Skocz do zawartości

l.nicram

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 318i Mpak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia l.nicram

  1. Myślę, że skoro cytowana jest już instrukcja od ZF to warto dodać kolejne zdanie pod informacją o 150 000 km 🙂
  2. Informację o zmianie trybu możesz wyłączyć gdzieś w menu.
  3. Nie znam odpowiedzi na pytanie dlaczego się tak dzieje, ale wydaje mi się, że samochód najpierw skupia się na złapaniu temperatury silnika i dopiero potem odpala prawidłowo nawiewy. Moje auto zawsze stoi na zewnątrz i dopiero po kilku minutach słychać jak odpala się "moc" nawiewu, żeby dogrzać samochód wewnątrz.
  4. Rozszerzony LED po prostu automatycznie włącza/wyłącza światła drogowe.
  5. Tylne klocki są w dużej mierze odpowiedzialne za utrzymywanie odpowiedniej prędkości na tempomacie. Obecnie mam jeszcze ten zwykły układ hamulcowy i wymieniałem klocki z tyłu przy 27kkm i przy 54kkm 🙂 Z ciekawości postanowiłem sprawdzić jak zwiększy się ich żywotność jeśli nie będę używał tempomatu. Obecnie jest 87kkm na blacie (czyli zrobione już 33kkm), a komunikatu o konieczności wymiany jeszcze nie ma. Innym tematem jest rozmiar klocków na tylnej osi dla zwykłego układu hamulcowego - są rozmiaru kluczyka do samochodu. Tarcza na tyle zużywa się tylko w połowie, więc ogromne marnowanie materiału.
  6. Ciekawostka odnośnie kasowania interwału: Ostatnio wymieniałem olej w ASO poza interwałem BSI i chyba ktoś się rozpędził i wszystko wykasował. Auto wróciło na 40 minut do serwisu i przywrócili interwały, choć przed wizytą pokazywało 9000 do wymiany oleju, a po "naprawach" 11000 🙂
  7. Ja w Inchcape mając 318i jakieś pół roku temu płaciłem za samą wymianę oleju jakieś 180 zł brutto. Miałem swój olej i filtr. Jeśli interesuje Cię tylko sama wymiana oleju to możesz zaznaczyć, że nie chcesz, żeby do ceny doliczali Ci "przegląd podstawowy", który kosztuje ponad 100zł (niektórzy serwisanci wciskają, że to obowiązek), poza filmikiem i "wszystko ok" nic nie usłyszysz.
  8. U mnie przy 72 000 km w miejscu gdzie najczęściej trzymam rękę skóra przestała być matowa i się świeci, ale nie ma żadnych oznak przetarcia, a nie używam żadnych kosmetyków.
  9. ciekawe dlaczego nikt nie sprzedaje mieszkań taniej niż je kupił, przecież nowe powinno być droższe niż „użytkowane” przez 10 lat 🙃 i jakoś nikt nie narzeka 😀
  10. Przy podobnych objawach (ale przy 60tys km) wymieniono mi osłony obu amortyzatorów i wahacz. Dźwięki było słychać na pierwszych nierównościach/spowalniaczach. Jak zawieszenie chwilę popracowało to problem znikał.
  11. Ładowarka nie jest obligatoryjna. Sam ze względu na restrykcje nie mam ładowania indukcyjnego, a odpalanie samochodu za pomocą karty lub telefonu działa bezproblemowo :)
  12. To atrapa, nie świeci nigdy :D https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1569980
  13. Poza tarczami, klockami, zaciskami nie musisz nic zmieniać. Potwierdziłem to kilka dni temu w ASO. Wymieniana, kodowanie i gotowe. ASO liczy sobie koło 3000 zł za wymianę.
  14. Interesuje Cię prawa górna część tej tabelki. Masz tam dokładny typ opony, który pasuje do tego co masz założone: 225/45 R 18 95V XL M+S. Czyli dla pełnego obciążenia sugerowane ciśnienie to 3.0 przód i 3.5 tył.
  15. W G30 miałem zmieniane, w G20 to będę robił na dniach. Komplet tarcz (w stanie BDB), zacisków, klocków to koszt 4-5k. Ja zapłaciłem 4,5k z wysyłką i wsio jest jak nowe. Niby z auta o nalocie 2800km. Tarcze kotwiczne/osłony sa te same. Odkrecasz stare, przykrecasz nowe. Robisz odpowietrzanie/zmiane płynu. Kodujesz DSC po podaniu 2NH do FA. I tyle. Pisze o hamulcach M 348 / 345 Podziękował :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.