Skocz do zawartości

leispe

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia leispe

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam problem z piszczeniem/świergotaniem z okolic napędu pasowego. Wyglada to tak: https://youtu.be/s58TEG9EFXo Z rzeczy które już wymieniłem: 3 rolki(napinacza, 2x prowadząca), pompa wody. Pasek ma gdzieś pół roku. Teoretycznie został tylko alternator i sprężarka klimatyzacji. Kręcąc nimi ręcznie po ściągnięciu paska, nie słyszę jakichś strasznych odgłosów, raczej lekki szum w normie. Co może tak hałasować? Koło pasowe? Napinacz? Nie mam już pomysłów.
  2. Witam szanowne grono. Moje e92 pokazało błędy świec 1 i 3 i komunikacji ze sterownikiem. Wyczytałem już, że to najczęściej wina sterownika. W związku z tym chciałbym go kupić i wymienić. Do silnika N47 według realoem idą świece żarowe 7v od bosch'a, jest też wpis zabraniający montażu mieszanego bosch/beru. Analizując to wszystko dochodzę do wniosku, że nie da się wpakować żadnego zamiennika tego sterownika. Czytając forum dużo osób polecało BERU GSE 105, tylko czy będzie on banglać z tymi świecami 7v? Szczerze mówiąc, zaczynam się już w tym gubić.
  3. Nie wiem jak to wygląda w n57 ale podejrzewam, że podobnie co n47. do sedna, w podstawie filtra oleju powinieneś mieć czujnik ciśnienia oleju. jest on stosunkowo nie daleko od tego do temperatury powietrza dolotowego. wtyczki są takie same! różnią się właśnie tymi pinami, jedna ma 2 a druga 1. mogą być zamienione. sprawdź! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.