Skocz do zawartości

Mir60

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e-87

Osiągnięcia Mir60

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, perypetii ciąg dalszy. Po odkręceniu pokrywy zaworów w bezpośrednim miejscu przy łańcuchu rozrządu na pokrywie znajduje się gruba warstwa jasnej mazi. Ponoć jest to objaw zapchanej odmy i nie można jej wyczyścić jedynie wymienić pokrywę na nową bo odma jest w pokrywę wklejona. Trochę to wszystko dziwne? Ktoś, coś w temacie?
  2. wtryski leją parametry w przedziale 400. Przeczyszczę układ paliwowy przepędzę autko i przypadku telepania motoru dam wtryski do sprawdzenia.
  3. Dragon! Jak ja bym chciał Tobie postawić dobrą butelkę trunku!!!!
  4. Zaczynam głupieć! Brak błędów /prócz starych wykasowanych/Pokrywa ściągnięta blokada na rozrządzie założona, łańcuch ok, ustawy ok, wtryski zakodowane i zero poprawy! Następne dwie diagnozy: pierwsza zanieczyszczony filtr paliwa w baku i druga "zapchany katalizator" Ktoś coś na temat?
  5. Pocieszyłeś mnie! Zanim dotarłem do dobrego fachmana każdy który dowiadywał się jaki jest typ silnika rezygnował nie podchodząc do auta. Ostatni elektronik odpytał silnik i wskazał właśnie na rozciągnięty o pół ogniwa rozrząd dopuszcza kulejące wtryski i koła na wałkach. Jednak brak błędów po wykasowaniu wskazuję na łańcuch a to będzie tylko 1-1,2k pln:)
  6. https://www.fotosik.pl/zdjecie/0a0307fad6f3653d https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/76f5531d8c485c2d silnik N43B20 świece założone nowe. Jedna cewka okopcona, ale mechanik stwierdził że jest ok.
  7. Witam, wałkuję temat wypadania zapłonu w e-87 2,0 benzyna 116i. Po kasacji błędów wypadania zapłonu na 3 i 4 oraz obciążenia katalizatora, silnikiem nadal telepie na zimnym, Wykonano wymianę kompletu świec. Wymiana nic nie pomogła. przy podpięciu komputera otrzymano następujące parametry: Wlot układu VANOS 16,88 Wylot układu VANOS 36,75 Adaptacja zaworów dolotowych układu VANOS 114,00 Adaptacja zaworów wylotowych układu VANOS -95,11 Pytanie - czy powyższe parametry są prawidłowe? I czy mają one związek z ww dolegliwością silnika?
  8. Witam, wczoraj odpytano komputer. Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze i przeciążenie katalizatora - kasowanie błędów. Dzisiaj odpalanie na zimnym trzęsie silnikiem nierówna praca motoru i ponowny komputer. O dziwo brak błędów! Może ktoś przerabiał te objawy? Co można o tym sądzić?
  9. Moim zdaniem odma to nie filtr tylko odpowietrzenie skrzyni korbowodowej. zainteresował mnie temat ponieważ fachman stwierdził że przyczyną fiksowania przepustnicy - falowania obrotów może być właśnie zapchana odma. Może Kolega napisze jakie były objawy?
  10. Witam, po odpaleniu falują obroty na e-87 po osłuchaniu i ściągnięciu łacznika gumowego zauważyłem że trzaska przepustnica powodując falowanie obrotów i kolebanie silnika. Po nagrzaniu wszystko ok. Przy zimnym komunikat o niepełnej mocy silnika. Ktoś coś w temacie? będę wdzięcznu
  11. Witam, podbiję pytanie chociaż usterka troszkę inna. Mianowicie córka kupiła te auto z przebiegiem 153tkm 2009 i po trzech dniach stania przy odpaleniu zimnego silnikiem trzęsie i coś w komorze "cyka" Po nagrzaniu się, silnik zaczyna chodzić normalnie. Nie zawracał bym gitary, ale córa będzie wracać z niemcowni i obawia się czy dojedzie. Niektórzy sugerują niedokręconą świecę lub popychacz hydrauliczny. A Co Wy sugerujecie? Pozdrawiam
  12. Witam, Szanowne Towarzystwo, Czy znacie ten motor? Jak wygląda awaryjność? I ile można z niego wycisnąć? Słyszałem że to jedne z gorszych silników w jedynkach. Wdzięczny będę za Wasze opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.