Skocz do zawartości

wollojr

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93 320i LCI 2010

Osiągnięcia wollojr

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś w okolicy Piaseczno, Wawa Ursynów, Konstancin posiada adapter do śrub koła (17 zębów) i mógłby pomóc wykręcić 3 śruby? Zaginął mi adapter :( Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  2. Witam, Z tego co się orientuję to felgi 313 do e90 są tylko 19". Do jedynki są 18' ale ET jest wysokie i do e90 nie podchodzi (szerokość też kiepska, 7.5 przód). Czy te felgi z linka poniżej są oryginalne BMW? Robili takie ET i szerokość w 18"? https://allegrolokalnie.pl/oferta/felgi-aluminiowe-bmw-styling-313-performance-fulda Jeśli oryginał to podejdzie śmiało do e90? Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Witam, Czy są dostępne wersje do e90 bez org. navi w takich konfiguracjach? 1. 10.25" - rozdz. 1920 * 1080 2. 8.8" - rozdz. 1280 * 480 lub wyższa oraz czy jest możliwość zamówienia idrive pod e93?
  4. Dziękuje za podpowiedź. Sprawdziłem INPA opcje testu pompy. Pompa pracuje, natomiast nie wiem czy prawidłowo. Dodatkowo napięcie zmierzone na wtyku jest 5,7 V przez ułamek sekundy jak się otwiera auto (nie powinno być dłużej?). No nic, będę holował do specjalistów. A czy niedoładowany akumulator może uruchamiać w systemie zabezpieczenie przed odpaleniem? Wydaje mi się że dawałby jakieś błędy wtedy (immobilizer?)
  5. Witam, e93 320i lci, 2010 r. n43. Akumulator padł, auto podłączone po kablach. Był błąd A04B, teraz sam zniknął. Auto kręci ale pompa nie chodzi. Jakieś sugestie? Dzisiaj chce sprawdzić pompe na krótko ale uklad ktory mi sie ukazal nie do konca jest dla mnie jasny. Załączam foto, czy ktos moglby prosze wskazac gdzie spinamy na krotko i czym jest ta dodatkowa puszka po prawej? https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/abf91911860d8b3a
  6. Witam, E9X 320i. Auto ma poniżej 100k, 2010 r. Został właśnie wymieniony rozrząd. Naprawa wykonana w serwisie posiadającym bardzo dobrą renomę. Samochód po odebraniu zaczął wydawać dziwne odgłosy niesymetrycznego klekotania. Zapewniono mnie, że te silniki mają tak pracować. Nagrałem dwie ścieżki audio. Jedna podczas jazdy, druga na postoju. Po dokładnym osłuchaniu silnika, dźwięk zdaje się dobiegać z okolicy wtrysków i pompy wysokiego ciśnienia paliwa. Obecne błędy (bez check eng) w komp. dotyczą sondy nox natomiast były już zanim pojawił się ten dźwięk. Samochód jeździ normalnie, ma jedynie rzadko występujące lekkie poszarpywanie, zazwyczaj na 4 biegu przy 1900/2000 rpm jadąc ze stałą prędkością. Czy ktoś mógłby odsłuchać audio i podpowiedzieć czy takie dźwięki są normalne? - W 8 sek. dźwięk nagrywany przez chwilę od prawego nadkola, później od góry z lewej strony komory silnika a gdy ewidentnie słychać zawór odpowietrzenia na końcu, to z prawej strony. - A tak się zachowuje podczas jazdy na rozgrzanym już silniku nagrywany z kabiny. Będę bardzo wdzięczny za sugestie!
  7. Witam, Czy ktoś podzieliłby się opinią na temat tego egzemplarza? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-super-stan-bezwypadkowy-ID6DYtzi.html#200aa4852e
  8. Witam, Czy ktoś podzieliłby się proszę opinią na temat tego egzemplarza? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320i-super-stan-niski-przebieg-ID6DOFHf.html#200aa4852e
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.