Skocz do zawartości

mr.jordan.bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10
  • Lokalizacja
    PL

Osiągnięcia mr.jordan.bmw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. przecież b48 też klekocze i ma tylko trochę lepszą kulturę pracy niż 428 spalanie 10-11 to chyba pod miastem, bo w centrum dużego miasta to auto weźmie minimum 16 litrów. W trasie 8 litrów to chyba przy prędkości 90km/h i muskaniu gazu. Dlaczego nie napisałaś nic o swojej pracy wcześniej - wstydzisz się? XDDD
  2. faktycznie na mega sync da radę ściągać większe pliki - ale tylko na tym programie. Wtedy obowiązuje tylko limit transferu 5GB na ileś tam godzin, a nie limit rozmiaru pojedynczego pliku. Wygląda na to, że na żadnym innym menedżerze pobierania typu Jdownloader etc. nie da się pobierać pojedynczych plików większych niż 5GB - to mnie zmyliło.
  3. A po co tak kombinować? Zainstaluj program mega sync(trzeba założyć bezpłatne konto na mega). Program sam wznawia pobieranie Bo na mega można ściągać max 5GB pliki na free account. Żeby ściągać większe trzeba opłacić premium. Edit: a może faktycznie mega sync te ograniczenie nie dotyczy - zaraz sprawdzę
  4. Wojti77 masz może linki mega.nz albo możliwość wrzucenia jakiejś najnowszej ISTA-D na mega.nz tak żeby ten największy plik SQLiteDBs OTHER był w pliku podzielonym na części np. tak jak u Ciebie na chomiku ? (ważne żeby w częściach poniżej 5 GB każda). Chodzi mi o tą odchudzoną ISTĘ, która waży poniżej 20GB (bez plików SDP do programowania) czyli tak jak te co masz na chomikuj wrzucone
  5. Zawieszenie M, ale samochód bez m-pakietu? Wygląda, ze siedzi tak samo wysoko jak ta brązowa, którą wrzuciłem, więc chyba pro kit powinien ją zglebić ładniej... to felgi 20 cali?
  6. Czy lepiej jest mieć trochę niższe opony na tyle (bardziej starty bieżnik o 2-3mm) czy na przodzie? Auto to F10 przed liftem Kolego kkx5 na początku tego wątku twierdzisz że lepiej aby przód był słabszy, a pod koniec, żeby tył... Chyba lepiej, zeby przód miał trochę mniejszą średnicę, bo wtedy będzie teoretycznie częściej odczytywany jako poślizg przodu i xdrive powinien więcej mocy przekazywać na tył, a jakby było na odwrót czyli odbierałby, że tył się slizga to dołączałby ciągle przód zużywając szybciej skrzynkę vtg - dobrze kombinuję?
  7. akurat mam teraz opony używki w mieszanym rozmiarze, bo kupiłem używane felgi - tylko, że nie mają runflat. Pomierzę jakie są różnice przód i tył. BMW zaleca Castrola do silnika, ale przecież każdy inny olej zgodny ze specyfikacją BMW do danego silnika będzie dobry. Tak samo powinno być z oponami - jeżeli mają odpowiednie wymiary (i indeks nośności, prędkości) to powinno być OK. Przecież jakby miały być tylko opony z gwiazdką to BMW pisałoby jasno, że ma być "ONLY with *", a nie "RECOMMENDS with *". Jeszcze pogrzebię w instrukcjach serwisowych i dla użytkownika końcowego dla aut na rynek USA. Tam nie mogliby sobie pozwolić na niejasne instrukcje, bo by ich w sądzie konsumenci dojechali.
  8. Chłopie oszczędź tych wywodów, bo ktoś to jeszcze przeczyta i uwierzy. ale przecież kolega napisał, że to bajki I jak się sprawa zakończyła? ja bym zaczął od założenia opon z runflat i nieważne czy z gwiazdką czy bez - ważne, żeby był runflat i nie było różnicy w obwodach ponad zalecaną normę. Kupić nawet używki i sprawdzić jak się będzie zachowywać. No i wymiana oleju w skrzynce to też dobry pomysł.
  9. ale tam z tyłu jak da się oponę o takiej szerokości jak w M5 czyli chyba 295mm to chyba jeszcze bardziej wyjdzie. Tak samo z przodu jest opona 265mm. Dodatkowo jak mam Xdrive. No i nie chciałbym robić żadnych naciągów, chociaż tu na zdjęciu widać, że ścianki opon są normalnie. Pytanie tylko czy to ori felgi, bo podroby wiadomo mogą mieć inne parametry
  10. też się nad tym zastanawiam... ale wygląda na to, że po prostu pro kit jest wystarczający - w necie jest dużo zdjęć aut na obu zestawach. Sport kit leży na glebie już konkretnie - opona prawie chowa się w nadkolu. Fajnie to wygląda na zdjęciach, ale jeżdżenie takim autem na co dzień to udręka. To fajna opcja dla auta na przejażdżki. Myślę, że F10 na pro kit na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach - tzn. widać, że jest obniżona i wygląda na to, że leży niżej niż na sprężynach od mpakietu M pakiet: Pro kit: Sportline: http://deimann-fahrwerktechnik.de/img/bmw-2018-es-02.jpg ta na zdjęciu to Twoja? Te koła od M5 to oryginały? Jeżeli tak to mam pytanie czy wchodzą normalnie i nie ocierają o błotniki? Jak masz więcej fotek auta to wrzuć, bo ciekawie wygląda
  11. Czy są jakieś warte uwagi zamienniki rozrządu i napędu pompy? czy zakup tych części to tylko ASO? Ktoś wie jaka firma robi na pierwszy montaż te rozrządy? A jeszcze pytanie - czy sprawdzając na bieżąco parametry z komputera dot. ciśnienia oleju w silniku można ocenić stan napędu pompy oleju i np. jadąc w porę zareagować, stanąć i wyłączyć silnik jakby było za małe? pytam bo nie wiem czy w ogóle jeździć autem - jeszcze parę dni minie zanim ogarnę temat i wymienię ten napęd. Na tę chwilę jedyny objaw to tylko ten świst, przebieg 120 000 km, auto F10 528iX, wersja USA, prod. 12/2011
  12. co to za praca, jeśli nie tajemnica :D Super fura :) Chyba najlepszy możliwy kolor do tego nadwozia. Ostatnio zastanawiam się właśnie nad kupnem takiej 4 z tym silnikiem, ale ja mam do wyboru tylko używki i trafić białą i z mpakiem będzie trudno :duh:
  13. mr.jordan.bmw

    e46 Poduszki silnika

    Chcę zmienić poduszki silnika i skrzyni w e46 320d 150 km, ale katalogi wyświetlają, że prawa poduszka silnika ma inny numer w zależności czy samochód ma automatyczną czy manualną skrzynie - czy to możliwe, żeby prawa poduszka silnika miała jakąś inna charakterystykę tłumienia dla każdego z rodzajów skrzyni? Poduszki skrzyni mają takie same numery niezależnie czy to automat czy manual. W 330d numery poduszek silnika nie różną się - są takie same dla obu rodzajów skrzyń. Dlaczego tutaj to nie jest rozróżniane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.