Skocz do zawartości

Rufon

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2008

Osiągnięcia Rufon

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Rufon

    E90 felgi ET

    Kwestia na czym jezdzisz aktualnie, ale jak na wąskiej 16/17 i wrzucisz teraz 18" 9J-9,5j z opona 255, to możesz odczuc zmulenie auta, tym bardziej w dwulitrowej benzynie, gdzie moment obrotowy z dolu Ci nie pomoze. O fajne spostrzeżenie. Czyli nie koniecznie przy mniejszych mocach jest zalecany szeroki tył. Fakt jeżdżę teraz na 205/55/R16 i poluje na 8 i 8,5 (225/40 i 255/35)
  2. Rufon

    E90 felgi ET

    @Ponta Tak z ciekawości, słyszałeś coś na temat firmy haxerwheels? Bo sporo tego jest na aukcjach oto moto czy allegro. Niby wzory sportowe ale nie wiem na ile jakościowy to produkt.
  3. Rufon

    E90 felgi ET

    Niestety, ogłoszenie było już nie aktualne, wiec dalej przeglądam rynek i zastanawiam się, tak naprawdę jakie ET powinienem zastosować z tyłu przy: - J8 - J8,5 - J9 Żeby dla tego modelu dobrze te koła leżały, bo wybór jest spory i nie łatwo jest się zdecydować. Czy dla silnika 2.0i 170KM ten szerszy tył będzie miał duże przełożenie na inne odczucie jazdy? Czy konfiguracje tył większy stosuje się generalnie przy większych silnikach, z większą mocą (i dopiero wtedy to ma wpływ)?
  4. Rufon

    E90 felgi ET

    Ok, dzięki za szybką odpowiedź. https://www.facebook.com/marketplace/item/236039421283393/?ref=search&referral_code=marketplace_search&referral_story_type=post&tracking=browse_serp%3A09c900ad-92d8-436a-b7ce-cdd0de8e34ec Czyli ET30 przy 8J i przy 9J bardziej by się wpasowało w karoserie. Mam tylko wątpliwość co do opon, bo nie za bardzo wiem jak dużą szkodą jest niszczenie takiej opony o krawężnik i na ile taka naprawa się sprawdza ? Bo rozumiem, że rozmiarowo są ok - 235/40R18 J8 i 265/35 J9 ?
  5. Rufon

    E90 felgi ET

    Witam, wszystkich forumowiczów. Jak na kulturalnego człowieka przystało, najpierw się przywitam, bo to mój pierwszy post tutaj. Jestem posiadaczem tego wspaniałego wehikułu jakim jest BMW e90 2.0i przedlift i planuje wymienić mu koła na 18". Czytając poprzednie posty natknąłem się na taką kompozycje 8J ET20 (przód) i 9J ET22 (tył), z czego wszystko jest na styk niby. Jakoś zafiksowałem się na punkcie tych rozmiarów, a na pewno żeby tył był szerszy. Póki co znalazłem jedna felgę, która by mi w miarę się podobała i była w podobnych rozmiarach: Przód 8J ET20 Tył 9J ET32 https://www.otomoto.pl/oferta/felgi-bmw-5-e60-e61-8jx18-et20-9jx18-et32-ID6D9Z6e.html#map (drażni mnie, że cena jak na felgę po renowacji. To dość sporo, ale chyba za 18" się tyle płaci (nie wiem)) Zastanawiam się czy ten pomysł jest dobry i czy w związku z tym ze wszystko jest na styk nie będzie mi nić obijać np. przy skręcaniu? Zaznaczę, że nie chce pakować się w dystanse. Jeśli rozmiary tej felgi będą leżeć ładnie z resztą karoserii, to pytanie czy takie opony były by w porządku i czy kupno używanych z bieżnikiem 5mm+ to też dobry koncept? Czy znowu sobie nawymyślałem? Przód 225/40 Bridgestone Tył 245/40 Continental (lub) 245/35 Kormoran
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.