Skocz do zawartości

Pendunate

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 320i n43

Osiągnięcia Pendunate

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, byłbym wdzięczny za rozkodowanie. Posprawdzałem w necie trochę, ale dalej brakuje mi czegoś. WBAWA71070J013429
  2. Hej, nie mogłem odzyskać danych starego konta, więc piszę z nowego. BMW E92, n43b20a, 320i, 170KM. Ostatnio na zimnym silniku autem mocno mi trzęsie. Nawet na wpiętym biegu (najmocniej na jedynce) trzęsie mi gałką biegów. Obroty silnika wydają się być równe, chociaż są takie dni, gdzie trochę falują. Check engine czasami miga, a czasami zapala się na stałe. Błędy wskazywały misfiring na 2gim i 4tym cylindrze. Najpierw wymieniłem wszystkie 4 świece, następnie wymieniłem cewki na drugim i czwartym cylindrze. Może wymieniłem je źle? Wymieniałem je od strony rozrządu (1, 2, 3, 4), czyli od przodu samochodu licząc. Inne błędy to sonda nox, błędy obu banków katów - ale to nie problem, mam to od zawsze, rok temu zrobiłem wysiarczanie i teraz jest z tym wszystko w porządku. Także problem jest tylko z tym misfiring. Błędów wtrysków nie mam żadnych. Objawy ustępują jak samochód się nagrzeje. Nie rozumiem tego za bardzo. Wczoraj sprawdzałem wtryski i błędy w inpie, wrzucam poniżej (wyniki 6-tego cylindra są takie same jak 5-tego). Dzisiaj rano jadąc do pracy zaczął mi check migać i tak trząść budą, że musiałem stanąć, zgasić go i odpalić na nowo. Wtedy ustąpiło. Na szybko podpiąłem OBD2 i znowu błąd misfiring na drugim cylindrze. Może jest ktoś w stanie mi doradzić, co należy dalej zrobić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.