Skocz do zawartości

yarko2000

Zarejestrowani
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yarko2000

  • Urodziny 17.10.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520D 2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yarko2000

  1. Oficjalnie dopuszczalne obciążenie dachu w E61 i F11 to 100 kg i tego sie trzymajmy 🙂 Najczęściej 75 kg przeczytasz w instrukcji o boxach dachowych, tylko że one uwzględniają już samą wagę boxa.
  2. Niech ktoś przeniesie do ogólnego. Ale jak osuszyć? musisz rozebrać co się da, wyjąc siedzenie, zdjąć plastik na boku (na progu) i podnieść ile się da okładzinę - to minimum. I suszyć, najpierw szmaty a potem na słońce albo farelka. Ale ważniejsze abyś szybko znalazł przeciek.
  3. jak jest cykanie to najczęściej wiesza się bendix, ale jak nic nie słychać to gubi gdzieś masę.
  4. yarko2000

    Ringi

    Kup ledy H8 Philipsa lub Osrama, będziesz miał białe ringi. Tylko zewnętrzne słabiej świecą, ale masz białe. Sprawdzone - jeżdżę już ze 2 lata.
  5. Na pierwszej stronie są potwierdzone adaptery, Twój niby się łapie, ale jest info o podróbkach - może rzeczywiście taki się trafił. Normalnie - nic nie rwie a połączenie mam stabilne do momentu zamknięcia aplikacji
  6. Road Map Europe West PREMIUM USB 2024-2 - działa, DZIĘKI 🙂
  7. Ja miesiąc temu za 80 Ah płaciłem 800 zl z wymianą i rejestracją. Można też wymienić samemu i zarejestrować np w bimmer - toolu, ale wtedy najlepiej podłącz i podtrzymaj napięcie przez łącza z przodu. Lub podjedź do warsztatu/sklepu z akumulatorami i oni wszystkim się zajmą. Sprawdzą jaki jest zarejestrowany, dobiorą, wymienią i zarejestrują nowy.
  8. Co do pierwszego postu - oczywiście że na kable a potem do sprawdzenia akumulator i dodatkowo czy gdzieś prąd nie znika w aucie. teraz ostatni - oryginalny akumulator kosztuje 3 x tyle co inny markowy: exide, varta, bosch, banner itd. Weź markowy - AGM 90Ah, wtedy nie będziesz nic kombinował ze zmianą pojemności.
  9. A co w wypadku załadowania auta, będzie buczał cały czas?
  10. Też potwierdzę że czujnik - tylko oryginał :), ale możesz używany, tylko nie kupuj tam gdzie najtaniej, tylko gdzie ktoś daje gwarancję. Nowy coś ok 400 zł.
  11. Polecam dywaniki firmy GEYER-HOSAJA, te dywaniki kiedyś sprzedawał ford w salonach. Naprawdę b. dobra jakość, po 3 latach zero śladów użytkowania. Oczywiście jak mają do danego modelu 🙂
  12. Ja nawet tam nie zaglądałem, wymieniłem najpierw piątkę - bo wszyscy piszą że ten pada (na szczęście na używkę), błąd znowu pojawił się po wypalaniu. Więc zakupiłem trójkę (7 805 152) i od tamtej pory zero problemów. I nic nie resetowałem 🙂
  13. Polecam fimę Andrew Performance z Mysiadła. Kultura, czystość, obsługa, ale co najważniejsze sprawdzanie i zdiagnozowania auta - na najwyższym poziomie. Niestety długo trzeba czekać na wizytę, ale to też może o czymś świadczyć. Oprócz naprawy konkretnej rzeczy, dostałem na piśmie podsumowanie oraz wyjaśnienie - na co należy zwrócić uwagę, co trzeba wymienić i do czego sie przygotować. Naprawdę autoryzowane serwisy mogły brać lekcje jak obsługiwać klientów.
  14. wymieniałem 2 czujniki ciśnienia spalin i nie robiłem adaptacji - nie trzeba. Chyba że nie rozmawiamy o tym samym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.