Ja jako daily do miasta (z zamiarem zatrzymania auta na dłużej) wybrałem 430i zamiast 440i. Wiadomo, że 3l ogółem lepsze natomiast są też pewne drobnostki, które w moim przypadku trochę mnie odwiodły od 3l: 1) Plastikowe atrapy wydechu w zderzaku w 3l są dla mnie nieporozumieniem, natomiast reszta wyglądu w 4 jest absolutnie identyczna więc z zewnątrz bez plusów 2) 3l jest tylko w wersji mild hybrid i z tego co się zorientowałem nie można wyłaczyć start/stopa - dla mnie zbędna komplikacja systemu, a start stopa nie toleruje 3) jak zamawiałem to 3l było dostępne tylko z xdrive, którego nie chciałem więc różnica w cenie byla 250k vs 320k (z zaznaczeniem, że w 3l dodatkowo była blokada dyferencjału, której w 2l nie wziąłem) 4) 2l było około 200kg lżejsze (mniejszy silnik + brak xdrive), więc ekonomia + pewnie jakaś marginalna zwinność dojdzie W trasę zdarza mi się jeździć sporadycznie (i zazwyczaj z rodziną więc na spokojnie), a po mieście przy 250km i taķ raczej rzadko wykorzystuje całą moc. Także finalnie rozsądek zaważył i nie potrafiłem sobie usprawiedliwić różnicy 70k w cenie dla tych 5% czasu kiedy 3l by mi dały radość. Jeśli natomiast budżet nie grałby roli to zdecydowanie brałbym 3l ;)