Skocz do zawartości

wet1407

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F36 420i Xdrive 2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wet1407

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Problem już pewnie rozwiązany, ale dla kolejnych zastanawiających się nad tym. Antenka wifi na alledrogo kosztuje ok 20zł, wystarczy odkręcić kilka śrubek aby wysunąć konsolę środkową, podłączyć pod jedyne chyba wolne gniazdo i dokręcić konsolę. Całość nie powinna Wam zająć dłużej niż 15min.
  2. Gdzieś, kiedyś, na jakimś forum widziałem podobny temat i pisali tam, że to wina chłodniczki egr. Litr płynu co 3 dni to dużo, ja w ciągu roku dolałem może ze 100ml.
  3. Dzięki koledzy za pomoc, fajnie że można na was liczyć ;) Może przedstawię sytuację żeby to było jaśniejsze. Od zawsze o każde swoje autko bardzo dbam (mycie datailingowe - dwa wiaderka, dobra chemia, glinkowanie, odtłuszczanie, dobrej jakości twardy wosk, w bagażniku quikdetailer na ptasie kupy:P ). Zaświtał w głowie pomysł, że może można lepiej. Kumplowi również pomysł się spodobał i podjechał do autodetailingu zapytać o cenę (mazda 6, ten sam rocznik, de facto większa od mojego, myje jak musi, na szczotach w stacjach benzynowych, lakier wygląda jakby go ktoś szczotką drucianą traktował), mili panowie powiedzieli, że korekta lakieru + ceramika na 3 lata to koszt 2000-2500. Pomyślałem sobie, że super cena więc podjadę swoim się od razu umówić. Po podjechaniu na miejsce, ci sami panowie stwierdzili, że taka podstawowa korekta + ceramika na 3 lata to będzie 3500, ale tu jeszcze pan znalazł jakiś odprysk i to trzeba będzie "dotknąć farbą" więc będzie trochę drożej. Cenię swój czas jak i pieniądze. Jeśli uważacie, że "8-12 godzin ciężkiej pracy" nad znaczkiem bmw jest prawie dwa razy droższe niż nad znaczkiem mazdy to ok. Pozdrawiam i poszukam wosku na allegro ;)
  4. Witam Czy może ktoś polecić jakiś serwis detailingowy gdzie zrobią korektę lakieru i położą powłokę ceramiczną w Łodzi? Ale za te 3500+ to dziękuję (tyle ostatnio mi powiedzieli w jednej firmie). Mam lakier w niezłym stanie i chciałem go po prostu zabezpieczyć. Wiem, że inflacja i że trzeba cenić swoją pracę aczkolwiek za taką cenę wolę się przemęczyć i położyć parę razy w roku dobry wosk.
  5. Ja mam xdrive i fabrycznie felgi 18 cali, w komplecie letnim są węższe z przodu (225) i szersze z tyłu (255), a na zimę wszystkie cztery 225. Przez chwilę przeszło mi przez myśl kupno 19cali, ale na moje Łódzkie drogi to byłby już masochizm :P Tym bardziej, że runflat już sam w sobie jest twardszą oponą. Jeśli jeździłbym po ładnych drogach to brałbym 19 cali ;) W całosezonowe to się nie baw, jeden wypad w góry z xdrive w komplecie z zimowymi oponkami i pokochasz ten samochód jeszcze bardziej ;)
  6. Byłem dziś w serwisie AC, sprawdzono stan czynnika chłodzącego (ciśnienie i wydajność klimatyzacji). Okazało się, że od 2018 roku nie ubyło absolutnie nic ;) Wychodzi na to, że w BMW nie trzeba się tym zbytnio przejmować :) W poprzednim autku co roku było trochę do uzupełnienia. Wykonano tylko ozonowanie i to jest chyba jedyna rzecz, którą warto co roku zrobić.
  7. Witam Jak u Was wygląda serwis klimatyzacji? Mam na myśli czy faktycznie robicie go co roku, czy w ASO, czy w niezależnym serwisie od klimatyzacji, czy odgrzybiacie jakoś? Użytkuje autko od niedawna, zmieniałem olej w ASO, gdzie wymienili filtr p/pyłkowy ale na temat klimy nic się nie zająkneli. Klima działa bez problemu, nic nie śmierdzi, ale temat mnie nurtuje. W komputerze nie znalazłem nic na temat AC więc pewnie żadne interwały serwisu nie będą się wyświetlały. W poprzednim autku raz do roku (lub co 2) jeździłem do "Gienka", który miał sprzęt do AC, przepłukał, uzupełnił czynnik i już. Odgrzybiałem sam pianką i było cacy ;) Tutaj trochę się boję, bo pewnie sam kompresor klimatyzacji wart jest tyle co moje poprzednie autko :P
  8. Witam Mam problem z ciśnieniem w oponach, na dokładnym manometrze zegarowym ustawiłem prawidłowe ciśnienie (2.2 przód 2.4 tył - opony zimne). Po zainicjowaniu czujników w idrive komputer pokazuje 2.0 przód 2.2 tył na zimnych, po rozgrzaniu opon podskoczy o 0,1 bara. Na ile dokładne są te czujniki? Olać sprawę i wierzyć w zegarowy manometr czy poddać w wątpliwość jego pomiary? Czy u Was też jest rozbieżność między kompresorem na stacji a czujnikami ciśnienia?
  9. Mogę zapytać z ciekawości jaka cena?
  10. https://bmw-retrofit.pl/ Co prawda Brzeziny, ale niedaleko :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.