Skocz do zawartości

Improssible

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D 2007 Sedan LIFT.

Osiągnięcia Improssible

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W HIFi, wzmacniacz znajdujący się w bagażniku po lewej stronie, napędza jedynie subwoofery pod fotelami. Podjerzewam, że masz uwaloną końcówkę mocy w radiu. Jak masz iste możesz zrobić test każdego z głośnika osobna. Jednakże weź multimetr wypnij kostkę z tyłu jednostki i zmierz rezystancję każdego głośnika, zobaczysz czy nie popaliło Ci głośników.
  2. Hej, Mam problem prawdopodobnie z kompresorem klimy. Mianowicie rozchodzi się tutaj o gwizd i buczenie, szczególnie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 1500-2000. Przy włączonej klimie pisk nasila się do tego stopnia, że jest irytujący. Klima działa dobrze, błędów brak. Pytanie czego te efekty są skutkiem? Pada kompresor? Czy moze być to samo łożysko na sprzęgle? A może coś jeszcze innego? E60 LCI 535D.
  3. Zrobiłem babola, bo strona, którą podesłałeś wprowadziła mnie w błąd. 4 środkowe piny to głośniki przednie, więc wygląda jakby one miały zwarcie.
  4. Dalej walczę z tematem. Mam chyba mały przełom. Zmierzyłem dzisiaj rezystancję na CCC oraz quadlocku. Czyżbym namierzył zwarcie bo: Efekty są następujące - na jednostnce wszędzie rezystancja ~3,5 Ohm czyli OK. Za to na quadlocku takie kwiatki: Piny 1 i 5 czyli Speaker FR+ oraz Speaker FR- rezystancja ~3,5 Ohm OK Piny 2 i 6 czyli Speaker RR+ oraz Speaker RR- rezystancja 0,05 Ohm ZWARCIE? Piny 3 i 7 czyli speaker RL+ oraz Speaker RL- rezystancja 0,05 Ohm ZWARCIE? Piny 4 i 8 czyli Speaker FL+ oraz Speaker FL- rezystancja ~3,5 Ohm OK Teraz pytanie skoro tył miałby zwarcie to dlaczego przód nie gra? Następne pytanie czy kable do kostki idą bezpośrednio do głośników czy może np idą do wzmacniacza i dopiero do głośników? W takim przypadku wzmacniacz z sytemu Hifi 676 byłby głównym podejrzanym. Dziwnie to wygląda, że cały tył ma zwarcie a pomimo to grają, za to z przodu cisza. Bass łupi działa normalnie.
  5. Rada trochę nie trafiona ale okej. To tak jakby popsuł się silnik i zamiast naprawić radził wymienić. Czy dysponuje ktoś pinoutem głośników ccc dla HiFi ?
  6. Aktualizacja. Wymieniłem koncówkę mocy w radiu, niestety naprawa nie przyniosła pozytywnego zakończenia. Przed naprawą zamilkły głośniki przednie i jest taak dalej. Gra tył na 40% mocy i suby. Przód cisza. Test ISTĄ jednostki nie wykazuje żadnych błędów. W teście głośników nie działa przód. Gdzie szukać przyczyny?
  7. Czyli wychodzi na to, że u mnie nie ma odmy?
  8. Cześć, Borykam się z problemem wyciekającego oleju spod kolektora ssącego. Kolektor został ściągnięty, wymieniłem świece, króciec wody oraz założyłem nowe uszczelki. Umyłem silnik. Niestety po jakimś czasie dalej na całej długości silnika pod kolektorem jest olej. Gdzieś tam obiło mi się o uszy, że ciekną klapy kolektora. Zaślepienie albo wymiana kolektora na wersję bezklapkową z 525d powinno pomóc, tylko dlaczego w kolektorze ssącym jest tyle oleju? Auto ma zaledwie 210 tysięcy najechane 535d. Mechanik sugeruje że to może być odma albo turbiny. Chciałbym kupić nową odmę, według VIN wychodzi mi sam separator za 11127794175. Czy jest opcja zamontowania czegoś innego lepszego? Jakiejś pełnoprawnej odmy?
  9. Ja bym jednak obstawiał maglownicę? Nie masz stuku na zgaszonym silniku przy szybkich ruchach kierownicą? Ewentualnie jak najezdzasz kołem na jakiś niski krawężnik? Pewny ten spec od magla?
  10. Cześć, Od jakiegoś czasu, nagle, mam problem z dźwiękiem. Posiadam nagłośnienie HiFi oraz jednostkę CCC proffesional. Nagle któregoś dnia głośniki zaczęły mi strasznie charczeć, tak jakby był słaby zasięg radia, jednakże charczenie występuje również podczas gongu np rezerwy oraz na aux z MP3. Co więcej często i gęsto słychać pojedyncze strzelania i puknięcia w głośnikach przy przygazowaniu oraz naciśnięciu hamulca podczas wolnej i spokojnej jazdy. Nie jest to na pewno kwestia pojedynczego głośnika. Cały dźwięk oprócz basów wydaje się taki bez głębi i powera. Po diagnozie ista jest jeden błąd FFF3 MOSTSYS: MOST system analysis: 1 fault found lecz więcej informacji nie ma. Dodam, że raz przydarzyło się, że jednostka nie mogla się włączyć, stanęła na logu BMW, następnie czarny ekran, dopiero po 20 minutach zaskoczyła. Gdzie szukać przyczyny, słuchanie muzyki, radia czy rozmowa przez telefon na dłuższą metę jest niemożliwa i uporczywa.
  11. Luz prawdopodobnie jest na dolnym krzyżaku przy maglownicy. Nie jestem mocno techniczny, więc opiszę to jak to odczuwam. Wsiadając rano do samochodu, jadę ok 2km z drżeniem kierownicy, fotel pasażera też ma drgania. W czasie drgań kiedy ruszam kierownicą pomiędzy godziną 11 a 13 czuję jak kierownica się "odbija" od tych punktów. Te drgania są przez 10 min, potem ustają. Luz też nie występuje. Dopiero jak wjadę na autostradę to przy 120 czuć drgania i wibracje budy niezależnie czy hamuje, gazuje czy się toczę. Nawet zwalniając z większych prędkości przy 120 budzą się drgania i przy 90 przechodzą. Ja już zgłupiałem. Fotki ze zbieżności wrzucę jak ogarnę jak to zrobić.
  12. Padnięty moduł diversity w podsufitce
  13. Jak zwykle czekam na miejsce u mechanika i zastanawiam się nad przyczyną problemu. Pojeździłem trochę i stwierdzam luz na kierownicy około 10 stopniowy od pozycji 0 na lewo i prawo. Najbardziej odczuwalny od 100km/h w górę. Wtedy pomimo ruchu kierą auto nie skręca. Auto bardzo źle się prowadzi a na łukach, muszę dużo mocniej skręcać kierą, żeby wykontrować i zmieścić się w zakręcie. Na skręconej kierownicy też występuje taki luz i stuk. Znawca od maglownic, teoretycznie wykluczył magiel skoro stuka na skręconych kołach. Nagrałem krótki filmik stuków: https://streamable.com/wn4smk Mam zwykły magiel servotronic. Stuki słychać w kabinie jak i na dworze, szczególnie na zgaszonym silniku. Czy magiel wymaga regeneracji? Czy to może krzyżak kolumny albo drążki kierownicze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.