Skocz do zawartości

driver01

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 125i

Osiągnięcia driver01

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. To chyba jednak są nity. Czyli wepchnąć te bolce do środka i już? Jak już zdemontuje te chlapacze,to muszę znowu przynitować nadkole czy mogę je przymocować np. na kołki plastikowe?
  2. Dzisiaj zrobię fotkę jak to wygląda. Patrzyłem w innej F20 bez chlapaczy i tam w tym miejscu były normalne nity, natomiast u mnie są chyba jakieś kołki.
  3. Dzisiaj miałem okazję zobaczyć jak to wygląda w innej F20 i faktycznie, klapa sama się nie podnosi, tylko trzeba jej pomagać. Dopiero przy samej końcówce otwierania siłowniki ją trochę podniosą. U mnie jest praktycznie tak samo, więc temat rozwiązany. Dzięki.
  4. Cześć, chciałbym zdemontować chlapacze w F20 (ale CHYBA w innych modelach będą montowane podobnie). Z tyłu są przykręcone na trzy wkręty/śruby, więc tu problemu raczej nie będzie. Z przodu natomiast nie ma śrub tylko jakby jakieś kołki/nity. Tylko na nity mi to za bardzo nie wygląda. Ktoś może coś doradzić? W ASO za zdjęcie kawała plastiku chcą prawie 600 zł, więc trochę przesada.
  5. Witam, czy klapa w F20 podnosi się sama czy trzeba ją ręką podnosić? Chodzi o to czy siłowniki powinny ją "wyrzucać" do góry czy trzeba ją samemu podnosić? Oczywiście klapa zwykła, nie elektryczna.
  6. Przecież WIĘKSZOŚĆ ludzi nie kontroluje niczego w swoim samochodzie! Kto przynajmniej raz w miesiącu sprawdzi: - ciśnienie w oponach? - poziom oleju w silniku? - poziom cieczy chłodzącej? - stan naładowania akumulatora? - itd, itd, itd... Przecież jeśli auto jest nowe, to raz na rok przy okazji serwisu i tak to wszystko sprawdzą i w razie potrzeby uzupełnią. Zapytajcie swojej żony, czy kiedykolwiek otworzyła maskę w aucie, żeby cokolwiek skontrolować. w 90% odpowiedź będzie, że nie.
  7. Spokojnie da się to umyć, ale u mnie (tak jak u kogoś wcześniej) ta sadza "wyżarła" błyszczący element na samym końcu końcówki i wygląda to mega słabo, więc nie wiem czy lepiej jest mieć okopconą końcówkę czy umytą. Żeby było śmieszniej, to mam czarną końcówkę wydechu a i tak widać tą sadzę od razu po spojrzeniu na nią. Myślałem nawet, żeby zmienić tą końcówkę na nową (koszt trochę ponad 300 zł ori), ale jeżeli za jakiś czas ma być tak samo, to mija się to z celem.
  8. Ja również mam okoconą końcówkę wydechu w benzynie 2.0. Myślałem, że ja coś popsułem, albo za mocno cisnę ten silnik. Jak go kupowałem od poprzedniego właściciela, to CHYBA końcówki nie były okopcone, ale on jeździł spokojnie i może przez to. Skąd ta sadza? Nagar z silnika się wypala czy co to jest?
  9. Dzęki, w sumie to jestem tego samego zdania co Ty :D Nie wiem kiedy będę sprzedawał samochód, więc wolę wymienić i mieć spokój. Teraz tylko pytanko, bo chciałbym wymienić olej 2 razy tzn. spuścić stary wlać nowy przejechać się kilka km i ponownie spuścić stary i wlać jeszcze raz nowy oraz wymienić miskę. Ile oleju potrzebuję na taką wymianę, 10 L wystarczy?
  10. Jest sens wymiany oleju (statycznie) przy przebiegu 60 000 km? Większość przebiegu jazda spokojna w trybie comfort. Auto przez najbliższe kilka lat będzie jeździło głównie w mieście.
  11. No w sumie masz racje, trochę słabe porównanie dwóch zupełnie różnych opon :) W każdym razie na zimówkach lepszy komfort ale gorsze prowadzenie, na letnich odwrotnie (żadne odkrycie). Żeby nie było, oba komplety kół oryginały BMW. Lato - Bridgestone Potenza, Zima - Dunlop Winter Sport
  12. Hehe, to ja mam na odwrót. Również w F20 mam RF lato 17" i NRF zima 16". Gdy w zeszłym roku po raz pierwszy założyłem zimówki w tym aucie mocno się zdziwiłem jak bardzo poprawił się komfort. Autem w końcu dało się jeździć - cicho, mięciutko, zawieszenie lepiej wybiera nierówności , no same plusy :) Od razu pomyślałem czy by nie zmienić letnich również na NRF, ale jak się okazuje dobrze, że nie zmieniłem. Kilka dni temu założyłem letnie RF i banan na twarzy pojawił się momentalnie. Fakt trochę głośniej i sztywniej, jednak prowadzenie auta i przyczepność zdecydowanie lepsza niż na zimówkach. Teraz auto ma swój sportowy charakter, taki jak ma być w BMW - po prostu teraz jest "radość z jazdy" :) Jak zajadę obecne zimówki, to następne będą RF.
  13. Kolego bez urazy, ale doczytałeś pierwszego posta do końca? To auto ma przejechane 2500 km
  14. A tak zapytam, dlaczego na niektórych płynach występuje błąd czujnika? Co jest nie tak z tymi płynami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.