Skocz do zawartości

papell

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 528i N52

Osiągnięcia papell

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A potrafisz czytać co jest napisane wyżej czy tylko szczątkowo?
  2. Nie, mam normalnie z pilota otwierane, ale to wszystko działa bez problemu jedynie co to właśnie te błędy z zaskoczenia których nic nie zapowiadało, spalony bezpiecznik i komunikaty raz na jakiś czas żeby naładować akumulator myślałem, że te kilka warsztatów które odwiedziłem i to z dobrymi opiniami coś będą wiedziały, ale nadal jest niewiadoma, bo może wymiana regulatora pomoże, a może jednak ten akumulator
  3. Wszystko sprawdzał mechanik który ma do tego sprzęt Spalony miałem bezpiecznik od zapalniczki, a teraz nie działa mi USB w schowku(od tego też jest któryś bezpiecznik?) Miałem sporo przygód w ostatnim czasie, podczas jazdy wyskakiwały błędy od magistrali, teraz od kilku dni wszystko jest okej, ale powiedziano mi, że to wina akumulatora najprawdopodobniej, jeśli to wróci jeszcze raz, bo alternator sprawdzony jest okej wymieniłem regulator napięcia, bo może ewentualnie to jeszcze to powodować? Cewki i świece nowo wymienione. Kończą mi się pomysły byłem w 4 różnych serwisach w tym specjalizującym się w BMW sprawdzonym to powiedziano mi, że to alternator, a okazuje się, że nie to i już zupełnie powoli głupieje
  4. Witam Mam co jakiś czas komunikaty odnosnie akumulatora i problemy min spalony ostatnio bezpiecznik Po pomiarach pokazuje napięcie między 13,8V-14,9V Alternator był sprawdzany jest okej, wymieniony dla spokoju był tylko regulator napięcia A wg aplikacji b-tool po sprawdzeniu pokazuje przez obd2 poziom naładowania (SOC) 66% Pojemność 91aH Stopień zużycia (SOH) - 1% Czy to pora na wymianę akumulatora? BMW F10 528i 3.0 benzyna z efficient dynamic
  5. Dodatkowo w trybie normalnym przy przyspieszaniu z pierwszych biegów dławi i wyskakuje błąd o niepełnej mocy silnika, w sporotowym trybie jedzie normalnie Jakieś pomysły?
  6. Witam Dziś wymieniłem olej w skrzyni automatycznej Metoda dynamiczna, komplet, sprawdzony serwis, olej Ravenol Po odbiorze i krótkiej jeździe na pierwszych biegach są drgania których wcześniej nie było - czym może być to spowodowane? Po przełączeniu na tryb sport skrzyni nie występuje ten problem, ale nie wiem czy można stale jeździć w trybie sport? Pozostaje jedynie adaptacja skrzyni od początku? BMW F10 528i 3.0 Benzyna 258KM
  7. Aktualizację softu trzeba wywołać, sama nie wystartuje... Tak wiem, nie jest tak źle ze mną, najpierw próbuje wszystkiego co znajdę w internetowych czeluściach, niestety w menu nie mam opcji aktualizacji softu więc update przez pendrive odpada i szukam alternatywy ;)
  8. Jeśli mam Vgate iCarPro na Bluetooth zrobię to w aplikacji typu bimmercode czy jedynie coś z kablem (ISTA?)
  9. Również poprosiłbym do kompletu jeśli można ;) VIN: WBAFR1C57BC739488
  10. Podepne sie pod temat USB w schowku i podłokietniku nie działa, jeszcze 2-3tyg temu działało, wgrywałem muzykę na dysk sprawdzane dwa pendrive formatowane pod FAT32, żadnego nie czyta czy do kopiowania na dysk czy zwykłego odtworzenia - w podłokietniku jest napisane 'nie obsługiwane', ale dotyczas działało i padło, nie czyta, ale lampki na pendrivach sie świecą więc 'działają' Aktualizacji zdalnej z pendrive nie mogę zrobić, z polskiej strony pobrany nowy soft ale nie odpada po podłączeniu pendrive może dlatego, że jest to wersja z USA, bo na stronie angielskojęzycznej soft nie dostępny do pobrania więc już kończą mi się pomysły, bo działało, przestało i wszystkie możliwości sprawdzone, ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
  11. W weekend nie mam bardzo opcji żeby to zrobić niestety dlatego zapytałem tutaj czy może ktoś ma lub miał coś podobnego i chce się podzielić co to może być i w co celować ;)
  12. Witam Przez sprawdzeniem pod komputerem zapytam tutaj może ktoś ma pomysł o co może chodzić Mam lekkie drganie silnika na zimnych obrotach, a podczas przyspieszenia z niskich obrotów lekko się dławi jakby łapie z opóźnieniem, na większych obrotach nie ma z tym problemu Dodatkowo wczoraj podczas mocnego dociśnięcie w okolicy 6000 obrotów wyskoczył błąd o niepełnej mocy silnika, zgasiłem odpaliłem i problem zniknął, check niczego nie pokazuje Podczas jazy jest okej, ale czuć przy wciskaniu czy wyprzedzaniu takie opóźnienie w ‚załapaniu’ Czy to może mieć coś ze sobą wspólnego? Jakieś pomysł, bo po przejrzeniu forum sugestie wielu różnych błędów/problemów BMW 528i N52 3.0 258km benzyna 2010 rok USA
  13. PMO EXTREME SERIES 5W40 to teoretycznie bardzo dobre oleje - teoretycznie bo na papierze maja świetny skład, ale nie ma tego realnych testów, mało osób kupuje i daje opinie, więc nie do końca wiadomo, jak zachowuje sie dłuższej perspektywie, jak ze stabilnością... ??? Równie dobre i "bezpieczniejsze" wydają się te oleje: Super, dziękuje za pomoc Ale mam jeszcze pytanie - Czy tam o tym Meguin - widzę normę BMW Longlife-98, nie będzie za stara dla rocznika 2010?
  14. Witam, mam pytanie o odpowiedni olej do takiego dość nietypowego silnika w F10 Model: F10 Silnik: 528i N52T 258KM 3.0L 6 Cylindrów Przebieg: 185 000 km Styl jazdy: Spokojny Użytkowanie: 60% miasto 40% trasa Instalacja LPG: Nie Zbliża się pora wymienienia oleju, do tej pory jeździło na 5W30 - i wydaje mi się, że jest dość głośny aktualnie Co wybrać jeśli głównie jeżdżę trasy miejskie, raz na jakiś czas dłuższa trasa powyżej 150-200km Czy coś PMO Professional-Series 5w40 C3 lub PMO EXTREME SERIES 5W40 100% PAO było by okej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.