Skocz do zawartości

GDX4

Zarejestrowani
  • Postów

    210
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 M340 LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GDX4

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Każde forum przerabiało temat olei. Ja mam takie podejście - na gwarancji zalewam to co proponuje producent, po też. Nie upalam auta na torze, a to co dostanie w palnik to i cywilny olej zniesie. Tylko nie wymieniam go co 30000 tylko co 10, maks 15..... A jak auto mając 10 czy 15 lat klęknie w zakresie silnika, to póki co nie moje zmartwienie...
  2. Oba te punkty plus koszty. Standaryzacja. Mniej do wyboru - 2 zamiast 3 lub nawet 5, lepsza optymalizacja kosztów.
  3. Bo to mimo wszystko bezpieczniejsza i bardziej rozwojowa droga.
  4. Sprzedać. Dołożyć. Kupić mocniejsze. Albo swap. Może uda się upchnąć pod maska LSa... Zawsze to 8 garów, może i krótszy od 6 cylindów, ale może być szerszy. Ciekawe czy bez dużego cięcia by wszedł... 🙂
  5. Po lifcie adaptacyjne. Jak się dopatrzyłem gdzie je włączyć to robią robotę. Pięknie...
  6. U mnie też. Doraźnie rozwiązanie - chusteczka higieniczna pomiędzy gaśnicą a uchwytem. Dźwięk trudno namierzyć, nawet ostatnio przeszukałem schowki, a to torba było wyjąć i włożyć gaśnicę zpowrotem. Podstawowe usuwanie awarii przez informatyków... w sumie też inżynierowie 🙂 A rozwiązaniem będzie chyba podklejenie uszczelki gumowej. Ale to jak będzie czas. Na razie standardowa prowizorka.
  7. Sprawdź czy masz wyłączone trzymanie w pasie ruchu. To dziadostwo się tak objawia. Czasami aktualizacje systemu mogą je załączyć w tle.... Pierwszy raz się kapnąłem jak musiałem mocniej kierą łamać aby przejechać linie na wielopasmówce. Drugi raz na drodze krajowej, wrażenie takie jakby coś było nie wyważone.... Zacznij od tego. Bo to daje objawy jakie opisałeś.... Jak to nie to to dalsze poszukiwania.
  8. Idź za serduchem. Bo potem zawsze będziesz miał niedosyt, a apetyt na coś innego przyjdzie o wiele za szybko...
  9. Podniesienie ceny będzie zależało od kaprysu dealera lub ogólnej sytuacji rynkowej. Ja czekając na auto 1,5 roku miałem zagwarantowaną stała cenę, zarówno sprzedaży jak i odkupu mojego auta... Bolało ich to bardzo, bo byli by śmiało 50k do przodu...
  10. Drive recorder mam, trochę się bawiłem. Jakość jest wystarczająca. Nie jest to może to co w tesli, ale wydaje się być wystarczające. Duży plus - jest to integralne w aucie, żadnych dodatkowych szpejów i kabli... 19' obowiązkowo. Nawet z przeznaczeniem na zimę. No i w Polsce webasto.
  11. 1 i 4 to polift do 2l silników, 1 uwielbiany shadow linę, 4 standard. 2 to przed lift bez ciemnozy 3 to 340 w ciemnozie...
  12. NIe. 3 dostały guzów na bocznej powierzchni, jedna się wycharatała do okoła, ta autostradowa. Jak widzę napis pirelli to mam niesmak. Szkoda że michelin nie robi 4s w runflacie...
  13. Dokładnie. Ja przymierzyłem kilka aut. Rożnych klas. W BMW wybierałem pomiędzy 3 a 5, ale w 5 bardzo mierził mnie tablet na desce. Kiepsko wkomponowany. Bardziej podobał mi się wygląd 3 pre lci..., ale niestety załapałem się na lci. I w sumie jest on bardziej spójny niż oba poprzednie oglądane, ale w stosunku do pierwotnego wyboru brak czasem przycisków... Choć z drugiej strony temperaturę zmieniam raz na 6 miesięcy, a ogrzewanie stołka jeszcze rzadziej. Automat pięknie działa.
  14. Tak mam 19' 235 przód i 255 tył. Dwa komplety tych rozmiarów, lato i zima, oba runflat. Wzięte z premedytacją aby nie mieć powtórki z Cupry, gdzie szmaty pIRELLI P0 (faktyczne zero) się rozsypały na aucie, z czego jedna na autostradzie. Z 4 fabrycznych opon została 1 po 5 latach a 2 dokupione też poszły w pi...du. I taki stup jest wygodny w adaptacyjnym i mniej się obawiam dziur i innych niespodzianek. Jazda jest dość komfortowa, a spokój głowy bezcenny. Nie chciałem kombinować z rozmiarem kół, i chciałem aby oba sezony miały tyle samo mięsa gumowego na sobie, stąd 2X19'. Taka ciekawostka. W Seatach ze zwykłym lub usztywnionym standardowym zawiasem 18' już powodowało duży dyskomfort, tak Cupra z adaptacyjnym na 19' była bardzo wygodna. Zmiana programu na sport/cupra powodowało to samo co w bmw przejście na sport/sport plus - z komfortu robi się sztywno lub wręcz gokart. W 340 brakuje mi tylko wskazania temperatury oleju. Ale może jeszcze musze przeszukać menu...
  15. To do pomocy lub zamieszania moja lista must have w aucie: - grzane stołki - grzana kiera - szyberdach - elektryczna klapa bagażnika - hak - webasto (od września do maja poranki w aucie są w końcu przyjemne) - adaptacyjny tempomat - jakaś ładna skóra, nie czarna A teraz lista niechcianych: - przyciemniane szyby boczne i tylne - imitacje karbonu/aluminium (nie lubię chłodnych wnętrz) - piano black Opcje przydatne: - adaptacyjne zawieszenie - lepsze nagłośnienie - rolety w tylnych szybach (rodzina lubi) - lepsze reflektory - pakiet stylistyczny M Poweeeer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.