Skocz do zawartości

moscic

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 523i 2005r, E46 330i 2002r.

Osiągnięcia moscic

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ale wymianie podlegają tylko te dzwonki czy razem z nimi koła zębate i wałki rozrządu? Bo patrząc na ceny walków rozrządu to naprawa jest średnio opłacalna.
  2. W takim razie na początek najpierw zamówię zestaw naprawczy do vanosów i poskładam go.
  3. Witam Od jakiegoś czasu męczę się z falowaniem obrotów na jałowym biegu. Czasami potrafi też i zgasnąć. W samochodzie sprawdziłem już cały dolot (był pęknięty jeden przewód), zrobiona została cała odma (również uszkodzony jeden przewód), nowy disa, świece wymieniane chyba w tamtym roku, nowy krokowiec i przepływka. Problem nie zniknął. Wymieniona jedna sonda zaraz po tym jak pojawił się błąd tej sondy. Wziąłem się teraz za vanosy. Okazało się, że tłoczki potrzebują już nowych uszczelnień. Ale moje pytanie dotyczy przestawiaczy (lub dzwonków jak to się spotkałem z określeniem) kół zębatych wałków rozrządu. Bo jest na nich dosyć duży luz. Czy taki luz jak na tym filmiku jest normalny? A jeśli nie to jakie konkretnie części trzeba wymienić, żeby pozbyć się tego luzu. Bo patrząc na cenę wałków rozrządu to nie wiem czy jest to opłacalne. Dodam, że błędy na komputerze dotyczą mieszanki i losowego wypadania zapłonu.
  4. Witam wszystkich. Jestem już po wymianie modułu BM54 na radio z BMW E83. Wszystko działa prawidłowo a dodatkowo mam wrażenie, że gra lepiej niż z modułem BM54. Dołączam zdjecia jakie radio zostało włożone. https://files.fm/u/vyky5mavd
  5. Witam Odkopie trochę temat. Niestety też dopadł mnie ten sam problem.Wszyscy piszą tutaj o naprawie BM54. A czy ktoś już zamieiał to na radio z BMW E83/E85? Taki oto filmik znalazłem.
  6. Jak tylko uruchomię iste-p to sprawdzę czy jakiś moduł nie był wymieniany i niezakodowany. Bo w środku coś na pewno było robione w tym samochodzie.
  7. A czy ktoś sprawdzał jaki jest pobór prądu po ok 5 minutach? U mnie już po ok 3 minutach jest ok. 0,19 A. I tak przez dłuższy czas (od kilku do kilkunastu minut minut). Później niestety wszystko zaczyna żyć własnym życiem. Pobór prądu skacze nagle do 6 A by po chwili opaść do okolo 1,6A. Jak tylko osiągnie 1,6A to nagle cykl zaczyna się od początku. Wraz z początkiem takiego "cyklu" włącza sie na chwilę chyba pompa paliwa. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jeśli chodzi o błędy to są z komunikacji CAN oraz poduszki (ale to już od dawna). Dodatkowo czujnik UAC oraz zaparowania szyby. Diagnoza energii w ista wskazuje na moduł KGM ale po wymianie tego modułu dalej jest to samo. Nie działa moduł bluetooth. Ale w bagażniku juz wszystkie moduły odłączałem w celu sprawdzenia.
  8. Odświeżę trochę temat. Na początku wyjecie bezpiecznikow 10, 12 i 29 faktycznie usypialo samochód. Pobór prądu spadał do 0,02 A. Ale w tej chwili wyjecie tych bezpiecznikow powoduje to, że jest cały czas włączone oświetlenie wewnątrz samochodu. Moduł KGM wymieniony i jest tak samo. Ktoś może coś wie co jeszcze może być?
  9. A ja u siebie jeszcze walczę z rozładowującym się akumulatorem i nie usypianiem modułów. Wszystko działa poprawnie. Jeżeli wyjmę bezpieczniki nr 10, 12 i 29 w schowku to dopiero wtedy samochód się uśpi. Odłączałem kostki w słupkach żeby sprawdzić czy to nie będzie elektryka w boczkach ale niestety nie. Te trzy bezpieczniki są również od servotronic. Chyba w ciemno wymienię najpierw moduł KGM bo to może on wariuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.