Skocz do zawartości

kfn666

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 325d 2010

Osiągnięcia kfn666

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czyli kwestie kodowania mamy już wyjaśnioną. Ciekawe czy wygląda to inaczej w zależności jaki DDE mamy w aucie. Druga sprawa która mnie nurtuje to ten downpipe zamiast DPF. Warto bawić się w te DP z katami czy pusta rura i tyle? Jednego kata EURO3 jak się nie mylę mam seryjnie na środku wydechu.
  2. Odnośnie prostej rurki. Tu też mam dylemat bo przy wyborze DP zastanawiam się czy brać z katem czy bez. Z jednej strony chcę wywalić DPF żeby auto miało lżej więc rozum podpowiada pusty DP. Rozsądek znowu podpowiada żeby jakiegoś kata tam włożyć. Chociaż z EURO 2. :D Co do grzebania w sofcie. Musiałbym sprawdzić na jakiej podstawie komputer w moim aucie wypala DPF. Jeśli wypalanie się włącza jedynie na podstawie ciśnień czyli tego jak bardzo filtr jest zapchany to raczej nie mam się czego obawiać i zostałbym tylko przy fizycznym usunięciu. Gorzej sytuacja wygląda jeśli składa się na to więcej rzeczy jak np. ilość km przejechanych od ostatniego wypalania czy ilość spalonego paliwa. To akurat wyczytałem w jakimś innym temacie więc nie wiem ile w tym prawdy. W każdym razie nie chciałbym się kiedyś zaskoczyć chmurą za moim autem tylko dlatego, że komputer stwierdził iż jest to odpowiedni moment żeby podlać paliwa i wypalić DPF'a którego w aucie nie ma :lol:
  3. Witam. Zastanawiam się nad wyrzuceniem dpf'a. Śledząc fora odnośnie DPF nie znalazłem jednego konkretnego tematu który by odpowiadał na pytania które raczej większość sobie zadaje przed taka decyzją. 1 Co wstawić w miejscu usuniętego dpf? - Pusta puszka po dpf (czytałem o możliwych overboostach) - Wspawanie rury wewnątrz puszki. - Wycięcie dpf zostawiając seryjnego kata w puszce. - Downpipe lub downpipe z katem. 2 Czy przy usuwaniu DPF warto odrazu zaślepić EGR czy go zostawić? Przy okazji usuwania DPF w komputerze, usunięcie EGR może oszczędzić kosztów w przyszłości. Kwestii usuwania dpf tylko fizycznie czy komputerowo i fizycznie nawet nie poruszam. Na forach zdania są powiedzmy, że podzielone więc wątpię, że tutaj dojdziemy do "jednogłośnej" decyzji. Co do pytania nr. 1 ja bym najlepiej wyjął swojego DPF'a i postawił na półkę żeby czekał na gorsze czasy :wink: Dlatego też szukam od kilku dni puchy po dpf ale obowiązkowo z katem i nie mogę znaleźć. Jakby jakiś forumowicz miał na sprzedaż to proszę o wiadomość na priv.
  4. Panowie na aplikacji mam opcje kodowania żeby mieć Mdrive w Idrive. Mając e92 3.0d będą te opcje z tego Mdrive działać czy będzie to tylko kolejna "zakładka" w menu nic nie wnosząca?
  5. Cześć, rozwiązałeś problem? U mnie pojawił się problem bo wymianie termostatów. Jak auto wcześniej osiągało max 75 stopni to korekty wyglądały elegancko i nie było żadnych objawów. Po wymianie termostatów gdy auto już zaczęło osiągać temperaturę 88-90 stopni to korekty przy tej temperaturze potrafią wyskoczyć powyżej 1 na różnych cylindrach. Na jałowych obrotach słychać zdecydowanie twardszą pracę silnika i czasami zabuja budą ale tylko na rozgrzanym silniku. Niedługo będę miał trochę wolnego czasu i sam się zastanawiam od czego zacząć.
  6. Model: E92 Silnik: 3.0d 197km M57N2 Przebieg: 180 tys. Rok produkcji: 2010 Użytkowanie: Głównie miasto, Weekendowe przejażdżki w trase. Zużycie bieżące na l/1000km: Brak, nie zauważyłem. Instalacja LPG: Nie DPF: Tak Dotychczas: 5W30 PMO Extreme Witam, pytam bardziej przyszłościowo o dobór oleju. Aktualnie jeżdżę na oleju PMO ponieważ w poprzednim aucie różnica w porównaniu do Motula czy Valvoline które testowałem była dość spora na korzyść PMO. Zwłaszcza jeśli chodzi o rozruch na zimno przy minusowych temperaturach i czystości silnika. Teraz z przyzwyczajenia ten sam olej zalałem do BMW i jestem ciekawy alternatyw dla tego oleju w miarę podobnych pieniądzach. Sam od siebie mogę szczerze polecić PMO bo jeździ na nim już czwarty samochód w rodzinie ale tak jak napisałem jestem ciekawy opinii użytkowników BMW z większym stażem w tej marce. Pozdrawiam.
  7. Panowie. Wymieniać łańcuch od pompy oleju? Miałem się umówić w tym tygodniu na wymianę rozrządu w m57n2 ale nie zwróciłem uwagi, że w zestawie od Febi który przyszedł jest wszystko oprócz łańcucha od pompy oleju. Auto ma 180 tysięcy przebiegu więc rozrząd wymieniam dla świętego spokoju a nie z jakiś większych przyczyn. Wymiana łańcucha od pompy olejowej troszkę mi krzyżuje plany bo z tego co się orientuję trzeba zrzucić miskę olejową więc oprócz czekania aż mi przyjdzie łańcuch musiałbym także zamówić olej. Wiem, że pytanie dość głupie bo jak już wymieniać to wszystko ale w tym wypadku chodzi o czas.
  8. kfn666

    Lubuskie

    Poleci ktoś mechanika do wymiany rozrządu w e92 3.0d? Zielona Góra/Lubuskie
  9. U mnie sytuacja wygląda nieco inaczej. Jeśli gaszę z wciśniętym sprzęgłem jest zero telepania. Natomiast jeśli zgaszę silnik bez wciśniętego sprzęgła to telepie silnikiem. Rozumiem, że odpowiedź jest jasna w moim przypadku? :lol:
  10. Winne było koło pasowe :cool2:
  11. W przypadku e92 nie było takiej potrzeby. Wyciągnąłem stary, włożyłem nowy i tylko zgłosiłem wymianę.
  12. Witam. Przyszła pora na wymianę akumulatora. Aktualny akumulator ma parametry 90Ah 900A (61 21 7 575 575). Z tego co widziałem w VIN auto odzyskuje energie z hamowania więc biorę pod uwagę tylko AGM. I teraz Panowie pytanie do was. Rozumiem, że jeśli kupiłbym akumulator z 90Ah czyli tyle samo co ma mój aktualny to nie musiałbym kodować tak? Wystarczy tylko na BTool'u ustawić nowy akumulator i tyle? Kolejne pytanie jeśli nowy akumulator miałby np. 95Ah to już trzeba kodować czy tylko przy większych różnicach jak np. 100Ah itd.?
  13. Dzięki Panowie za pomoc :cool2:
  14. Witam. Szukam kompletu kół na zimę i mam pewne rozterki. Czy felgi 8x17 spokojnie się zmieszczą z tarczami 336mm? Auto z salonu wyjechało na 18" tył 255/35 przód 225/40. Mam okazje kupić fajne opony na zimę w dobrej cenie tyle, że rozmiar to 225/45r17 i mam dwa rodzaje felg do wyboru. Styling 159 i 285, obydwa komplety 8x17 8j. Zmieści się to? :D
  15. Witam. Od jakiegoś czasu próbuję dojść skąd to burczenie. Przeleciałem różne fora, zagraniczne filmiki i ze wszystkich "strange sound" żaden nie pasuje do mojego :) Auto mam od niedawna i dopiero ostatnio zacząłem na to zwracać uwagę. Najlepiej to słychać wewnątrz auta dlatego też filmik nagrałem ze środka i z zewnątrz. Pod maską wydaje mi się, że ten dźwięk lepiej słychać przy prawym kole ale ciężko to wyłapać. Zauważyłem, że: -Burczenie występuje tylko w momencie gdy auto ma swoje standardowe 700 obrotów. Na filmiku z resztą to słychać, że po dodaniu gazu dźwięk znika i pojawia się chwile po tym jak auto zejdzie z obrotów. -Czasami słychać ten dźwięk przy ruszaniu gdy auto ma niskie obroty. Wewnątrz: (najlepiej to słychać w 15 sekundzie gdy auto zejdzie z obrotów) Spod maski: Spotkał się ktoś z was z czymś takim?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.