Skocz do zawartości

Noroslaw

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335D '07

Osiągnięcia Noroslaw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Od dłuższego czasu mam problem z usterką poziomowania jednej z lamp. Mam zwykłe xenony nieskrętne. Prawa lampa nie poziomuje się, mam błąd 9CB6. W iscie podczas "adaptacji" lampy jeźdzą góra dół aż do poziomu. Niestety w losowym momencie prawa przestaje jechać dalej. Jak się puknie w lampe to troche pojedzie dalej i znowu się "zawiesi". Czasem podczas jazdy zadziała poziomowanie i ustawia światła bardzo wysoko i wszystkich oślepiam. Wymieniałem silniczek i przekładałem z lewej do prawej i to samo. Podoginałem piny od samej wtyczki silniczka tak by ciasno siedziały i nadal to samo. Pytanie gdzie szukać teraz usterki.. Pozdrawiam
  2. U mnie często jest tak, ze wypalanie się kończy jest powiedzmy 7 procent i po chwili magicznie zmienia się na zero procent, by za 5 minut mieć juz kilkanaście...
  3. Mam względnie świeży oryginalny DPF w 335D (ok 40k km) i chciałbym zapytać was jaki o jego stan. Ogólnie w limity na wolnych obrotach łapie się chyba ( 650 - 12-15 mbar, 2000 - 55mbar, 3000 - 150 mbar, 4000 - 200mbar). Ogólnie jadąc na "zapchanym" (ok 85% wg btoola) przy pełnym bucie przyspieszając na 4-5 biegu miałem 500mbar w piku max, po wypaleniu dpf maksymalne ciśnienie miałem poniżej 300 mbar. Jaki opór stawiają kompletnie nowe DPFy oraz drugie pytanie kiedy trzeba się rozglądać za nowym lub daniem do wyprania.
  4. Rozglądam się na nowymi felgami do 335D. Aktualnie jeżdzę na 19 225/35/19 8J ET35 245/35/19 9J ET35. Chce kupić szerokie R18, tak by wchodziły bez zadnych dystansów i obcierania. 8,5J ujdzie na ET30 z przodu i 9,5J ET35 na tyle? Opony 235/35 przód i 265/35 tył
  5. Witajcie, Mam problem z dobraniem odpowiednich śrub do poduszek silnika w e92. Są dwa rodzaje sześciokątna i torx. Te sześciokątne są długie i do tego M8, a te torx są m10 i krótkie. Jakie powinny być zastosowane? Potrzebuję również śrub do mocowania lampy ( ta od tyłu, bo już wyrobione mam) Vin: WBAWD71080P072428
  6. Też febi, odrazu po założeniu czuć, że wibruje wszystko. Po pewnym czasie jeszcze gorzej, sporo rzeczy wpada w rezonans na wolnych obrotach.
  7. Czy program do wypalania jest tak napisany, ze robi sobie "częsciowe wypalania"? Chodzi o to, ze czasem mam tak, ze po 120km od ostatniego wypalania i powyżej 80% zapelnienia włącza mi się wypalanie i kończy czasem na 30 %, ale licznik się nie zeruje, warunki nadal spełnione ( predkość, paliwo), znowu dojdzie do 80 i przy ok 250 znowu wypalanie i podobnie. Dzieje się to nie zawsze, czasem miałem tak, że to pierwsze wypalenie czyliscilo do zera licznik się kasowal i po minucie juz było znowu 30 procent. A ostanio mam najechane 350 km na liczniku ostatniego wypalania i wypalal się trzy razy... Jak to działa? Filtr mam oryginalny, 40 tysięcy temu wymieniony, cisnienia wsteczne wzorowe. Czasem jest też tak, że wypala go do ostatnich procentów 5% 4 3 2, a czasem już przy 15% zeruje licznik daje 0% zapełnienia i w paru minut znowu jest 30%...
  8. mam to i w przeciagu wypalania dpfa zdarza się,że raz zgubi połączenie, ale automatycznie połączy ponownie, a tak to bez zarzutu, raz na tydzien, dwa trzy zdarzy się, że będzie wyłączyony gdy akurat chce się połączyć i muszę wyciagnąć kostkę i włożyć jeszcze raz, ale rzadko
  9. U mnie za 75% drgan odpowiadał luz na poduszce amortyzatora. Kupiłem i zamontowałem nową i jak ręką odłął, a wcześniej wymieniałem na nowe wahacze (co też sporo zmieniło na lepsze), sprawdzałem felgi oraz opony, wszystkie luzy w zawieszeniu. Na ten moment minimalne wibracje od szitowej opony. W sumie nie wiem jak to zweryfikować oprócz wywalając amortyzator i pobujaniu poduszką na boki.
  10. Kupowałem amortyzatory z gumkami itp i nie kupiłem poduszki amortyzatora. Teraz mocno stuka w zawieszeniu, bo na łożysku już wyczuwalny luz był i czeka mnie ponowne ściąganie sprężyny z amortyzatora. Co najlepiej brać? Sachsa? Porwała mi się też taka podkładka, która była tylko z prawej strony przy poduszcze amorka. Dodatkowo miałem w prawym amortyzatorze taka metalową przekładkę ok 3 mm, ale na realoem nie widziałem tego. Tak jest to zbudowane? Vin: WBAWD71080P072428
  11. Poci mi się rura od intercoolera, poprawiłem zapięcie i niby było ok, ale wyjście z intercoolera teraz też zaczęło się pocić. Przejechałem się do Gdańska i zobaczyłem, że wejście też znowu dlatego najchętniej wymieniłbym wszystkie 4 uszczelnienia na przewodach intercoolera. Potrzeba: https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11617791470 1 szt https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11617790547 3 szt? Vin: WBAWD71080P072428
  12. Auto: e92 335D 2007 automat DPF ON EGR ON Ogumienie: wtedy jeszcze 225/40/18 255/35/18 Dystans: 516,7 Rodzaj trasy: Bydgoszcz, 100 procent miasto, średnia prędkość ok 33-34 km/h Zużyte paliwo: 53,9 l Rodzaj paliwa: ON Średnie spalanie wyliczone: 10,5 Średnie spalanie BC: 10,43 prawie identyczne spalanie jak wyliczone, z 3 tankowań różnica max 0,2l Średnia prędkość BC: 33-34 km/h Najczęściej jest to 10,5, max przy normalnej jeździe po mieście i korki do 11 litrów https://imgur.com/a/fWOuDXU https://imgur.com/a/A3wlJTF Ropa jeszcze po 6,44 była :roll: Zrobiłem traśe hamburg Bydgoszcz i mam jeszcze takie tankowania: Ogumienie: 225/40/18 255/35/18 Dystans: 764,2 Rodzaj trasy: 100% autostrada Zużyte paliwo: 54,88 Rodzaj paliwa: ON Średnie spalanie wyliczone: 7,1 l Średnie spalanie BC: 7,18 l Średnia prędkość BC: około 115 km/h
  13. Witajcie. Mam problem ze stukającym zawieszeniem w e92. Na ten moment mam nowe stabilizatory, wszystkie wahacze m3, wymieniony jeden kompletny drążek kierowniczy z końcówką. Przed wymiany wahaczy stukało coś jak miałem skrecone koła i wpadałem w nierówność/dziurę. Teraz nada to się dzieje plus jadąc 60km/h i przy przy próbie łosia ( nagły skręt w lewo prawo) słychać stuknięcia. Dzieje się to przy każdym mocniejszym ruchu kierownicą przy takiej prędkości. Ku czemu się bardziej skłaniać, bo w sumie zostało do wymiany z przodu juz tylko maglownica i prawy drążek, amortyzatory i łożyska amortyzatorów. Ku czemu się bardziej skłaniać ewentualnie jak sprawdzić te rzeczy. Pozdrawiam
  14. vin to: P072428 Ze względu na to, że auto po kolizji i mam zderzak m pakiet brakuje tych paru rzeczy jeśli chodzi o osłony silnika, nadkola itp.. Przy odkręcaniu błotnika urwała mi się śruba i muszę wymienić cały taki element, bo nie udało mi się wykrecić jej:
  15. Witam. Potrzebuje parę rzeczy i mam problem z dobraniem (335d 02/07 m pakiet, automat): - osłona silnika - nadkole lewe przednie - trójkąt lewy oraz prawy osłony nadkol - termostat EGR - mocowanie górne to do zanitowania( tam gdzie wkręca się śrubę) do błotnika prawego - śruby poduszek m8x80
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.