Hej. Kupiłem w tym roku nowe BMW 4 430i xDrive i od samego początku mam problem z układem kierowniczym. Bujam sie po serwisach różnych już chyba 10 raz. Co zostało wymienione/zrobione: - wymieniona przekładnia kierownicza, - wymieniony czujnik kąta skrętu i moduł w kolumnie kierowniczej, - geometria, - zamieniane koła, - kalibracja czujników Stan obecny jest taki że: Jadąc 10km/h a jadąć 120km/h czułość i siła wsomagania w mojej opini jest identyczna. Tzn kierownica chodzi mega lekko przy dużych prędkościach, a minimalny ruch sprawia że samochód zmienia pas. Tak jakby servo w ogóle nie działało. Miał ktoś podobny problem? ASO jak to ASO twierdzi ze auto jeździ idealnie. Ja we własnych zakresie porównywałem do identycznego modelu i tam to działa zupełnie inaczej. Ktoś coś podpowie? Co jest za to odopwiedzialne? Co jeszcze moze powodować problem ?