Skocz do zawartości

Thanos88

Zarejestrowani
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e60 3.0d 262 ps 570 nm.

Osiągnięcia Thanos88

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Na te felgi ida opony 245 45 17 i jezdzi sie super. Mialem takie seryjnie przeszedlem na 19 cali i zaluje bo na 19 calach i profilu 35 to jest publika i brak komfortu jazdy. Max 18 cali profil 40 nizej nawet nie idzcie.
  2. Thanos88

    Alufelgi do e61 xd

    Wydaje mi sie, ze jak ciagnie przod i tyl to chyba najbezpieczniej dac 4 takie same felgi o takim samym ET szerokosci i 4 takie same opony. W przypadku napedu na tyl szersza opona z tylu to poprawa trakcji tez tylnich kol ale w przpadku x-drive nie widze sensu dawania szerszej opony z tylu. No chyba, ze kwestie wizualne typowo. Ogolnie jak zerkam na auta 4x4 to 9 na 10 uzytkownikow ma 4 takie same koła.
  3. Temperature mozna sprawdzic w ukrytym menu i ladowanie tez. Przyciskiem od kasacji przejechanych km sie dostaniecie do tego menu trzeba wpisac sume 4 ech ostatnich cyfr vinu by uzyskac dostep potem na pozycje 19 - i pozycje w podmenu 7 i 9 to poziom ladowania i temperatura wody, Czasami fajnie sobie zerknac i sprawdzic czy wszystko git. Co do tego, ze kasacja dpf uszkadza auto to ja po roku jezdzenia bez dpf i egr-a stwierdzam, ze raczej je naprawia i dodaje ciut mocy. Po kasacji dpf jak wsiadlem w auto to widzialem ewidentnie roznice w reakcji na gaz i dynamice auta. Co do przegladow to przeciez pucha zostaje na miejscu dpf, a jedynie jest pusta w srodku i to wszystko. Egr to zwykla ekologia co laduje spaliny kolejny raz w kolektor ssacy i na klapy zasyfiajac nagarem caly kolektor i klapy. Lepiej usunac egr miec czysciutki kolektor i ladne niezalepione klapy wirowe.
  4. czujniki masz do zmiany dasz nowy 1 przod 1 tyl i sie serwis zmieni wtedy.
  5. Jak wywala wode przez korek w ukladzie jest za wysokie cisnienie w 99% jest to uszkodzona uszczelka pod glowica. Kup sobie tester za 25 pln na uszczelke pod glowica jak ci plyn zmieni kolor to juz masz pewnosc spaliny w plynie chlodniczym i wysadza wode. Dodam tez ze chlodniczki egr w E60 to zwykle smietniki i padaja jak muchy, najlepiej caly uklad egr odkrecic zaslepic bo to zwykly szajs. A jak masz za wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia to ci rozszczelni chlodniczke egr w ciagu kilku miesiecy.
  6. Thanos88

    Alufelgi do e61 xd

    Do x drive sie nie zaklada 19 calowych felg o roznych szerokosciach bo beda roznice w masie kol. Do x - drive max maja byc 18 calowe 4 takie same felgi i 4 takie samo opony. felga 9j jest ciezsza i szersza niz felga 8j, a naped ma sie rozkladac jednakowo przod tyl automatycznie i z tylu juz bedzie ciezej dla napedu. Wedlug mnie takie cos mozna dac jak ma sie naped na tyl, a jak ma sie x -drive i robienie takich zabiegow to durnota. Sam mam felge 9j przod 10j tyl ale mam naped na tyl. Do x-drive by w zyciu tego nie pchal. Ludzie sami sobie komplikuja zycie, a potem placz, bo x-drive szwankuje.
  7. Kup klocki zimmermana dedykowane do tych tarcz. Tarcze zimmermana w bmw maja ogromne problemy moj znajomy kupil za 1600 2 tarcze na przod nacinane wentylowane z dziurami i po 6 miesiacach mu bily i sprzedal je znajomemu uwaga za 800 pln. komplet. Do e60 kupuje sie kompletami, a nie ze tarcze z zimmermana a ladujesz z brembo klocki. Masz miec klocki zimmerman i tarcze zimmerman komplet pod te tarcze. Ogolnie zimmerman nie jest za dobry do bmw wiele reklamacji jest zwrotow jeszcze jak kupiles jakies nacinane bog wie co bedzie tylko gorzej z czasem. Bylo kupic tarcze bmw oe oryginalne i klocki oryginalne i bys mial spokoj na kolejne 5 lat.
  8. diesel nigdy nie jest glosny spokojnie, a o przeglady sie nie martwie jak na totalnym przelocie moj poprzedni samochod spokojnie je przechodzil to i na 4 koncowkach je przejdzie bmka. Zeby sie przyczepili wydech musi byc przesadnie glosny, a to grozi jedynie M5 na jakims 3 calowej pustej rurze, a nie zadnemu e60. A juz napewno nie dieslowi. Tez moga sie przyczepic jak auto kopci przesadnie, a moj diesel jak sie nagrzeje nie kopci wcale jedynie na zimnym biala para z wydechu jak odmarza wydech. Zlapie 60 stopni to juz nic z wydechu spalin nie widac. Jest ok. Co do wydechu zamowilem zderzak z M5 styl. Tyl na 4 koncowki. I bedziemy niczym wazzup w firmie od tlumikow dzialac ze sprawarka. Wyglad m-paka standardowy jest dla mnie nudny , wiec robie na styl m5. O wiele mniej tego na ulicach mozna sie jeszcze wyrozniac. Plusem tych zderzakow m5 styl jest to, ze przerabiac nie trzeba nic przychodzi lakierujecie i zakladacie na auto. tyle. z przodu trzeba jedynie steropian wywalic calkiem by zderzak sie ladnie spasowal albo go przyciac ale po co jak mozna wywalic. z tylu niby nic nie trzeba jedynie sie zaklada. tyle
  9. Mi nie chodzi o brzemienie, a o wyglad auta tylko chce miec dym rownomierny z 4 ech koncowek, a nie jak rzezbiarze, ze leci po lewej dym, a po prawej prawie nic. Tlumik jak to tylko db killer mysle, ze jest zbedny - no chyba, ze musi byc na przeglad to zostawie.
  10. Witam pytanko Zrobilem juz przod z M5 w moim e60 , a teraz chce zrobic tyl z M5. Otoz zderzak z M5 bede mial polakieruje pod kolor i git. Aczkolwek mam 1 tlumik duzy z tylu po lewej i jak to zrobic poprawnie by wydech zrobic na 4 koncowki ale... Zeby ewentualny dym lecial z wszystkich koncowek. Rozmawialem z chlopem od tlumikow i mi mowil, ze jezeli poprostu zrobimy dziure w rurze do tlumika koncowego i dospawamy dluga rurke idaca na prawa strone i tam bedzie 2 koncowki to prawdopodobnie i tak 70% spalin trafi w tlumik po lewej stronie, a jedynie jakies resztki w koncowki po prawej stronie. Jak to zrobic by rownomiernie spaliny szly na lewa i prawa strone?? kolejne pytanie czy koncowy tlumik jest DB KILLEREM jedynie czy filtruje tez spaliny??? Jak go usune i zwyczajnie zrobie rozdzielenie z 1 rury pod autem na 2 rury 3 calowe co sie rozchodza na boki i zakoncze je poprostu 4 ema koncowkami to czy to bedzie gorzej kopcic niz jak zostawie ten tlumik koncowy ????? E60 na serii jest dla mnie nudne wizualnie dlatego zdecydowalem sie na mody w stylu "fake m5". Ktoś to robil i jak rozwiazaliscie ten punkt z wydechem przy tym zderzaku na styl m5 ???? dzieki
  11. Moze sterownik swiec zarowych cos wariuje. Sprawdz tez jakie masz napiecie startowe akumulatora po wlaczeniu zaplonu czy ci nie wariuje napiecie i po minucie dopiero wstaje na 11 i wyzej. W ukrytym menu na zegarach wszystko pokazuje temperature wody i napiecie aku.
  12. Skrec pokretlami 2 nawiewy na pasazera boczny i srodkowy na prawie minimum - to doda mocy nawiewom dla kierowcy. Nie mowie o pokretlach na panelu klimatyzacji, a o pokretlach na nawiewach bezposrednio.
  13. Thanos88

    Bixenon / biled

    Co bys nie robil to cie wyjdzie znacznie drozej cenowo niz jak sprzedasz twoje reflektory i zamowisz w lepszym stanie uzywane. w bi-xenonie e60 skretnym zregenerowac trzeba : 1. klosze - matowieja z wiekiem, slabiej przepuszczaja swiatlo, paruja od srodka, brewki od srodka tez lubia zaparowac po latach, w lci nie wystepuje problem nie swiecacych brewek z pre lci, a jak wystepuje to sa to sytuacje wrecz znikome - koszt nowych kloszy to od 550 pln za komplet w górę z nowymi brewkami led oczywiscie. Mozna oczywiscie je polerować ale jak to mowia nowe to nowe. Zamienniki kloszy robi firma TYC, ori klosze to koszt okolo 900 pln komplet z aso. 2. odblysniki xenona, musisz je zregenerowac by odbijaly swiatlo tak jak sobie to zalozyl producent, z wiekiem odblysnik sie wypala robi sie coraz ciemniejszy matowieje. Jest 2 opcje albo regenerujesz albo oddajesz stare swoje i kupujesz za okolo 200-250 pln komplet 2 sztuk juz zregenerowanych. 3. Soczewki z wiekiem w E60 sie brudza nawet najmniejszy kurz na soczewce powoduje , ze slabiej swieci. W 90% przypadkow wystarczy wyczyscic soczewke, mozna wstawiac nowa badz inna lepsza. Koszt od 150 do 400 pln. 4. Żarniki D1S - ogolnie sensowny komplet zaczyna sie od okolo 300 pln philipsa. Przerabialem mase kompletow 0d 130 komplet do 200 komplet i to nie swieci, a raczej swieci ale slabo. Philipsy za 300 komplet zalatwily sprawe. 4. Ringi SMD - ogolnie seryjne ringi w E60 to kpina ani to nie swieci ani nie wyglada. Po wlozeniu markerów LED sytuacja poprawia się conajmniej o połowę ale nadal brakuje czegoś - też zauwazylem, ze markery LED sie zuzywaja. Kupujac przecietny zestaw markerow LED za 150-200 pln po okolo roku max jak nie szybciej markery LED, ktore swiecily pieknie 5-8 miesiecy na bialo zaczynaja lapac coraz wiecej zielonej poswiaty - zwyczajnie sie te markery zaczynaja przepalac powoli i z bialych ringow robia sie pol biale pol zielone. Ringi SMD to koszt okolo 250-300 pln ale markery led to przy nich zwykly badziew. O ile w PRE LCI da sie latwo zainstalowac te SMD to w LCI z racji na inna budowe bi xenona w srodku klosza moze byc to problem. Ogólnie według mnie najlepsza opcja to sprzedać twoje reflektory, ktore sa juz wysluzone dolozyc tego tysiaka i kupic takie same w super kondycji. W innych przypadkach zainwestujesz sporo pieniedzy na regeneracje, a moze sie okazac, ze nadal cos kuleje. Juz nie wspomne, ze jak otworzysz swoje reflektory, a raczej je rozkleisz to predzej czy pozniej moga zaczac zaparowywac od srodka, a z tym nie wygrasz.
  14. Thanos88

    Koło pasowe corteco

    Ktoś pisal ze kupuje kolo pasowe hart firmy. Ono padnie po pol roku. Do e60 jedynie oe bmw kolo pasowe albo corteco zamiennik. Te tanie padaja jak muchy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.