Skocz do zawartości

Real_TD

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520d E50 163km

Osiągnięcia Real_TD

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej, problem rozwiazany po wymienaie regulatora napiecia. Podczas jazdy napiecie caly czas trzyma idealnie 14.1-14.3V. Regulator napiecia wymienilem sam bez potrzeby wymontowywania alternatora. W wolnym czasie przygotuje instrukcje dla 520d M47. Jezeli ktos zmagalby sie z podobnym problemem, zapraszam na priv. Na koniec wklejam filmik z usterka jak to wygladalo u mnie: https://www.youtube.com/watch?v=u8ZOZPD-5Gk
  2. Real_TD

    E60 530d Skoki napiecia

    czesc, podpinam sie do tematu, sorry za brak polskich znakow. Objawy z moim przypadku (m47) jak na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=u8ZOZPD-5Gk - nie wiem czy slychac ale jest brzydka praca silnika gdy bledy sie pojawiaja. Ustarka pojawia sie na rozgrzanym silniku przy lekkim dogazowaniu (ok 2500 RPM) i pozniej znika przy zgaszeniu i odpalenie auta jeszcze raz - ale tylko an chwile :) Napiecie wacha sie miedzy od 14.6 i siega nawet do 16.0 V. bimmer-tool wyplul mi bledy silnika: 43E2 - przepustnica 46D1 3EDD 4660 - napiecie zailania Chcialbym sprobowac wymienic regulator napiecia samemu bez wyjmowania alternatora ale utknalem na wtyczce elektrycznej! widzial ktos moze filmik dobrze obrazujace taka operacje? jakies inne sugestie? dzieki! edit: problem prozwiazany po wymianie regulator napiecia :)
  3. Witam, kontynujac watek: modul komfortu wymieniony oraz silnik od szyby i szyba dziala. Jednak usterka skokow napiecia nie zniknela. Na rozgrzanym silniku po przekroczeniu pewnych obrotow znowu mam choinke i brzydka prace silnika. bimmer-tool wyplul mi bledy silnika: 43E2 - przepustnica 46D1 3EDD 4660 - napiecie zailania - i tutaj bym sie koncentrowal. Prosze o rade czy zaczac od wymiany regulatora napiecia czy klemy minusowej? - i czy mozna to zrobic w warunkach - pod blokiem ps. wiem wiem, juz wczesniej pisalem, ze wymieniam regulator napiecia, jednak mechanik upieral sie, ze to na bank wina modulu... a napiecie momentami skacze do 16V...
  4. jaka wtyczke? prosze o wiecej szczegolow:) ps. napiecie ladowania od 14.6V na wolnych obrotach do 16.6V przy dogazowaniu - czy to normalne czy moze za wysoko i jednak regulator napiecia do wymiany?
  5. Hej, maly update dla potomnych: - choinka i wyskakujace bledy: objawy: juz nie tylko bledy baterii, ABS, kontroli trakcji, cisnienei opon ale rowniez wraz z wcisnieciem pedalu gazu, odcina caly kmputer, radio oraz swiatla, wiec w sumie cala elektronika. Na ta chwile problem nie jest rozwiazany ale zaobserwowalem nagryzione przewody ABS (po podniesieniu maski gruba wiazka po lewej, niebiesko zielony przewod) - zaczne wiec od tego - jesli chodzi o awarie szyby - spalony silnik, wymieniony ale okazuje sie, ze silnik dostaje caly czas sygnal zamykania szyby - stad pewnie spalil sie poprzedni silnik - sprawdziwlismy modul komfortu i okazuje sie, ze byla tam woda, nowy modul zamowiony - zobaczymy czy temat bedzie rozwiazany :)
  6. dzieki za tip! zwroce na to uwage jeszcze dzisiaj i dam znac jak wyglada sytuacja. ps. problem z szyba rozwiazany, spalone szczotki w silniczku, calosc do wymiany. Nie wiadac powiazania tematu choinki/skokow napiecia z usterka szyby.
  7. Witam wszystkich! auto 520d 06' - podczas jazdy zegary wariuja, nawiewy i klima wlacza sie i wylacza co chwile i na raz pojawiaja sie bledy: - battery terminal - ABS - traction control - tire puncture identycznie jak na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=YgL_-TH4SRo&t=141s Po wylaczeniu silnika i wlaczeniu ponownie auto dziala normalnie przez jakis czas lub czasami trzeba wylaczyc na dluzszy czas aby dzialalo i pozniej znow to samo. Na domiar zlego, podczas jednej z takich akcji otworzylem szybe od strony pasazera i juz sie nie zamknela - jest blad: window anti-trap failure - proba resetu przyciskiem nie pomoga, silniczek nie wydaje zadnego dzwieku/klikniecia, nic nie slychac, tak jakby nie bylo pradu, bezpieczniki F10/F12 OK. (nie wiem czy to wartosciowe ale zouwazylem, ze niebieski led tych samych drzwi tez nie dziala, lusterko i centralny dziala normlanie rozniez po tej stronie. Akumulator jest OK i alternator laduje jak nalezy. W poniedzialek lece w ciemno wymienic regulator napiecia ale nie trace czasu i szukam pomocy tutaj czy ktos mial taki problem? :)
  8. Kupilem, wymienilem, jestem biedniejszy o 39zl, a problem pozostal :D jakies inne sugestie?
  9. To ciekawe, chyba powinno byc odwrotnie :D. Ok, jezeli nikt inny nie bedzie mial innego pomyslu to sprobuje z LED-ami. Dzieki za tip.
  10. Witam wszystkich, mam problem z ciagle pojawiajacym sie i znikajacym bledem (co kilka minut) "front parking light failure" left & right - na przemian lub obydwie strony w tym samym czasie. Zarowki sa OK. Czy ktos moze mial podobny problem? auto: 520d 06* ps. nie znalazlem podobnego watku, jezeli taki jest, bardzo prosze o przekierowanie pozdrawiam Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.