Skocz do zawartości

piotrulllo

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81

Osiągnięcia piotrulllo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, czeka mnie wymiana napinacza. Stąd moje pytanie - czy wymiana napinacza opiera się tylko na wykręceniu starego napinacza i wkręceniu nowego czy po drodze występują jakieś komplikacje? Czy przy tej operacji trzeba blokować rozrząd czy można śmiało wykręcać napinacz bez blokad?
  2. fajnie to wygląda, ale nie wiem czy nie chciałbym zejść ciut niżej, przez zimę mam czas, żeby się zastanowić :roll: A tak swoją drogą co tam masz za motur? Działałeś coś z wydechem?
  3. wszystko pięknie siadło :D masz jakąś fotkę od boku żeby zobaczyć jak te sprężynki siedzą?
  4. czyli tył może być 245/40R18 a przód 225/40R18 i powinno styknąć?
  5. Siemka, czy felgi 18" 8J ET35 na oponkach 245/40R18 wejdą bez problemu? pozdrówki :D
  6. to w takim razie jakie warunki musiałyby zostać spełnione, żeby ten kompresor miał rację bytu? Chyba, że masz propozycję jakiejś alternatywy :D
  7. Siemanko, ostatnio myślałem o włożeniu turbinki, ale koszta są całkiem spore podliczając wszystko do kupy - stąd pytanie. Czy ktoś z was może bawił się w dokładanie kompresora do n43? Myślałem o jakimś 0,5 bara. Jakie to koszta i czy to w ogóle jest wykonalne i ma sens? Najlepiej prosiłbym o kontakt kogoś kto faktycznie miał styczność z kompresorem w tym silniku :) Pozdrówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.