Skocz do zawartości

czarus89

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia czarus89

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Czyli różnica 2mm-3mm bieżnika więcej z tyłu w nowych gumach przy xdrive jest akceptowalna? Bardziej chodzi o to by zachować wysokość, szerokość 4x takich samych opon tego samego producenta o tych samych parametrach? Ciekaw jestem jak taka opona z 2019r tego producenta ma się do wykonania jej w roku 2022. Niby parametry na papierze takie same co w 2019, ale jednak.
  2. Panowie odkopuje temat opon. 4 felgi takie same. 2 opony przod mają 6mm bieżnika, są z 2019r Planuje kupić 2 nowe opony tego samego producenta, te same indeksy prędkości, model, itp tyle że z roku 2021/2022. Pytanie brzmi, czy mając taki zestaw, przod z innym bieznikiem, tyl z nowym, ale tego samego producenta z tymi samymi parametrami nie uszkodze xdrive? Bmw x5 e53 po lifcie z xdrive.
  3. Ps. Dlaczego ludzie sprzedają opony z samochodów, które ledwo co opuściło salon? Są to opony nowe. Ściągają, sprzedają jako nowe i kupują inne. Dlaczego? Z tymi oponami jest coś nie tak, że ludzie się ich tak pozbywają?
  4. Przekłamanie na obrotomierzu jest bez znaczenia. Cenowo to jest spora różnica między 255/50/19 a 255/55/19, dlatego chciałbym kupić ta druga, tańsza. Najważniejsze, żeby xdrive nie widział problemu w 4x 255/55/19 z inną homologacja producenta od innego auta. Niby jest na oponeo Goodride za 425 zł, bardzo dobra cena ale nie znam tej firmy. Gdyby to był jakiś kombi, Sedan to spoko, ale do x5, tego czołgu to chyba byłoby bardziej wskazane coś lepszego?
  5. Panowie czy mogę założyć do x5 po lifcie 4x takie same opony 255/55/19 z homologacja z Audi lub z innego producenta? Wszystkie 4 felgi są takie same i opony takiej samej wielkości i szerokości, ale z homologacja innego producenta? Czy mają to być opony albo z homologacja bmw, albo zwykle bez żadnej homologacji?
  6. Dobra. To powiedzcie mi jeszcze jedno. Obecnie na 4 alusach 255/55/19 lato. Bezpieczniej kupić znowu 4x 255/55/19 czy kupować lepiej 4x 255/50/19?
  7. Myślałem, że x5 po lifcie nie ma x-drive tylko napęd stały na 4x4. Wielkie zdziwienie. Wyjaśnij mi jeszcze dlaczego według bmw opony to 255/50/19 a większość ludzi zakłada 255/55/19? Jest jakaś różnica w jeździe? Nie chodzi mi o stan wizualny. Jakie objawy daje zepsuty, albo,,kończący,, się x-drive? Można to w miarę szybko jakoś zdiagnozować? I jeszcze jedno. Wspomniałeś o homologacji bmw. Na oponeo są opony z homologacja audi, Mercedesa. Jeżeli takie kupię wszystkie w tym samym rozmiarze to będzie ok? Czy muszę szukać jedynie opon takie jakie zaleca bmw?
  8. Czyli nie mogę mieć w BMW x5 po lifcie 2 opon innej firmy z przodu z innym bierznikiem, i 2 innych opon z tyłu od innego producenta z innym bieżnikiem pomimo tego, że obie 4 opony będą takich samych rozmiarów? Wszystkie 4 opony muszą być takiego samego producenta i z takim samym bieżnikiem?
  9. Czyli na tych felgach 19' co on ma może założyć 4x 255/55/19 Lub 4x 255/50/19 ? konfiguracji z 2x 255/55 i 2x 255/50 się nie da?
  10. Kumpel ma 4x 255/55/19 i jeździ.
  11. Panowie a można założyć do x5 po lifcie bez pneumatyki 2x 255/55/19 2x 255/50/19 ? Jak to będzie się jeździło w takim zestawie i nie będzie problemów?
  12. Panowie a czym się różni pneumatyczne zawieszenie od sportowego? Które jest bardziej komfortowe i które jest trwalsze? Jaki jest koszt pneumatycznego zawieszenia a jaki koszt sportowego? Który byście brali do x5 2004r?
  13. Czyli x3 2.0d 177km po lifcie w automacie? Czytałem czy tu czy gdzieś, że te x3 po 2006 roku miały coś trefnego. A właśnie 2.0d 177km jest chyba po 2006 roku. Ile ludzi tyle opinii w internecie i człowiek pogubić się już może... Ps. A x3 3.0d lub 3.0i z LPG warto w automacie?
  14. Mówicie, że x5 to koszta. A jak bym kupił x3? Koszta będą mniejsze? Dużo mniejsze? Albo z bmw co polecacie? Do wyboru tylko x1 2010 sdrive 177KM 2.0D, x3 2.0d 150km lub 3.0i lpg i x5. Rocznie jeżdżę tak 10 tys km. AC nigdy nie płaciłem tylko OC. Nawet gdy kupię x5 to bez AC bo to dla mnie głupota wganiac się w koszta. Remontu zawiasu w swojej nie robiłem, jedynie gumy, amorki tyl i sprężyny i tyle a jeździłem swego czasu często po drogach nie za ciekawych. Nie wiem czemu ale w mojej c5 komfort jest lepszy niż w c6. Moja c5 płynie, a c6 jak jechałem 2 modelami to chodzi jak taczka (albo oni mieli jakieś Zawieszenie twarde no name, albo c6 mają gorsze zawiasy od c5), X5 prowadziło się pewnie i fajnie. I dlatego c6 podziękowałem bo przeraził mnie dużo gorszy komfort jazdy niż w mojej c5. Tak jak posiadacze x3 2.0d 150km. Jeden dba i zrobi bez awarii 500 tys km a inny będzie piłował, dorzynal i mu po 50 tys km będzie się psuł. Zależy od jazdy, od dbania o silnik o wymianę oleju co 10 tys km. Też w jakimś stopniu od wady konstrukcyjnej na starcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.