Skocz do zawartości

kriss7509

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11, 2012r

Osiągnięcia kriss7509

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ale to nic powiązanego z moimi błędami. One dotyczą samego zaworu EGR. Mam rację? A wymiana chłodnicy EGR pewnie w przypadku wycieków.....
  2. Witam. Samochód kupiłem 2 tygodnie temu. Czy mogę prosić i sprawdzenie mojego autka na akcję serwisową? Win :WBAMX11090DY08371 Dodam, że wywala mi błąd. MOTOR (!) [silnik] 290900 Air system, air to EGR mass flow plausibility: measured air mass compared to the calculated air mass too high 255B00 Exhaust gas re-lead author, position control: the valve is too far to the positive rule closed/deviation Czy to będzie powiązane z tymi akcjami na EGR? Auto z 2012r. Silnik N47 2.0d.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.