Skocz do zawartości

Mercek

Zarejestrowani
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seria 5 F11 2.0d 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mercek

  1. E tam, to już nawet nie o to chodzi, tylko przydałoby się na prawdę coś z dużą kanapą z tyłu, a w BMW nie za bardzo jest w czym wybierać. Raczej nie chcę porzucać marki, bo na prawdę kocham BMW.
  2. Tylko pytanie o ile więcej miejsca jest w 7, czy będzie odczuwalnie więcej. Te 3 cm względem X5 raczej niewiele zmienią.
  3. Dzięki, ale to nie daje mi odpowiedzi jak z miejscem na kanapie. Zdarza się, za samochód teoretycznie większy ma jednak mniej miejsca w środku.
  4. Mercek

    Amortyzatory EDC

    Tyły wymieniłem przy 210 tys, koszt 6000 w oryginale, po wymianie oczywiście trzeba zakodować. Przody mimo ju 240 tys wciąż są w porządku.
  5. Mercek

    Woda w boczku drzwi

    Tak, u mnie woda była właśnie przez uszczelkę, z tym że u mnie woda dostawała się też do środka do uszczelki.
  6. Witam kolegów i koleżanki. Aktualnie jeżdżę f11 po lifcie i jestem bardzo zadowolony, samochód na prawdę świetny. Jako że powiększyła mi się jakiś czas temu rodzina, z tyłu muszą być dwa foteliki i jedna osoba. Nie ma dramatu, ale nie można też powiedzieć, że jest dużo miejsca. Zaczynam powoli zastanawiać się nad czymś większym, ale samochody typu s-max czy inne voyagery kompletnie mi nie leżą. Czy ktoś ma doświadczenie w temacie i porównał ilość miejsca z tyłu między serią 5 a X5? Boję się, że X5, jak większość suvów jest duże tylko z zewnątrz, a w środku nie odczuję różnicy. Będę wdzięczny za każde zdanie i uwagę.
  7. Na runflatach f11 prowadzi się zupełnie inaczej niż na oponach zwykłych, przerabiałem temat i zwykłe sprzedałem. Samochód jest bardziej stabilny na zakrętach przede wszystkim.
  8. Do B47 pokrywę oryginalną kupiłem w BMW Team ze zniżkami za 1300zł. Zawsze wymienia się pokrywę, a nie samą uszczelkę, to pozorna oszczędność.
  9. Mercek

    B47 F11 stuk przy gaszeniu

    Ja mam tak samo od zawsze, na zimnym nie występuje, na rozgrzanym zawsze. Dodam, że silnik jest w idealnym stanie, rozrząd wymieniony, wszystkie poduszki też. Wszystko na oryginałach.
  10. Sprawdź pod maską czujnik ciśnienia paliwa, jest na stałe z przewodem. Ja też wymieniłem pompę w baku, nie pomogło. Temat już był poruszany, kolega Burza z forum mnie nakierował i to był strzał w dziesiątkę.
  11. Mercek

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Ja kupiłem oryginały po 700zł, jest wszystko w porządku.
  12. Mercek

    BMW F11 N47 stukanie

    Moim zdaniem wtryski. Jest prosta i sprawdzona stara metoda, wlej do baku buteleczkę oleju do dwusuwa, znajdziesz go na każdym Orlenie. Pojeździj, przy kolejnym tankowaniu znowu wlej. Wtryski się uspokoją.
  13. Czujnik, klasyka w tym modelu. U mnie temat częsty.
  14. Ja miałem w BMW Team Długołęka, robili chłodniczkę egr jako akcję serwisową, kolektor też wymienili. Co prawda pogadałem żeby zrobili co się da jeśli tylko będzie taka możliwość i zrobili. Pan z serwisu powiedział, że dawniej nie było z tym problemu, teraz kolektor musi być zawalony sadzą żeby wymienili albo nadtopiony, a centrala życzy sobie odesłania starego.
  15. Mercek

    F11 b47 ekologia

    A nie ma opcji zaślepić i wyprogrmować samego egr i adblue, a dpf zostawić? Będzie się coś działo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.