Skocz do zawartości

aroquuu

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2004

Osiągnięcia aroquuu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam dokładnie taki sam problem jak na tym filmie Przegonienie auta nic nie daje, nieważne jakbym nie zapierdałał. Paliwo vpower z shella. Ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
  2. Regulator paliwa przy pompie sprawdzałem i podmieniałem, nie zauważyłem w nim żadnego siteczka, wartości w inpie zgadzają się z tym co zadaje sterownik, dla porównania założony był nie sprawny i wartości się nie zgadzały i wywalało checka przy obciązeniu powyzej 3k obrotów. Jedyne sitko jakie widziałem to na regulatorze na listwie cr, było czyszczone ale wyglądało na czyste, nic sie nie zmienilo. Myślę że gdyby regulator na pompie był uszkodzony albo przytkany to by w inpie coś pokazało że się nie zgadza. Ciągle zastanawia mnie ten parametr luftmass który pokazuje zawyżoną wartość a powinna być taka sama jak zadana. Albo wina mapy albo coś jest nie tak tylko co? Po odpięciu przepływki faluje, po odpięciu regulatora na pompie również faluje, po odpięciu regulatora na listwie gaśnie, po odpięciu czujnika ciśnienia na listwie faluje. Czy problem leży w paliwie czy powietrzu? Ciężki temat
  3. Witam, mam problem z lekkim falowaniem jałowych obrotów oraz wibracjami i przygasaniem silnika przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania po naciśnięciu sprzęgła, błędów brak, dolot szczelny, co może być nie tak? Załączam zdjęcie parametrów z inpy https://photos.app.goo.gl/wdgag5ESnk2M6aa36 Auto po mapie (może wina mapy?) Egr dpf kat off Po odpięciu przepływomierza dalej faluje na wolnych tylko wolniej się wkręca na obroty Kolektor dolotowy szczelny Czujnik na kolektorze podmieniany - to samo Regulator na pompie cr - to samo Wtryski sprawdzone na maszynie - w normie
  4. u mnie był uwalony sterownik silnika, zgnite piny. Ale zawsze dawał błąd połączenia CAN (lub podobny, nie pamiętam już kodu) którego się nie dało skasować. jeżeli nie masz innych błędów w sterowniku to rzeczywiście dziwny temat. Ja robiłem kombinacje takie że po kolei odłączałem wtyczki od: alternatora, czujnika oleju, klemę IBS bo jak pamiętam wg ISTY są na jednym obwodzie i próbowałem resetować. Ale finalnie skończyło się nowym kompem silnika. Nic z tych rzeczy, wszystko sprawne. Ja już to ogarnąłem a rozwiązaniem było wyłączenie tego dziadostwa w ista :D a tak serio to trzeba zrobić update dde, czyli od razu tuner potrzebny zeby zrobić mape, wyłączyc egr dpf itd. Pozdrawiam
  5. Jak sprawdzić czy mam te błędy? Inpa nic nie pokazuje przy całkowitym skanowaniu
  6. Wszyscy się poddają? Zostaje zezłomować...
  7. Kabel pożyczony k+dcan i bimmertool nie dał rady skasować... Jakieś pomysły? Czujnik poziomu oleju sprawny oryginał hella. Widocznie to pierwszy taki przypadek?
  8. Wszystkie sprawy serwisowe przez przejściówkę OTG kablem od inpy. Kabel musi działać z inpą. Mam kabel który działa z inpą ale gdy podłączam do telefonu to nie ma żadnej reakcji, aplikacja nie widzi kabla, tak samo jak by był nie podłączony, otg w tel włączone, debugowanie usb też. Pisałem do autora aplikacji i nie potrafi mi pomóc. Sprawdzałem na 2 różnych telefonach.
  9. Sprawdzane gutmanem i ktsem boscha, nie dają rady skasować, tzn. kasują i pokazują 100% zostało a przebieg bez zmian 800km do zmiany i na żółto serwis. Błędów brak, jedyne to od filtra paliwa i czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze, inpa pokazuje że to pogrzewacz filtra a kts że zapchany filtr ale żadnych problemów nie ma z pracą silnika, jedynie to lekko falują jałowe obroty (widać po wskazówce obrotomierza) ale podejrzewam, że to jakaś nieszczelność, uszczelki kolektora ew. wężyki podciśnienia to mam w planach zrobić na dniach ale wątpie, że ma to coś wspólnego z tematem. Dodam, że kts pokazuje 30 przeprowadzonych inspekcji olejowych i mimo, że kasuje to liczba nie rośnie, tak jakby 30 to był jakiś limit możliwości skasowania tej inspekcji :?: Możliwe to? Skąd pobierałeś Istę, masz jakiś link? I czy ew. pomógłbyś mi to ogarnać, tzn. procedurę co gdzie i jak po kolei w tym programie? Jest ktoś z okolic zachodniopomorskiego co by mi to ogarnął?
  10. Nie działa mi to, jest jakiś inny sposób zamiast aplikacji na telefon? Albo czy da się to zrobić przez bluetooth na elm327 lub kabelkiem pod laptopa?
  11. Bmw e61 530d 2004r. Witam, przeszukałem forum, szukałem na yt, robiłem według poradników na różne sposoby i już mnie krew zalewa bo nie mogę skasować inspekcji olejowej :mad2: Po zapłonie zaświeca się serwis na żółto, że zostało 900km do zmiany oleju. (Olej zmieniony) Byłem u mechanika i też nie dał rady gutmanem. Standardowo robię procedurę wchodzę do auta, zamknięte drzwi i okna, zapłon, data, trzymam przycisk do kasowania dziennego przebiegu aż wyskakuje mi inspekcja olejowa 900km, ponownie przyciskam aż pojawia się "RESET?" i ponownie przytrzymuje aż pojawia się 30 000km i wszystko cacy niby zresetowane a tu taki **** wyłączam zapłon, włączam ponownie i to samo dalej jest serwis 900km i tak w koło macieju. Po zresetowaniu wchodzę w idrive i też pokazuje cały czas 900km do zmiany oleju. Gdy chcę znowu zresetować to już się nie da bo gdy jest "RESET?" i chce skasować to nie wskakuje już 30 000km tylko z powrotem 900. Dopiero na drugi dzień po nocy, gdy próbuje zresetować wskakuje na 30 000km ale tak jakby się to nie zapisywało i i tak wraca na 900km. Jakieś sugestie? Może coś robię źle? Próbowałem nawet w inpie coś poszukać ale nie znalazłem opcji do kasowania inspekcji olejowej. Proszę o pomoc :modlitwa:
  12. Witam forumowiczów :8) Model: E61 2004r Silnik: 530d M57N żeliwo 218km po mapie Przebieg: 363 000 km Styl jazdy: mieszany Użytkowanie: 70/30 miasto trasa Zużycie bieżące na l/1000km: podejrzewam około 100ml DPF off, KAT off, EGR off Dotychczas: motul 5w30 nie wiem dokładnie jaki Rozrząd oryginalny, nie dotykany Auto po odpaleniu na zimnym silniku trochę kopci na szaro/niebiesko. Po rozgrzaniu i przejechaniu kilku km nie kopci. Pod korkiem oleju widać nagar, mam zamiar zrobić płukankę i po zalaniu nowego oleju dodać ceratec. Pytanie jaki olej wybrać Motul czy Valvoline, 5w30 czy 5w40?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.