Skocz do zawartości

Andre19

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i

Osiągnięcia Andre19

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Zdecydowałem się dzisiaj na wyczyszczenie filtrów vanosa, wykręciłem najpierw ten na dole był czysty profilaktycznie przemyłem go zmywaczem, skręciłem z powrotem i zabrałem się za ten górny po jego odkręceniu zauważyłem wokół niego duża ilość opiłków metalowych czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją i mógłby coś o tym napisać ? Z góry dziękuje Pozdrawiam
  2. U mnie nawet na postoju błąd wyrzuca ale dopiero po jakimś czasie nie odrazu. Ostatnio pokusiłem się na demontaż kolektora ssącego i po drodze natrafiłem na zamienione kable na zaworach disa mała była podpięta pod kostkę od dużej a duża do małej.. i mała disa nie zamyka się do końca, zamówiłem mała dise myślę że w poniedziałek powinna dojść więc poskładam to do kupy i zobaczę wtedy wcześniej wymieniłem mała dise na używaną mogła już wtedy być nie sprawna... metoda prób i błędów Najbardziej zastanawia mnie to że była wymieniana odma w sierpniu tamtego roku i mam olej w kolektorze :( Odma z firmy febi.. dziwne że tak krótko wytrzymała
  3. Sondy sprawdzone, układ dolotowy szczelny, błędy są dalej... węglowodory HC na poziomie 250-300 O2 w spalinach 0.7-0.9% Sondy po rozgrzaniu pokazują przed katalizatorem 1.9-2.1V a za 0.6-0.8V
  4. Cześć wszystkim, Czy ktoś z was doposażał swoją bawarkę w elektryczne lusterka i mógłby coś więcej napisać w tym temacie było by super. Pozdro :D
  5. Zdzich1962 - analizę spalin robiłem na stacji kontroli pojazdów Saico - demontowałem kolektor wydechowy żeby wymienić sondę przed drugim katalizatorem, dałem nowe uszczelki i nowe śruby jestem na 100% pewien ze nie ma tam nieszczelności Myślałem jeszcze nad przepływomierzem, co prawda według komputera pracuje prawidłowo, szczerze to już sam nie wiem wszyscy upierają się przy tym ze moje katalizatory nie są już sprawne
  6. Witam mam problem ze swoją bemką, pojawiają mi się dwa błędy od sprawności katalizatorów 29F4 i 29F5 jestem po analizie spalin, po analizie widać ze katalizator pracuje CO2 utrzymuje się na poziomie 0,20 natomiast jest dość duży wzrost węglowodorów, diagnosta powiedział mi że ten problem występuje podczas nie dopalaniu pełnej mieszanki ze najprawdopodobniej nie spala się całkowicie.. jestem już po wymianie sond, wtrysków, zaworów disa i brakuje mi pomysłów co to może być, może ktoś już miał taki problem i chciałby podzielić się informacjami ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.