Skocz do zawartości

N7h4k4lr

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    :) disel

Osiągnięcia N7h4k4lr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. To podrzuć co i jak . Wątek będzie kompletny nawet jak z yt film zdejmą.
  2. Na rozpisce dla 18 nie ma, natomiast dla 19 jest opona 225 i felga 8 cali. Ja kupiłbym 18-8-30. Opona 225 będzie się lepiej układać i będzie mniejszy balon. I jeszcze opona 225/50/18. Fajnie wypełniłaby nadkole i zrobiłby się trochę allroud :)
  3. Dość spoko felga porównując do tony innego badziewia które oglądałem i mi się nie podobały: 18 i 19. Ostatecznie poddałem się i kupiłem to samo co mam aktualnie na aucie: BMW Style 791M czarne 19". Prześlijcie fotki jak już będziecie je mieć fizycznie u siebie. Ciekaw jestem jak wygląda w realu. Dziś złożyłem zamówienie: 4szt. RIAL X12 18x7.5 5x112 ET:25 czarny połysk 4szt. PIRELLI WI-SZ3 225/45 R18 95 H XL - C, B, 1, 69dB (*) RUNFLAT W2254518HPIWINTERSOTTOZERO3-ROF 4szt. TPMS BMW OEM (czarny wentyl) niecałe 7 koła. W przyszłym tygodniu powinno dotrzeć to dam znać. Jak możesz to zmień na felgę 8 cali et30. Opona 225 będzie się lepiej układać i będzie mniejszy balon.
  4. ORI 225/45/18 mają 660 mm wysokości. Te które proponujesz 245/45 R18 mają 678 mm wysokości. Czyli koło total 18 mm wyższe, więc 9 mm więcej na stronę. Teoretycznie powinno wejść, praktycznie zmierz ile masz obecnie luzu z przodu i z tyłu między oponą a nadkolem. Tu nasz gościa, który wsadził 235/35/20 czyli 673 mm wysokości ( 2,5 mm mniej po promieniu niż w twoim wypadku). Wszystko mu bangla, jedynie kwestia czy i ile obniżony masz zawias. Na linii poziomej (przód-tył) miejsca jest jeszcze sporo, a jeśli nie będzie tak bardzo obniżone jak na linku to max szerokość koła wyjdzie w szerszym miejscu nadkola niż w aucie z linku poniżej. https://bimmerlife-com.translate.goog/2018/07/07/oem-plus-plus-building-the-330i-smash-wagon/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl
  5. Te panewki to Twoja wina (pałowanie na zimnym , longlife, ekojazda) czy jakiś możliwy powód ? Dużo kilometrów przejechałeś tym samochodem ?
  6. Twoje gumy z przodu i z tyłu mają po 110 mm wysokości . W 225/50 to jest 112 mm więc praktycznie tyle samo, a te uchodzą za komfortowe. Za brak komfortu winę ponosi więc opona RF. Jedyne wyjście to przejście na taki sam rozmiar, lecz opona niehomologowana czyli bez RF. Nie wiem czy bez RF będą pasowały na twoje felgi, bo coś tam cośtam, może być inne osadzenie opony na feldze. Sprawa do sprawdzenia.
  7. Widziałeś to wiesz co mówisz. Ale mnie się to w kumatoxie nie mieści . 225/45 - 101mm wysokość gumy, 225/50 - 112mm Różnica 11 mm A ten ma na przodzie -35 zawias i 225/45 i wchodzi. Czyli na ori zawiasie przy 225/50 byłoby 24 mm więcej niż na tej foto.
  8. :) czyli na ori zawiasie na przód wejdzie 225/50/18
  9. Dzięki. Czyli zostaje zmierzenie miarką odległości na prostych i na skręconych 17. Góra nie powinna dobić bo chłopaki często obniżają przy standardowym rozmiarze koła. Pytanie ile miejsca jest w nadkolu z przodu i z tyłu dla skręconego koła.
  10. Przypomnę , że 225/50/18 to opcja dla 3GT.
  11. To dochodzimy do punktu : czyli czy na przód wejdzie bez tarcia 225/50/18 na feldze 8 cali i ET34 .
  12. Zwiększenie średnicy koła przy zachowaniu profilu i szerokości opony to przejście 225/50/17 =>225/50/18
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.