Skocz do zawartości

Seweryn90

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 m47
    E92 n47

Osiągnięcia Seweryn90

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki sprawdzę tylko dopiero w weekend. Daj znać co u ciebie wyszło.
  2. Nawet nie kupuj przepływomierza, ja kupiłem bo też myślałem że to przez to i dalej jest to samo. Jak odpeniesz przepływomierz to ilość powietrza pobiera z tabelki komputer.
  3. Ja mazowieckie, robiłem w BMW Lipsko dość duży warsztaty. Nie wiem kurde czy teraz bawić się z zaslepianiem EGR i kodowaniem skoro u Ciebi jest to samo bez tego.
  4. U mnie też po wymianie całego układu cr tak się stało. A gdzie wymieniłeś, w jakim zakładzie?
  5. Może być nieszczelność jakaś i też przez to tak. A tak nagle zaczął kopcić?
  6. Też mam taki problem z kopceniem, jak odepne przepływomierz to problem ustępuje. Wrzucałem logi i na forum i jeden gość powiedział, że to właśnie wina egr. EGR też nie działa jak się przepływomierz odepnie. Więc może u Ciebie jest źle wykodowany EGR. Jak odepne kostkę od egr to też problem kopceniem jest mniejszy.
  7. Jakieś inne objawy oprócz samego kopcenia?
  8. Witam, auto niemiłosiernie dymi na czarno, aż zderzak jest osmolony i szarpie, czasem gaśnie przy ruszaniu. Po odpięciu przepływomierza chodzi elegancko, dymienie w 90% ustaje i nic nie szarpie. Błędów zero, zamieniłem przepływke tylko o innych numerach to było jeszcze gorzej. Jak myślicie, to przepływomierz, czy coś innego przez co przepływomierz wariuje. Silnik N47d20A przepływke założyłem z n47d20c. Auto nie posiada dpf. Może ewentualnie ktoś mi napisać jakie wartoowinien mieć przepływomierz na wolnych obrotach i przy obciążeniu? Posiadam apke bimmertool
  9. Dodam, że dolot był sprawdzany i nie pobiera grama oleju a silnik to n47d20a 177
  10. Witam mam dość dziwny problem. Mianowicie po wymianie układu paliwowego po opiłkowaniu pompy, samochód zaczął bardzo dymic (brak dpf) dodatkowo auto dostało drugiego życia, pomimo że wcześniej jeździło ok i nie dymiło to teraz zapierdziela jak by doszło z 20koni. Podjechałem do gościa który mi to robi, podpiął pod komputer i stwierdził, że też auto było chipowane. Ja nic nie robiłem z tym autem oprócz wywalenia dpf, wydaje mi sie że to seria chodź dziwi mnie fakt że wcześniej nie dymił i jechał ok to teraz dymi ale zapierdziela. Jak myślicie dlaczego tak sie stało?
  11. Weź kup pustą puszkę albo downpipe z katalizatorem, a dpf zostaw w razie w w garażu. Bedzięsz miał spokój z wiecznym monitorowaniem czy przypadkiem sie nie włączylo wypalanie i czy oleju nie przybędzie. Auta już mają swoje lata i takie czasem cyrki sie dzieją z tym dpf.
  12. Miałem podobny problem, mimo prania dpf non stop się włączało wypalanie. Złapał temperature, trochę mu dałem w pizde i od razu wypalanie. Skończyło sie tym, że wyciąłem dpf i spokój od roku aż miło :)
  13. Witam, czy ktoś regenerował wtryski piezoelektryczne? Jedni piszą, że się nie da, dzownilem do kilku firm i jednak mówią, że można. Jakie macie doświadczenia z tym związane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.