Skocz do zawartości

broniek

Zarejestrowani
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05 40i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia broniek

  1. Czemu nie kompletne koła zimowe 21 cali? Same plusy jak dla mnie.
  2. broniek

    22 cale vs 21 cale

    prebek, mam identyczny set opon. jak oceniasz komfort i prowadzenie porównując lato/zima?
  3. Ja nie mogę patrzeć na moje srebrne końcówki po wymianie z ładnych czarnych ale łuszczących się. Skoro temat jest tak błahy to ogarnięcia samemu to jak to możliwe, że BMW sobie z tym nie poradziło?
  4. broniek

    22 cale vs 21 cale

    Sugerujesz, że na 21 calach jest w zimie niebezpiecznie a na 20 calach bezpiecznie?
  5. broniek

    22 cale vs 21 cale

    Mam adaptacyjne i na 22 calach Pirelli bez RFT jest bardziej miękko jak na 21 calach Conti RFT. Dodam, że różnica jest bardzo duża i mieszanka Pirelli P Zero bez RFT z homologacją BMW jest tak miękka, że koła nabijam na 3 bary żeby tak auto nie pływało. Na 20 auto wygląda słabo, na zimę mam 21 i to jest wg mnie optimum.
  6. Też długo nie mogłem się pogodzić z pozycją za kierownicą w X5. Najniżej wg mnie siedzi się w standardowych fotelach sportowych i dlatego nie wziąłem polecanych przez wszystkich komfortów. Zawsze korzystam z najniższego możliwego ustawieniu i mimo tego dalej mam ochotę go jeszcze obniżyć. Nie wiem dlaczego nie dało się zjechać jeszcze kilku cm co też by ułatwiło wsiadanie i wysiadanie z auta, które też nie jest komfortowe. W X6 fotele są nieco niżej i siedzi się lepiej ale to bardziej "sportowy" wóz.
  7. Czarny Szkoda, że BMW nie udało się ogarnać problemu schodzącej farby w wewnętrznego elementu końcówki czy też atrapy wydechu. Początkowo wymieniali czarne na nowe czarne ale farba po jakimś czasie się łuszczyła i teraz zakładają tylko srebrne. U Ciebie prebek widać już tą modyfikację i wygląda to słabo.
  8. broniek

    X5 50e vs X5 40i

    Gratisów się nie spodziewałem, moja wersja 333KM MH ma odczuwalnie mniej mocy niż poprzednia 340KM. Tak czy siak trzeba się cieszyć, że auto trzyma serię bo ostatnio wiele marek ma z tym duży problem i często pomiary wychodzą sporo mniej jak katalogowo.
  9. broniek

    X5 50e vs X5 40i

    Gdyby ktoś był ciekawy jak wychodzi na pomiarach seria 40i 333KM. Przy okazji montażu Race Chip wyszło mi na hamowni 332KM, 511Nm. Moc w normie ale bonusowy moment całkiem spory.
  10. broniek

    Jaki rozmiar kół?

    Ja też nie mam pneumatyki bo wolę sztywniejsze zawieszenia i po zmianie z 21 RFT na 22 bez RFT czuje się prawie jak bym zmienił na pneumatykę. Do tej pory lato/zima 21 cali RFT i tak się do nich przyzwyczaiłem, że teraz ciężko mi zaakceptować bardziej miękką jazdę bo czuje się mniej pewnie. Co do opon to polecam Pirelli P Zero, w przeciwieńswtwie do Conti mają pokaźny rant ochronny co sporo zabezpiecza przed zarysowaniem. Od końca zeszłego roku był problem z dostępnością przednich Pirelli i długo czekałem ale teraz już poszła produkcja i nie kosztują 4k za oponę tylko normalnie.
  11. broniek

    Jaki rozmiar kół?

    Chciałem się podzielić się z wami ciekawym spostrzeżeniem. Sporo osób narzeka na komfort na 21 calach i oponach run flat, szczególnie Pirelli P Zero. Osobiście do tej pory jeżdziłem na 21 Conti Sport Contact 6 RFT i zmieniłem na 22 cale Pirelli P Zero bez RFT. Komfort na 22" jest sporo większy, a prowadzenie mniej precyzyjne z racji bardziej miękkiej mieszanki i cienszych ścian bocznych opon co akurat pasuje mi średnio bo wolę twardsze opony. Różnica w komforcie w moim odczuciu jest większa jak zmiana trybu z comfort na sport w zawieszeniu adaptacyjnym.
  12. 40i MH 333KM po 30 tys km śrenia wg komputera 13,5, realne 14,0. 2/3 miasto, 1/3 trasa, jazda średnio dynamiczna przy skokojnej jeździe pewnie miałbym 12 a przy dynamicznej 15-16
  13. Jest to wysoce prawdopodobne, dzięki za wskazanie kierunku! Jak można sprawdzić które opony są twarde, miękkie? To są RFT? jaka data produkcji? jaki bieżnik? Z mojego doświadczenia z opon klasy premium miękkie to np. Michelin i Continental a twarde Pirelli i Bridgestone. Opony mam fabryczne RFT, DOT 5020, przelot Ok 15kkm, jeżdżone od lipca 2021. Ogólnie chce iść w 22 cale lub założyć Pirelli na 21 cali. PS. Zgadajmy się na priv, żeby nie zaśmiecać.
  14. Komfort rzecz gustu ale wygląd i prowadzenie na 20 calach jest już zupełnie inny. Myślę, że w Twoim przypadku odczucie komfortu to dużo kwestia opon bo na lato masz twarde Pirelli a na zimę miękkie Micheliny. Ja mam lato/zima 21 i twardsze są zimowe Pirelli od letnich Conti i ogólnie wolę twardsze zimówki. Conti są bardzo komfortowe ale dla mnie za miękkie, słabo spisują się na deszczu, nie mają rantu ochronnego i wyglądają jak dętka, szczególnie z tyłu. Możmy się zamienić :idea:
  15. Wg mnie wszystko na Comfort w Sport Individual daje ten sam rezultat co włączyć tryb Comfort. Bardziej zastanawia mnie jak dajesz radę jeździć na takich ustawieniach. Tryb Comfort silnika i skrzyni w 40i to jest przecież dramat :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.