Skocz do zawartości

Mery1

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 325i 2005r

Osiągnięcia Mery1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, nie wiem czy pisze w dobrym miejscu jeśli nie proszę mnie poprawić. Może opisze sytuację bo to już drugi raz, podczas awaryjnego hamowania(zwierzak na drodze) tylne koło za kierowcą klinuje się. Tak jakby nie działa w nim "pulsacyjne hamowanie". Wszystkie koła na takie sytuację reagują prawidłowo, a to dosłownie się klinuje i przez kilkadziesiąt metrów szura po drodze. Kończy się to tak, że bieżnik jest stosunkowo więcej zużyty w tym miejscu i opona nie jest idealnie kształtna co wiąże się z tym, iż słuchać charakterystyczne stukanie czy bicie z tego koła. Wymiana opony dopiero rozwiązuje problem. Spotkaliście się z czymś takim? Pozdrawiam
  2. Witam. Pacjent to e90 N52B25 2005r. Sytuacja wyglądała następująco. Od czasu do czasu przestawała reagować na pedał gazu, dusiło ją. Wszystko po krótkiej chwili wracało do normy. Check nie zapalał się, bywały sytuację w których auto gasło. Problemem okazał się przepływomierz, po jego odłączeniu, na odpalonym silniku momentalnie wszystko wracało do normy, ale oczywiście lampka się zapaliła(trzymała niskie obroty po zejściu z wysokich, nie szarpało budą). Po zakupie nowej przepływki i usunięciu błędów inpą check po ponownym uruchomieniu zapłonu dalej się zapala. Program sugeruje brak komunikacji z czujnikiem (błąd P0102), silnik pracuje prawidłowo. Dodam że temperatura płynu chłodzącego utrzymuje się na niskim poziomie 85°C. Czy przy wymianie powinno się robić adaptację, z czego to wynika? Proszę o pomoc, dziękuję za wyrozumiałość.
  3. Witam wszystkich. Poprzedni problem z obrotami udało mi się rozwiązać. Natomiast teraz spotkałem się z problemem dotyczącym pompy wody. Inpa pokazuje takie błędy: https://www.szybkiplik.pl/XMteXrWznm Chodzi o błąd 1 i 2. Dodam, że już po uruchomieniu zapłonu słychać jak pompa zaczyna pracować. Temperatura w obiegu podczas jazdy jest w normie. Kilka dni temu spuszczalem płyn ze zbiorniczka wyrównawczego poniewaz dokładałem czujnik temperatury, od tego momentu tak się stało. Oczywiście później wszystko zostało odpowietrzone wg. Instrukcji. Usunąłem dziś błędy, nie miałem okazji się przejechać. Powrócił błąd nr.1 po dodaniu gazu. Jest ktoś w stanie coś podpowiedzieć? Pozdrawiam
  4. Witam. Pacjent E90 325i 2005r, od pewnego czasu faluje na obrotach, czasem mocniej czasem słabiej. Niekiedy gwałtowne odpuszczenie gazu skutkuje zgaśnięciem. Sam próbując coś na to zaradzić czyściłem elektrozawory vanos, filtry też, ostatnio przepływkę. Nic to nie pomogło. Gdy udało mi się ogarnąć inpe pokazała takie błedy: 90 VIRTSG90 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 91 VIRTSG91 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 92 VIRTSG92 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 98 VIRTSG98 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED ,może jest ktoś w stanie mi pomóc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.