juz nie wspomne, ze jak otworzysz swoje reflektory, a raczej je rozkleisz to predzej czy pozniej moga zaczac zaparowywac od srodka, a z tym nie wygrasz.
-
Ktoś pisal ze kupuje kolo pasowe hart firmy. Ono padnie po pol roku. Do e60 jedynie oe bmw kolo pasowe albo corteco zamiennik. Te tanie padaja jak muchy.