Najważniejsze w tym wszystkim jest chyba jednak to, że są świadomi użytkownicy którzy chcą wymieniać olej pierwszy raz po ok 2 tyś km i go wymieniają. A już sposób jak, gdzie oraz za ile to ktoś zrobi to chyba już naprawdę nie ma większego znaczenia. Sposoby na to są różne: 1. Zakup oleju i filtra w dobrym sklepie i wymiana we własnym zakresie u kolegi na podnośniku :) 2. Zakup oleju i filtra w dobrym sklepie i wymiana w warsztacie poza ASO 3. Zakup oleju i filtra w dobrym sklepie i wymiana w ASO "z własnymi materiałami"" 4, Zupełne zdanie się na ASO i wymiana u nich z ich materiałami. Oczywiście zachowanie sobie faktury zakupu materiałów do wymian wg sposobów 1-3 Nie róbmy z wymiany oleju problemu takiego jakby była to wymiana głównych podzespołów w promie NASA, to tylko wymiana oleju :) Dla mnie najważniejsza jest moja pewność i świadomość że olej został wymieniony, dlatego poza interwałami wybrałem i będę wybierał sposób nr 1 bo w pozostałych a szczególnie w 4 nie wiemy czy wymienią i co wleją :)