Miałem to samo u siebie, szukałem problemu z przegubami, jednak wizyta u innego mechanika potwierdziła awarię xdrive - samochód po gwarancji rok, 65tys przebiegu i wszystkie opony z homologacją.....
Podjechałem do mojego ASO i opowiedziałem o problemie i zapytałem czy jest szansa na goodwill ze strony BMW. Pan odpowiedział, że mogą spróbować ale muszą uzupełnić całą dokumentację i postępować wg procedur, które BMW przewidziało w takich wypadkach, czyli najpierw diagnoza, wydruk z diagnozy dołączony do dokumentacji, następnie wymiana oleju w xdrive (za całość 1100pln). Po tym miałem przejechać 300km i sprawdzić czy problem dalej występuje. Wg mnie wymiana oleju pomogła w 95%, gdyż delikatne poszarpywanie (może już przeczulony byłem) cały czas odczuwałem, więc ponowna wizyta w ASO, że samochód dalej szarpie. Panowie wydali komplet dokumentów do BMW i na drugi dzień była odpowiedź, kosztcałkowitej naprawy 27tys pln, z tego BMW zobowiązało się pokryć koszty części a ja miałem zapłacić tylko 2tys płn za robociznę.
Finał jest taki, że mam nowy xdrive a całość kosztowała mniej niż regeneracja. Miło więc ze strony BMW co nie zmienia faktu, że wg mnie przy takim przebiegu to nie powinno się zdarzyć, opony letnie BRIDGESTONE miały jeszcze około 5,6mm bieżnika i nawet ktoś je jeszcze ode mnie odkupił.
Zimówki też były BRIDGESTONE i mają jeszcze około 6,2mm i też je pewnie wymienię, chociaż gumiarz powiedział, że sezon jeszcze powinny przejeździć..
Teraz założony nowy komplet letnich HANKOOK również z homologacją i zobaczymy co będzie dalej...