Skocz do zawartości

KrisBmw116i

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 116i 2014r 136KM
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia KrisBmw116i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzieki bardzo za odpowiedz :) sprawdze to w bawarii motors za 2500km bo mam wymiane oleju. moze powiedza cos o lancuchu. zerwac nie sadze ze sie zerwie bo ja tam ledwo slysze cokolwiek....
  2. To tylko pozazdrościć kolego Ravicz U mnie wszystkie możliwe diagnozy włącznie z brzęczącym metalicznym dzwonieniem wskazują na rozciągnięty łańcuch rozrządu a przebieg zaledwie 92000 mam. Także od chiptuningu póki co zapominam i zastanawiam się czy sprzedać czy robić. :(
  3. Łatwo napisac wymieniac: Tylko pytanie czy przebiegu 90000km i to przy benzynie 1,6 136hp wogole mozna mowic o wymianie rozrzadu ktory dodatkwo jest na łańcuchu- czyli wedle powszechnie panujacej niegdys opini niewymienialny. To karygodne zaniedbanie bawarskiej marki jesli slysze wczoraj od diagnosty ze wszystko wlacznie z metalicznym doskwierajacym juz dzwiekiem wskazuje na wymiane rozrzadu (z podzespolami a jakze). Lancuch jest juz nazbyt rozciagniety rzekomo i stad mam takie objawy jak: szarpanie pojedyncze lub podwojne najczesciej przy 3000 obr na 5 przy 120kmh a ponadto na hamowni jak i w realu wyskakuje niepelna moc silnika przy 6200obr z bledem wydechowego czujnika walka rozrzadu oraz cisnienia doladowania- wylaczenie jako reakcja (na profesjonalnym kompie podpietym pod obd). ehhh. plakac sie chce na sama mysl ze przy takim przebiegu po wzorowym uzytkowaniu przez niespelna 1,5 roku auta mam zainwestowac 4tys zl w silnik... ktos cos doradzi moze? mieliscie podobne objawy rozciagnietego lancucha rozrzadu???
  4. Siemanko Macie jakiś pomysł jak najłatwiej pozbyć się błędu czujnika walka rozrządu? Mam przebieg 90000km i nie sądzę by problem był z układem rozrządu. Powyżej 6000nobr pojawia się błąd niepełna moc silnika. Pan w hamowni odmówił wgrania mapy bo wykres był z wieloma górkami - szarpaniem przy 188 koniach na próbę. Zaś owy spadek mocy pow 6000 obr pojawia się w seri. Do 6000 wykres mam ok w seri. Błagam pomóżcie bo wolalbym wrócić z usunięta usterka w 2 tygodnie na hamownie. Pozdrawiam Kris
  5. Sorka za powolna odpowiedz ale inne sprawy. no coz zdecydowanie na torze nie bede upalal tylko zalezy mi na sprawnym przelocie przez miasto tudziez trasie z rownie sprawnym wyprzedzaniem. a tak wogole moje autko cos opornie idzie powyzej 180kmh i te 210kmh podawane na autocentrum.pl jest praktycznie nie do osiagniecia na plaskiej autostradzie. oczywiscie rzadko jezdze tak szybko ale troszke to irytujace. Rozumiem ze gdy jade na mape na jakies 205KM wskazane bedzie domontowanie zarowno coolera jak i wiekszego wydechu? polecacie jakis zaufany chiptunning w 3miescie? No i mam umowe serwisowa jeszcze do 100000km i zastanawiam sie czy mi ona nie przepadnie jesli zchipuje moje autko pozdrawiam serdecznie
  6. witajcie U mnie dzis przy przebiegu 71000 nastapil po krotkim wyprzedzaniu na sporcie nagly warkot spod maski. nie brzmialo jak brzeczaca blacha absolutnie. najglosniejszy na niskich obrotach na 4 biegu. nie wiem co to bylo ale po 10 km zaparkowalem otworzylem maske, pogazowalem na luzie i nic dziwnego nie slyszlalem.Przejechalem sie po parkingu na 1 i 2 i totalnie ten odglos zniknal. Przez chwile myslalem ze to spod tlumika ale tlumik caly . na 99% bylo jednak spod maski. moze obudowa turbo? - swist zdawal sie byc intensywniejszy niz zwykle przy przyspieszaniu. tzn po puszczeniu pedalu gazu...
  7. Jak na moje to spoko brzmi. Wygląda w środku jeszcze lepiej z tym dachem i fotelami heh. Ale sam wolę już benzyniaki. Jednak nieco mniej awaryjne no ale cos za coś. Diesel bardzo oszczędny ponoc w jedynkach
  8. Wszystko gra. udalo mi sie wejsc w to secret menu. monitorowalem temperatury na trasie do pracy jadac 90-100kmh na rozgrzanym silniku i powiedzcie mi czy sa w miare ok. sport: coolant temp. srednio 107 stopni oil temp. 117 stopni comfort: coolant tak samo a olej miał 114 stopni głownie. kilka razy wyprzedzalem. pytam bo mysle nad chipem. i nie wiem czy bede musial dodatkowa chlodnice oleju montowac w tym celu... pozdrawiam Krzysiek
  9. ok dzieki bardzo poki co sprawdze ta pierwsza opcje pzdr
  10. czesc ludziska! mam takie pytanie. Gdzie w idrive znajde info o temp silnika i oleju. kompletnie nie moge tego znalezc. szukalem juz wszedzie. no a na tablicy z predkosciomierzem nie mam poprostu zadnych temperatur. rozumiem ze Wy rowniez bo mam 116i z 2014r a przeciez wszystkie produkowali z tymi samymi wskaznikami.... pozdrawiam
  11. ok dzieki ta kj zrobilem. znaczy zalalem shell helix ultra 5W30 czy li jakosciowo taki sam
  12. dzieki bardzo. juz dolalem 1l shell helixa 5W30 mysle ze dobry bo nawet silnik pozytywnie zareagowal na tego litra (albo moje zludzenie?) i jest na poziomie max. bylo na min. wymienie po 15k. i taki interwal utrzymuje poki co. pozniej moze zwieksze jak pojade na chipa ale poki co zastanawiam sie mocno nad tym czy warto. chociaz z 136 do 170KM. pozdrawiam serdecznie
  13. spalanie w miescie 9.0-11.0 srednie : trasa+miasto zazwyczaj bo dojezdzam 50km z Gdanska poza miasto do pracy na odcinku ok 2000km mam 7,7l tryb comfort w 70% , sport w 30%, eco nigdy na trasie po emerycku (do 100kmh) zszedlem do 6.5 na comfort. nizej nigdy pozdrawiam Krzysztof
  14. Jestem tu nowy wiec z gory przepraszam iz umiescilem ten post w 2 miejscach . czyli w tym watku i w dziale "oleje" (1wstecz) Model: F21 Silnik: 116I 136KM Przebieg: 70000 km Styl jazdy: normalny Użytkowanie: głównie trasa Zużycie bieżące na l/1000km: 100ml Instalacja LPG: nie DPF: chyba tak Dotychczas: nie wiem bardzo prosze o odpowiedz. zgubilem gdzies papiery z bawarii motors jaki olej mi wlali ostatnio (9000km temu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.