Skocz do zawartości

sobulsky

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI

Osiągnięcia sobulsky

  1. Witam, w samochodzie kasowany był reset zwarcia frm, diagnostyka błędów, łącznie ze sprawdzeniem ibs. Po takich zabiegach po odłączeniu niebieskiej kostki do plusa z ibs, przestało działać 2 lampki na suficie i szyberdach, daszki z lusterkami. Co mogło sie stać ? Jak wyszedłem z auta do bagażnika żeby wypiąć ten ibs lampki świeciły, po chwili już nie reagowały. Akumulator doładowany, oświetlenie drzwi działa, schowek bagażnik, ringi, klamki. Wysypał sie frm ? Czytałem coś o transport modw który odcina poszczególne moduły. Czy za pomocą bimmertool lub bimmercode jestem w stanie coś zrobić ? Po doładowaniu aku zarejestrowałem jako nową wymiane. Irytujące to troche tym bardziej, że nigdy z odpinaniem klemy minus nie było problemu poza ustawieniem daty… bezpieczniki po rozpisce które powinny być z tym powiązane sprawdziłem E204 C944 E598 E584 E704 E723 A6D1 C908 A559 E104 Takie błędy
  2. Witam. Mam pytanie do osób mających zestaw audiosystem do bmw, czy to evo czy mfit nowszy. Chyba coś robie źle. Podłączyłem najpierw suby pod fotelami nie ruszając boczków drzwi. Suby zagrały ale na seryjnych zostawionych w drzwiach cisza. Po wymianie całego zestawu nadal drzwi nie grają. Zamieniłem miejscami plus minus w subach, drzwi podłączone prawidłowo i nadal bez zmian. Dodam że nie mam na ten moment wzmacnicza. Seryjna kostka pod suby ma 4 przewody, do audiosystem również 4, 2 zakute plus minus które podłączyłem i 2 luźne. Czy tutaj znajduje sie rozwiązanie ? Dziękuje z góry
  3. O zmianie baterii pomyślałem najpierw, jak po teście obciążeniowym z 850 rozruchu zostało ok 620 i nie trzymał na postoju poza autem nawet 12.1. Nie skasował mnie za adaptacje, mógłbym to zrobić sam ale też nie mogłem zakodować nic innego jak bimmercodem 90ah agm. Tak zostawiłem, w bimmertool pokazuje 91ah i po zgaszeniu zostaje ok 85-88%. Tematem zainteresowałem sie w momencie jak po chwili zostawienia auta z otwartymi drzwiami aku padł zupełnie (ten stary, wątpliwej jakości maxgear). Podładowany starczył na tydzień, za którymś razem podobnie, nie udało mi sie już auta odpalić. Wtedy zwróciłem uwage na to czy podczas jazdy akumulator jest faktycznie odpowiednio doładowywane…
  4. Problem z ładowaniem ciąg dalszy. Borykam sie z brakiem ładowania w e90lci 318d. Wymieniony aku na nowy, 95ah Varta agm, wszystko zaadoptowane jednak w btoolu pojemność została na 91ah. Komputerem do dignostyki ogólnej gość od akumulatora też nie dał rady zmienić zostało 91ah. Koło pasowe wymienione na nowe, moje akurat kończyło żywot, alternator wymieniony na używany podobno sprawny… miałem w swoim dać nowy regulator, jednak kupiłem używany… klema ibs założona już 3. Po skasowaniu jej błędu sutuacja podobna. Ładowanie jest dziwne najczęściej 13.7-13.8a są momenty że podczas jazdy spada do mniej jak 12. Co ciekawe jadąc z górki na puszczonym gazie dochodzi do 14.3-14.5. Przegazówka na jałowym zamiast podwyższać napięcie to je obniża. Rolki napinacza wydają sie być okej, koło pasowe jak wyżej nowe i nowy pasek. Przy alternatorze przeczyszczone styki i dokręcone, klemy bez luzu, czysty przewód do rozrusznika, masy na karoserii w komorze wyglądały okej. Może sie okazać że na stole altek jest w dobrej kondycji, to co w takim razie dzieje sie w moim przypadku ? Przebicie jakieś, masa w bagażniku w nadkolu ? Tam nie wiem zbytnio jak sie dostać. Brak komunikacji w jakiś modułach, przez co dają za niskie napięcie które alternator ma wytworzyć ? Nie wiem już sam, tak jeździć raczej nie ma sensu ze względu na możliwość popsucia nowego aku, albo strceniu prądu zupełnie podczas jazdy. Wskazania podane wyżej sprawdzane w ukrytym menu podczas postoju/jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.