Skocz do zawartości

redskin

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 E83 2005

Osiągnięcia redskin

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Witam. Usterka uszkodzenia świateł zewnętrznych usunięta. Nie było winne 3 światło stop lecz żarówka świateł przeciwmgielnych.
  2. Witam. Może mi ktoś pomoże, X3 E83 12.2004, niewiele znalazłem na ten temat. Zapaliła mi się na stałe kontrolka awarii świateł zewnętrznych. Napisałem na stałe ponieważ od dłuższego czasu zapalała się co jakiś czas. Obecnie na stałe. Sprawdziłem zewnętrzne oświetlenie (wszystkie żarówki), przeczyściłem styki żarówek z gniazdami. Wymieniłem 2 żarówki 21W (były nieco czarne co świadczy o wypaleniu gazu wewnątrz). Niestety nadal kontrolka awarii oświetlenia się pali. Stwierdziłem jeszcze że 3 światło stop ma ubytek oświetlenia w jednej sekcji. Moje pytanie jest takie, czy może mieć to wpływ na denerwującą kontrolkę awarii oświetlenia ??? Używka 3 światła kosztuje średnio 250-350zł a nowa około 1000zł, chciałbym posłuchać waszych wypowiedzi zanim wydam kasę.
  3. Witam, dziś całe popołudnie "gmerałem" w lusterku, rozebrałem je i dzięki sugestii Jack odkryłem, że pod rantem dekielka osłaniającego elektronikę sterowania lustrem mam utlenienie ścieżki miedziane, wilgoć zrobiła swoje. Odczyściłem wszystko zrobiłem mostek a nawet dwa , ponieważ dwie ścieżki były utlenione i lusterko ożyło :D Nowe luty zabezpieczyłem klejem na gorąco. I tak oto skończyła się przygoda z nie działającym lusterkiem. pozdrawiam
  4. Mam 3 przewody: brązowy , zielony z czerwonym i brązowy z czerwonym I teraz pytanie, który jest od czego ? BMKa to E83 , 2005r, MPakiet
  5. Dzięki Jack: Wstawiłem zdjęcie, aby nie było że mój 1 pin jest Towim 3 ;) Ponieważ z tego co poprzednio napisałeś o napięciach (komunikacja 1 V mniej), to mi po sprawdzeniu napięcia wychodzi, że komunikacja jest na 2 pinie , plus jest na pinie od ząbka prowadzącego wtyk (prawa strona), zaś masa na pinie zewnętrznym (bez ząbka, lewa strona) pozdrawiam
  6. Cześć Jack, według mnie na komunikacji napięcie powinno się pojawić w momencie gdy na sterowniku wybierzesz konkretną funkcje sterowania lustrem, zadajesz zadanie "przesyłając napięcie". Obecnie mam stałe napięcie 12 V na komunikacji co powoduje, że lusterko wciąż działa ( silniczki pracują) , czy tak powinno to wyglądać ??? Zaznaczę jeszcze raz, że gdy mam odpięty sterownik wciąż na komunikacji mam napięcie, tak samo zresztą z podpiętym. " Gdy jest komunikacja napięcie spada chyba o 1V. Te zmiany to dane." A swoją drogą spadek napięcia o 1V nie spowoduje zaprzestania pracy silniczków, no chyba że się mylę ? pozdrawiam P.S Zmierzyłem napięcie: 1. Na wyłączonym zapłonie: a. 1 pin i środkowy = 10,5 V b. 1 pin i ostatni = 11,8 V 2. Włączony zapłon: a. 1 pin i środkowy = 9,70 V b. 1 pin i ostatni = 10,70 V 3 Włączony silnik: a. 1 pin i środkowy = 11.70 V b. 1 pin i ostatni = 12.75 V 4. Między pin 2 a 3 około 1V
  7. Cześć. Przetrząsnąłem forum i nic na ten temat nie znalazłem na temat mojego problemu z lusterkiem lewym. Lusterko 3 piny , taśma. Problem polega na tym że mam cały czas podawane napięcie na pinie komunikacji lusterka. Powinno to wyglądać w następujący sposób: 1 pin zasilane 12V 2 pin masa 3 pin komunikacja, napięcie powinno pojawić się w momencie sterowania, niestety tu jest stale podawane napięcie Odpięcie sterownika nic nie zmieniło ( na odpiętym sterowniku również napięcie na komunikacji) przejrzałem wiązkę w drzwiach - nic podejrzanego... Nadmienię, że prawe lusterko działa bez zarzutu (ustawianie i składanie). Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.