Skocz do zawartości

bodziom777

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530xd

Osiągnięcia bodziom777

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy można jakoś zweryfikować czy ustawili mi dobrze rozrząd po wymianie? Mam spore przedmuchy mimo wymiany odmy i wydaje mi się ze takich nie było przed wymiana rozrzadu. Da coś pomiar ciśnienia sprężania? Na zimnym 28bar na każdym a po wlaniu oleju 40 bar Albo jakbym ściągnął pokrywe zaworów to można jakoś sprawdzić czy to dobrze pracuje?
  2. Witam, pacjent to M57n2 3.0 231km, odgrzebując temat też obecnie noszę się z problemem dużego ubytku oleju przez odmę po wymianie rozrzadu , odma nie ma nawet pół roku, wyrzuciłem filtr filcowy i dałem plastikowy. Dołożyłem catch tanka i po zrobieniu może 150km mam koło 100ml oleju wywalonego przez odmę. Czy możliwe że nieszczelnosc układu podciśnienia ma taki wpływ na plucie olejem? Czy raczej oddać z powrotem do mechanika żeby szukał jakiegoś swojego niedopatrzenia? Zaraz po wymianie rozrzadu zaślepiłem egr, wężyk podciśnienia również gwoździem i ten zaworek od podciśnienia często słychać po zgaszeniu, może to wszystko jakoś jest powiązane?
  3. Czy jak podejrzewam że mechanik zepsuł mi plik DSC trc to wystarczy nadpisać go pustym MAN żeby przywrócić? Robił to przy swapie skrzyni i mam błąd kodowania na tym module, w FA nie ma $205 ale moze cos jest w tym module usuniete niepotrzebnie..? Wiem że w DSC tez cos sie zmienia tylko nie wiem co odnosnie tej skrzyni manualnej
  4. Usunięte wcześniej nie przeze mnie u mechanika ale wciąż im (mi) świeci błąd od DSC, blad 00017 - błąd kodowania Kodowanie DSC wygląda następująco, może jednak coś źle jest? CODIERWERT wert_01 HBA_DSC_5_7 wert_03 CODIERWERT_DSC5.7 wert_14 HILLDESC_DSC_5_7 aktiv Nie robiłem flashowanie dde, to konieczne?
  5. Odgrzebując kotleta - mógłby ktoś powiedzieć w jaki sposób (na jaki FA) zmienić za pomocą ncs expert kod w całym aucie żeby było legitnie przekodowane auto na manual?
  6. Podgląd jakich parametrów w aktualne oczekiwane ustawić kiedy chcę dobrze zdiagnozować turbo, czy dobrze tłoczy czy dobrze wstaje? Generalnie patrzyłem na masę powietrza i ciśnienie doładowania, ale myślę że coś więcej można sprawdzić. Wydaje mi się ze auto nie "dociska" tak bardzo jakby mogło, a chyba coś koło 2tys obr. powinien być max moment, u mnie czuć dopiero koło 3.5 mimo że ciśnienie doładowania jest 2.5bara od 2k. Dodam że auto to automat Jakie są dopuszczalne opóźnienia np przy takich ciśnieniach?
  7. Odczytałem błędy ista - taka sytuacja, czy ktoś coś może doradzić jak się do tego zabrać
  8. Odgrzebując temat, mam e60 M57N2, mam istę, na ile ustawić wartość przymknięcia żeby nie było check engine?
  9. Pacjent E61 2007 styczeń przedlift M57N2 na xdrive, nalot 250tys. (raczej prawdziwy), brak słyszalnych oznak zużycia, robić rozrząd czy nie? Trochę się obawiam po przeróżnych komentarzach. Jeśli nie robić to co można niskim kosztem sprawdzić?
  10. Witam, potrzebne będzie: - zaślepki klapek kolektora ssącego -zestaw - sterownik świec żarowych - świece żarowe - koło pasowe - odma - olej vtg - filtr kabinowy Nr vin: WBANP71060CY09703
  11. Mam taki błąd (z takim auto kupiłem) od razu podczas startu samochodu, oraz kiedy próbuję odpalić nightvision to nic się niedzieje tylko wyświetla się to, od czego zacząć sprawdzanie? Sprawdzał mi błędy mechanik to mówił że tu nie ma w ogóle komunikacji z tą kamerą, czy to jest może jakiś znany problem?
  12. Czy jest możliwość sprawdzenia tego pięknego egzemplarza? Super się prezentuje i wyposażenie też bardzo na poziomie, zastanawia jedynie fakt, że jest w hisotorii jakaś stłuczka no i że samochód z USA. WBANN73596CN02999 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530xi-xdrive-automat-258km-niski-przebieg-skory-panorama-gwarancja-ID6DKY0C.html#gallery-open Będę bardzo wdzięczny!
  13. Chyba się przejadę bo do niego mam już tylko 2h, przez ostatni czas była mało jeżdżona i trochę słabe info że od ok 3-4 lat nie zmieniał oleju (właśnie z powodu że mało jeżdzone..) Obawiam się trochę, że będzie zbyt wyeksploatowany silnik, zwłaszcza że jeździ na lpg. Do tego z kompendium i tematu o usterkach wynika, że to już jest ta data produkcji kiedy samochody miały problemy z głowicą.. 2006 Rok produkcji 13.09.2006 Pierwsza rejestracja za granicą 11.10.2014 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 17.11.2015) Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: świętokrzyskie 13.10.2014 Pierwsza rejestracja w Polsce 16.11.2015 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.11.2016) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSZ/005 Odczytany stan drogomierza: 231 200 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 17.11.2015 Zmiana właściciela Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: świętokrzyskie 28.11.2016 Okresowe badanie techniczne (ważne do 28.11.2017) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSZ/007 Odczytany stan drogomierza: 254 778 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 21.12.2017 Okresowe badanie techniczne (ważne do 21.12.2018) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSZ/007 Odczytany stan drogomierza: 279 925 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 21.12.2018 Okresowe badanie techniczne (ważne do 21.12.2019) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSZ/007 Odczytany stan drogomierza: 301 181 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 03.01.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 03.01.2021) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSZ/007 Odczytany stan drogomierza: 308 211 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 08.01.2021 Okresowe badanie techniczne (ważne do 08.01.2022) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: TSZ/007 Odczytany stan drogomierza: 316 375 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 25.04.2021 14:10:20 Wygenerowanie raportu
  14. Cześć, Ktoś był może ogladać, co sądzicie? Jest ktoś w stanie coś doradzić, odradzić? https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-530xi-lpg-CID5-IDEfrey.html#f49f71bb5a
  15. Wracając do tematu, już nie chcę przekopywać kolejny raz tych kilkunastu stron, jak poznać czy wersja silnikowa to jest już ta z wadami i problemami z głowicą zaworami itp, jest to widoczne po oznaczeniu silnika (a jeśli tak to gdzie go szukać)? Rocznikowo załóżmy że samochód jest 2006r. - chciałbym wiedzieć czy to jest już ten z problemem czy jeszcze nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.