Sprawdzane gutmanem i ktsem boscha, nie dają rady skasować, tzn. kasują i pokazują 100% zostało a przebieg bez zmian 800km do zmiany i na żółto serwis. Błędów brak, jedyne to od filtra paliwa i czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze, inpa pokazuje że to pogrzewacz filtra a kts że zapchany filtr ale żadnych problemów nie ma z pracą silnika, jedynie to lekko falują jałowe obroty (widać po wskazówce obrotomierza) ale podejrzewam, że to jakaś nieszczelność, uszczelki kolektora ew. wężyki podciśnienia to mam w planach zrobić na dniach ale wątpie, że ma to coś wspólnego z tematem. Dodam, że kts pokazuje 30 przeprowadzonych inspekcji olejowych i mimo, że kasuje to liczba nie rośnie, tak jakby 30 to był jakiś limit możliwości skasowania tej inspekcji :?: Możliwe to? Skąd pobierałeś Istę, masz jakiś link? I czy ew. pomógłbyś mi to ogarnać, tzn. procedurę co gdzie i jak po kolei w tym programie? Jest ktoś z okolic zachodniopomorskiego co by mi to ogarnął?