Witam, wszystkich forumowiczów. Jak na kulturalnego człowieka przystało, najpierw się przywitam, bo to mój pierwszy post tutaj. Jestem posiadaczem tego wspaniałego wehikułu jakim jest BMW e90 2.0i przedlift i planuje wymienić mu koła na 18". Czytając poprzednie posty natknąłem się na taką kompozycje 8J ET20 (przód) i 9J ET22 (tył), z czego wszystko jest na styk niby. Jakoś zafiksowałem się na punkcie tych rozmiarów, a na pewno żeby tył był szerszy. Póki co znalazłem jedna felgę, która by mi w miarę się podobała i była w podobnych rozmiarach: Przód 8J ET20 Tył 9J ET32 https://www.otomoto.pl/oferta/felgi-bmw-5-e60-e61-8jx18-et20-9jx18-et32-ID6D9Z6e.html#map (drażni mnie, że cena jak na felgę po renowacji. To dość sporo, ale chyba za 18" się tyle płaci (nie wiem)) Zastanawiam się czy ten pomysł jest dobry i czy w związku z tym ze wszystko jest na styk nie będzie mi nić obijać np. przy skręcaniu? Zaznaczę, że nie chce pakować się w dystanse. Jeśli rozmiary tej felgi będą leżeć ładnie z resztą karoserii, to pytanie czy takie opony były by w porządku i czy kupno używanych z bieżnikiem 5mm+ to też dobry koncept? Czy znowu sobie nawymyślałem? Przód 225/40 Bridgestone Tył 245/40 Continental (lub) 245/35 Kormoran