Witam. Pacjent to e90 N52B25 2005r. Sytuacja wyglądała następująco. Od czasu do czasu przestawała reagować na pedał gazu, dusiło ją. Wszystko po krótkiej chwili wracało do normy. Check nie zapalał się, bywały sytuację w których auto gasło. Problemem okazał się przepływomierz, po jego odłączeniu, na odpalonym silniku momentalnie wszystko wracało do normy, ale oczywiście lampka się zapaliła(trzymała niskie obroty po zejściu z wysokich, nie szarpało budą). Po zakupie nowej przepływki i usunięciu błędów inpą check po ponownym uruchomieniu zapłonu dalej się zapala. Program sugeruje brak komunikacji z czujnikiem (błąd P0102), silnik pracuje prawidłowo. Dodam że temperatura płynu chłodzącego utrzymuje się na niskim poziomie 85°C. Czy przy wymianie powinno się robić adaptację, z czego to wynika? Proszę o pomoc, dziękuję za wyrozumiałość.