Skocz do zawartości

KUBsonex123

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie mam jeszcze :-(
  • Lokalizacja
    Brodnica

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KUBsonex123

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Foto tyłu nowej piąteczki. Moim zdaniem, mimo iż nie jestem fanem tej linii bocznej i wg mnie psuje trochę wygląd auta, to z tyłu projektanci się całkiem postarali - wyszło ładnie i zgrabnie. Ciekawe tylko czy będzie miała atrapy wydechów :oops:
  2. Dla mnie jest niezrozumiałe, że jeszcze w preLCI G05 były normalne lampy, tzn. takie po których od razu było można poznać że to BMW: Tymczasem w nowym są lampy, w których ja widzę wyrośniętą kię ceed :shock:
  3. Jestem święcie przekonany, że po 2035 r. jak nic się nie zmieni w tym cyrku zwanym unią europejską, to albo brutalnie wzrośnie import samochodów z USA i wschodu (ogólnie spoza UE), albo samochody będą sprzedawane na haksach, czyli w jakiś wymyślny sposób jako używane (może jako demówki lub coś podobnego). UE robi z nas idiotów, no bo nie ma opcji żeby w 10 lat płaca wzrosła na tyle, żeby każdy mógł sobie pozwolić na takie np. i5 G60, które w bazie wyjdzie ponad 300k, co w porównaniu z G30 które w najpopularniejszym zapewne configu - 520D xdrive albo 530i - i nie najgorszym wyposażeniu kosztuje mniej więcej tyle samo jest po prostu dymaniem naszych portfeli spowodowanym tą nagonką na pseudoekologię - co zmieni niecały 1% emisji światowych, bo dokładnie tyle emitują osobówki w UE? Zakładam że niewiele.
  4. Bez sensu jest to, że nowe X5 ma oznaczenie 30d, a 7 ma oznaczenie 740d - a to ten sam silnik :? BMW robi obecnie wszystko, żeby przekonać do siebie jedzących zieleniznę napalonych na ekologię nastolatków, a zapomina o starych wiernych klientach. Każda zmiana w LCI czy nowej gen gdzieś od 2021 jest zmianą z grubsza na gorsze - no cóż, hajs się musi zgadzać, a podobno rynek lubi takie nowoczesne paździerze :|
  5. kłóciłbym się. Porównaj sobie np. NBT EVO do MGU - niby więcej funkcji, ale już z nastawieniem na dotyk, ogólny chaos w interfejsie, nie wspominając już o ID8 (klimatyzacja na ekranie :doh: ) Z nudów zrobiłem rendery, a w sumie to amatorskie, krzywe, niedopracowane fotomontaże, które pokazują +/- jakbym chciał żeby 5er wyglądała. Proszę więc o branie ich z przymrużeniem oka i konstruktywną krytykę :)
  6. Ta, ciekawe skąd mielibyśmy zdjęcia auta które premierę ma za jakiś rok. Ale podebatować o renderach zawsze można :)
  7. Mówcie co chcecie, prócz lamp to bardzo mi się podoba :D faktycznie :shock:
  8. Piątka to nie siódemka, nie mogą sobie pozwolić na kombinowanie w klasie wyższej. Masz rację, ale jak będzie naprawdę, zobaczymy w ciągu najbliższego roku :)
  9. W dwójce, trójce czy X7 to nie pasuje bo jest kompletnie inny design deski, pod ID7. W siódemie jest znacznie lepiej.
  10. Z dnia na dzień do premiery coraz bliżej. Mój typ: Q3 2023. Grunt że piątka nie będzie wyglądała jak bóbr z upośledzeniem genetycznym. Zagadką pozostaje jednak szczegółowy wygląd przodu, profilu i tyłu - lampy, przetłoczenia i całe te. Według mnie ten render jest naprawdę ładny: Ta linia boczna i klamki jakoś mi się podobają, nawet bardzo. Tylko te lampy takie wąskie :doh: Jakby zrobili normalne, szerokie to bym stwierdził, że godny następca G31. Przód to samo, taki jak tutaj by mi podszedł, ale z normalnymi lampami a nie małymi brewkami: W mojej opinii takie wąskie lampy totalnie spartoliły G20 po liftingu. Ale to nie na to miejsce, to temat o G60/G61. Zagadka numer 2: wnętrze. Gdyby nie te okrutnie paskudne zegary (czemu BMW jako jedyny producent ma problem ze zrobieniem na prostokątnym panelu wskaźników normalnych, okrągłych zegarów :think:) i brak panelu klimatyzacji, to kalka tego co jest w nowej siódemie jak najbardziej by przypasowała: Ta kiera eMkowa ma coś w sobie, podobnie jak taka kolorystyka, choć osobiście uwielbiam połączenie beżu i czerni/brązu :D No i ostatnia zagadka - napęd. Co z nim będzie w dobie elektryfikacji wszystkiego co ma spaliny w nazwie - tego niestety nie wiemy :(
  11. Nie no, zdaję sobie sprawę że guziczek i kawałek poduszki z gumy zawieszenia pneumatycznym nie czyni. To logiczne. W piątce mamy też skrętną oś i stabilizatory aktywne (ręki sobie uciąć nie dam, ale w takim, ot powiedzmy M550d powinny być). Zakładam w takim wypadku, że ciężko bo ciężko, drogo, a nawet bardzo drogo, ale przy odpowiednich założeniach dałoby się Executive'a dołożyć do 5er. Może ktoś tam lepiej coś wie, i się wypowie :D
  12. Widzę, że nikt tematu nie podjął :cry: Może wyjaśnię, o co mi chodzi. Mamy taki o panel. Jak widać, maksem w G30 niebędącym hybrydą były takie 2 guziczki. Natomiast w bliźniaczym G32 dochodzi nam do tego przycisk od spojlera (pomińmy) i od Executive Drive. Załóżmy, że jest ktoś taki jak ja - osoba nienawidząca zaślepek - i chce mieć absolutny wypas. Biorąc pod uwagę wzorce, np. E39 przyjmującą wiadra i łopaty wyposażenia z E38, można dojść do wniosku, że na dobra sprawę, to dla chcącego nic trudnego. Wystarczy tylko, żeby ktoś nam jakimś cudem zrobi taki przerobiony panel i następnym cudem zakoduje takie coś do działania. Tylko, że po co nam niedziałający przycisk? :think: W końcu nie mamy pneumatyki, sterowania nią, tylko jakiś guziczek i lampkę. Stąd też pytanie z pierwszego posta - czy istnieje jakiś sposób na doposażenie G30 w Ex'a?
  13. Czwartkowych przemyśleń i nietypowych pomysłów ciąg dalszy... :wink: Zważywszy na to, że szóstka GT typoszeregu G32 to bardzo podobny konstrukcyjnie do G30 samochód, to czy istnieje możliwość adaptacji zawieszenia Executive Drive Pro do piątki? Oczywiście to już nie są czasy E39 gdzie dało się zaadaptować większość rozwiązań z E38, ale biorąc pod uwagę spokrewnienie konstrukcyjne, to w sumie - czemu by nie?
  14. Widzę nikt nie odpowiedział, więc mogę być z siebie dumny :wink: Co do tych 650 tysięcy, to nie oszukujmy się - samochód z dieslem V8 to istny ideał do szybkich, długich podróży, więc (2021-5=2016, 2016-2000=16) przez te 16 lat auto musiałoby pokonywać jakieś 37tyś.km/rok - nie jest to taki przesadzony wynik. Jeżeli masz czas, to zawsze można sprawdzić miejsca gdzie przebieg się zapisuje - ot powiedzmy moduł świateł. Jeżeli zgadzać się on będzie z tym z kompa - masz cofane auto. Jeżeli nie, to coś tu nie gra - może masz niefabryczny EWS?
  15. Mmm, francuski. Nic nie rozumiem :lol: Zakładamy że się da (zresztą w tym kraju rzeczy niemożliwych nie ma), ale pozostaje kwestia pt. części i koszta. W ET-ce radar do 740d z grudnia 2000 kosztuje... 1 584 €. Na dzisiejsze polskie to jest jakieś 7 i pół kafla, a więc to, co przedstawił nam Antekk - koszt na forum u herbaciarzy - jest wydaje mi się realny, skoro sam radar to jakieś 1300 funtów, nie mówiąc o reszcie która też tania zapewne nie jest. Używane części, przy optymistycznym wariancie to może jakieś 2 do 4 tysięcy polskich pesos, oczywiście jeżeli ktoś je znajdzie, gdyż są nie-do-do-sta-nia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.