Skocz do zawartości

Fuchsik

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F22 228i 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fuchsik

  1. Jak w temacie, problemem jest pisk, wydobywa się on z głośnika który informuje o ręcznym itp, pojawia się on co jakiś czas, nie jestem w stanie określić jego częstotliwość, sam pisk trwa sekundę, pojawia się on już po włączeniu zapłonu. Samochód nie posiada telefonu, jedynie zmieniarkę do płyt oraz kieszeń na kasetę przerobioną na aux, samochód ma bolączki ale ta jest jego najgorszą, wspomnę tylko ze chodzi o e46 318ci z silnikiem m43b19, samochód jest już w moich rękach od paru lat i od samego początku występuje ten problem.
  2. Przechodziłem ten temat, w tych samochodach problemem są chińskie pompy oleju, mój samochód miał taki sam przebieg gdy zdecydowałem się na wymianę pompy, była to dobra decyzja bo w oleju podczas wymiany pojawiał się brokat. Przy okazji polecam sprawdzenie panewek, w moim przypadku dokonaliśmy wymiany, ponieważ zdarta została wierzchnia warstwa, a dzięki temu mogę spać spokojnie. Po takiej wymianie opiłki z oleju zniknęły. Same pompy niestety przycierają się, nie są dostępne zamienniki, jest jedynie chiński oryginał. Jako pocieszenie mogę powiedzieć ze mój mechanik dokonał tej naprawy wraz z panewkami w zakresie 2500 zł, dodatkowo w tej kwocie zmieścił rozrząd. (Wole mieć wykonaną robotę tak żeby już nie wracać do tematu) Dodaję też poglądowo zdjęcia mojej pompy, jak widać na pokrywie widać ślady zatarcia.
  3. Fuchsik

    bmw f22 USA vs EU

    Słyszałem ze najwiecej różnic jest w układzie zawieszenia, podobno nawet różnica pojawia się w długości niektórych elementów (jednak co do tego nie mam pewności), na pewno takie plastikowe podkłady pod amortyzatory są inne ponieważ ostatnio to wymieniałem i nie pasowały takie z wersji europejskiej. kolejna różnica jest taka ze w wersji z USA jest problem z działaniem funkcji sieciowych takich jak connectdrive ze względu na inną budowę układu, co nie pozwala na jego działanie, (w moim przypadku podczas diagnostyki obecne są błędy o braku połączenia z siecią). Na plus wersji z USA na pewno interwały olejowe i serwisy, tam jest standard 15tyś km. U nas niestety jest to 30 tyś. Niestety jeżeli nie wiesz kto to składał jeżeli samochód był po kolizji to możesz się czasami zaskoczyć podczas drobnych napraw, sam znalazłem sporo pomysłowych metod naprawy czegoś co powinno zostać wymienione.
  4. Witam, Przychodze do was z problemem, podczas gdy silnik jest zimny dochodzi z jego okolic, czasem pojawia się ono dopiero po dodaniu gazu, podczas okresowej wymiany oleju, będąc pod samochodem określiłem że wycie wydobywa się z okolicy miski olejowej, podczas wymiany widziałem ze olej ma złoty kolor i pływa w nim mnóstwo opiłków a w filtrze oleju znalazłem pojedyncze metalowe płatki wielkości około 1mm, chciał bym się dowiedzieć czy jest już po pompie, czy jest to raczej kwestia samego jej napędu. Samochód to BMW f22 228i Silnik N20B20. Samochód po VINie został wyprodukowany w lutym 2015, ma 65 tysięcy przebiegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.