Cześć, Mam problem z bi-xenonem w moim E91 LCI. Niedawno miałem przygodę i uszkodzony został przód w tym lampy. Przełożenie mojej optyki do nowych obudów i kloszy wykonane zostało w firmie Auto-Gamma z Krakowa. (Obudowy były uszkodzone, optyka w środku nie). Po włączeniu silnika świała w trybie auto: - lewy ksenon poziomuje się i skręca maksymalnie w lewo, prawy świeci na wprost. - przy skręceniu kierownicy w prawo oba xenony skręcają w prawo, przy skręceniu kierownicą w lewo, prawy wraca do pozycji zero, lewy dalej jest maksymalnie skręcony w lewo (tak jak przy rozruchu) - sprawdzone przez INPE/IPS - nie raportuje żadnych błędów, rownież I-drive milczy. Czyli generalnie lewy ksenon sam skręca maksymalnie w lewo na kołach ustawionych na wprost, i skręt świateł działa tylko w prawą stronę. Poziomowanie działa. Na co zwrócić uwagę i od czego zacząć rozwiązywanie problemu? -Auto-Gamma udziela gwarancji i już powiedzieli, że zbadają problem, czy jest możliwe, że przy wymienia kloszy, coś zostało rozkalibrowane w mechanizmie skrętnym soczewek? -Lampy jakoś się programuje lub koduje aby ustawić pozycję neutralną? Będę wdzięczny za sugestie.