Skocz do zawartości

Remekmemek

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 2.0d m47 99

Osiągnięcia Remekmemek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nawiązując do tematu... Wymieniłem ostatnio olej, a że była promocja na zestaw wszystkich filtrów to kupiłem. Po wymianie oleju, otworzyłem podstawe filtra paliwa, i jak wyciągnąłem stary filtr to był cały czarny. Ja go nie wymieniałem przez 4 lata, nie wiem ile lat temu poprzedni właściciel sobie też ten zabieg odpuścił. Po wymianie moc wróciła, dwa drgnięcia na zimnym silniku po nocy znikneły. Temat do zamknięcia, Pozdrawiam :8)
  2. jeśli chodzi o inpe to mam, zaraz odpale, i poszukam. dzięki inpa po niemiecku wiec troche mi to zajmie, do tego ma juz 6 lat bez aktualizacji
  3. Witam wszystkich, Mam problem z moją bmw e46 2.0d 136km m47 1999r. Na zimnym silniku po odpaleniu jest słyszany wyraźny spadek obrotów (dwa drgania wahające się od 900-600obr/min - trwa to jakieś dwie sekundy) -gdy jest lato to nie kopci na biało (gdy jest zima to po odpaleniu silnika po nocy po minucie od spadku obrotów, i m.in. od startu silnika zaczyna kopcić przez dwie minuty, i wtedy też zaczynają falować obroty o 50obr/min... nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale gdy jest zimny silnik to przez kilka chwil słychać gwizdanie z wydechu na biegu jałowym),i jest też wyraźny spadek mocy gdy wskazówka nie przekroczy niebieskiego pola wtedy też dłużej wkręca się na obroty z biegu jałowego Macie jakąś wiedze od czego zacząć poszukiwania problemów ? Będę wdzięczny Pozdrawiam PS. -nawiew czasem hałasuje na niskich obrotach -świece wymienione na bosch -jedna śróbka ukręcona od kolektora dolotowego :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.