Skocz do zawartości

macias00

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia macias00

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na to wychodzi, bo koleś napisał do mnie 9 marca, od razu odpisałem, na pewno odczytał wiadomość i od tego czasu cisza ;) Ewentualnie auto faktycznie oglądał, ale ktoś inny kupił, bo nie znalazłem go na otomoto
  2. No to już śmiechu warte, wystawić furę na sprzedaż i się obrazić po przeczytaniu kilku wpisów na forum, coraz bardziej podejrzany temat tej fury :mrgreen: Niedawno w temacie założonym przeze mnie też nagle pojawił się właściciel i pisał, że nikt nie oglądał jego fury i czemu piszemy, że jest bita jak on ją sprawdzał miernikiem i mechanik też oglądał, ale wszystko było ok :D A w raporcie od bimmer-check 2 szkody, w tym jedna na 10k euro. Potem do mnie pisał na PW owy właściciel skąd mam info o szkodzie i czy mogę mu podesłać zdjęcia :D Tak wygląda świadomość i sprawdzanie przed zakupem.
  3. Bez przesady, ale akurat egzemplarz, o którym mówimy, nie jest warty swojej ceny. Gdyby był zrobiony serwis, można by się pokusić. To jest tylko 320D, cenę podnosi mpakiet, ale z 3-4 lata, kto będzie interesował się tym samochodem? Z drugiej strony, rzecz jest tyle warta, ile ktoś chce za nią zapłacić. Gdyby był zrobiony serwis to i tak każdy by chciał za 30 kupić bo i tak za drogo. Gdyby był za 20 to też źle bo za tanio. Taka polska mentalność. Są tańsze są drożdże. Nikt nikogo nie zmusza. Boli fakt, że nikt nawet nie przyjechał obejrzeć, ale już milion teorii na temat auta. Tyle w temacie. Pozdrawiam Po co mam jechać 400 km w jedną stronę, skoro z historii auta wynika, że nie jest bezwypadkowe? Zastanawiałem się czy może ktoś sobie wpisuje takie szkody, żeby oszczędzić przy sprowadzeniu, ale zostałem naprostowany w tej materii, że to niemożliwe. Inna sytuacja byłaby, gdybyś sam wiedział jaką auto miało przygodę, a wychodzi na to, że albo idziesz twardo w bezwypadkowość, bo wiesz że coś mogło być, albo wiesz lub przypuszczasz co było i nie chcesz powiedzieć. Ewentualnie nie interesuje Cię to i to my tutaj dywagujemy niepotrzebnie oraz piszemy głupoty. Wolałbym taką wersje, że była szkoda, wiem jaka, bo mam zdjęcia i wiem co było wymieniane. Z rozmowy telefonicznej wynikło, że turbina świszczy, olej nie był wymieniamy w skrzyni, rozrząd nie był wymieniany. Plus dodatkowo fakt, że nagle ogłoszenie jest wyróżnione oraz nagle ni z gruchy ni z pietruchy pojawiłeś się na forum, żeby ewentualnie prostować negatywne opinie o aucie. Co do ceny to już ktoś napisał, że auto jest warte tyle ile ktoś za nie zapłaci. Dla mnie cena z racji przytoczonych faktów jest nieadekwatna i dlatego nie planowałem oglądania na żywo, ani wysyłania kogoś do oględzin. Tyle mam do powiedzenia.
  4. Oczywiście, że tak :D Patrzę tylko na takie z rocznika 2010 w zwyż i ustawiam filtr do 32k, bo co będę przepłacać jak i tak będzie trzeba wszystko naprawiać :duh:
  5. Na razie nic mnie nie skłoniło do zakupu, a po sprawdzeniu historii auta i rozmowie z właścicielem to bardziej upewniłem się, że raczej to auto nie jest warte takich pieniędzy (turbo, rozrząd, olej w skrzyni + niejasna i na 90% wypadkowa przeszłość za granicą).
  6. Z moich źródeł wynika taka informacja: 09/2020 - ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: POLSKA Miejsce uszkodzenia: Przód, Prawy przód, Lewy przód Kwota: 4000 - 4500 PLN 01/2019 - 163 705 km - USZKODZENIE W WYNIKU KOLIZJI Kraj: FRANCJA Kwota: 12422.39 EUR
  7. Chciałbym doczekać czasów w których będziemy kupować takie auta jakie nam sie podobaja, a nie takie które się opłacają... :wink: :roll: Może warto czasami "przepłacić" kilka tysiecy dla własnej satysfakcji posiadania fajnego egzemplarza w ulubionym kolorze czy ciekawej konfiguracji. Polecam :cool2: Ulubiona konfiguracja to ta wyżej :wink: No, może jakby to był kolor czerwony i byłyby grzane tyłki, ale taki kolor jest niemożliwy, a grzane tyłki przydają się max 2 miesiące w roku. Cena auta jest do negocjacji i przy tych kilku defektach (m.in. zapewne regeneracja turbiny) pewnie będzie można zejść 2k niżej. Rozrząd to jest pewniak do wymiany jak już wspomniałem. Nie chce być tym, który będzie dziadować i liczyć, że „aaa tam kurua na razie go nie słychać, 3k można wydać na co innego”. Tak jak wspomniałem, bardziej chodzi o to czy auto po szkodzie jest sztywne, nie jest zespawane z 2 i tym podobne przypadki. Jak ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe przemyślenia czy warto/nie warto wykupywać raportu, a potem oględzin to zapraszam :wink:
  8. Z rozrządem to się liczę, że do wymiany jaki by nie był, bo wolę to zrobić dla świetego spokoju niż potem zgrzytać zębami. Tak samo olej w silniki i skrzyni. Kwestia turbiny też nie jest raczej największym problemem. Wszystko to pakiet startowy jak w każdym samochodzie. Mniejszy lub większy. Pytanie czy nic poza tym i będzie można jeździć przez kolejne kilometry. A także tego co było uszkodzone oraz jak zrobione.
  9. Na zewnątrz i wewnątrz jak najbardziej ok. Tak to mi odpowiada. Kwestia co to za szkoda była i jak duża. Głównie chodzi o mechanikę i czy konstrukcja nie została naruszona.
  10. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-lci-184km-m-pakiet-bezwypadkowy-z-oryginalnym-przebiegiem-ID6Dxckb.html Czołem. Poszukiwań ciąg dalszy. Ogłoszenie wystawione przez syna, autem jeździ mama, głównie po trasie. Auto sprowadzone z Francji, książka prowadzona do jakiś 135k. Dostałem informację, że jest bezwypadkowy, nie ma nic malowanego (do zweryfikowania przez raport). Tylny zderzak pewnie można odmalować, ale taki już kupili i nic z tym nie robili. Rozrząd nie był wymieniany, ale nie słychać go. Olej co 10k wymienany. Klocki i tarcze wymienione już w Polsce, jeszcze są. Na przeglądzie z zawieszenia nic nie wyszło. Elektryka ok. Brakuje grzanych dupek, ale głównie dlatego, że na Francję takich wersji nie było (takie info usłyszałem, całkiem możliwe). 1 wtryskiwacz był wymieniony na oryginalny, reszta ok. W skrzyni oleju w Polsce jeszcze nie wymieniali, trzeba sprawdzić czy od nowości był wymieniony na pewno. Turbina nie leje, nie dymi, ALE podobno świszczy. Pytanie czy JUŻ jest do roboty czy mama po prostu mówi, że robi świst, ale nie wie co to robi. Na zdjęciach zimówki, niestety lub stety wszystkie ten sam rozmiar. Letnie są, tylne szersze. I to tyle tak z grubsza. Data 1 rejestracji: 22.11.2010 Zdjęcia książki poniżej:
  11. Tak, właśnie pytałem znajomego o 330d i rzucił mi kwotę 50-58k już z akcyzą. A po zobaczeniu wysondowaniu kilku 330d i przejrzeniu archiwalnych tematów tutaj na forum to ceny właśnie kształtowały się w okolicach 38-45k. Wszystko niestety bite lub kombinowane...A ja jednak cenię sobie spokój ducha ponad wszelkie problemy. Co prawda pewnie ciężko mówić o spokojnej głowie w przypadku kupna i użytkowaniu E90/E91 w Polsce po poprzednim właścicielu, ale... Randall na co zwrócić uwagę i jaki jest pakiet startowy po kupnie 320d? Rozrząd nawet po lifcie tak samo się sypał jak wcześniej i lepiej od razu wyłożyć kasę na wymianę? xDrive czy RWD lub bez znaczenia? Wiem, że koszty eksploatacji xDrive'a są zdecydowanie większe, a ja takiego parcia nie mam na 4x4.
  12. Akurat przy okazji poliftowych 320d vs 330d to bardziej mnie interesuje kwestia eksploatacji i związanych z tym kosztów ;) Oba silniki mają swoje przypadłości, mocy temu drugiemu nie można odmówić. Pytanie tylko jakim kosztem. Nie mam ciśnienia, bo póki mój Xedos 9 jeździ to sobie szukam. Ale wolę wydać 179 zł na raport, spytać na forum kogoś o większej wiedzy, aniżeli jechać 400-500 km czy nawet 200 i zmarnować pieniądze (jak w przypadku tego auta z ww. linka), a przede wszystkim czas i nerwy. Budżetu mam jakieś 40-45k, może nawet 50k jak się trafi warta uwagi sztuka, więc wydaje mi się, że jak na 330d LCI w automacie, bez xDrive m pakiecie zew/wew powinno wystarczyć. Kwestia rozchdzi się też o to w co więcej trzeba włożyć na start oraz jak to wyjdzie w perspektywie kolejnych lat użytkowania. Oczywiście mówię o rozsądnych użytkowania, a nie januszowaniu typu wycinanie klapek w kolektorze ssącym.
  13. :oops: Dużo zależy od jakości naprawy. Krzywdzić jej nie chcę, ALE... Ale jak już wcześniej pisałem - nawet na tych zdjęciach jakość naprawy nie wygląda najlepiej. I jestem delikatny. Uważna weryfikacja KONSTRUKCJI (na miejscu) jest w takich przypadkach KONIECZNA i powie więcej. I nie mówię o machaniu czujnikiem lakieru po podwórku, tylko o porządnej weryfikacji zawodowca. Twój wybór... A ja tymczasem zacytuję klasyka: Jak ktoś tak zrobił na zewnątrz, czytaj jak dla obcego, to mogę obstawiać, że przy takiej kwocie szkody to może i bebechy też zrobił na odpierdol. Do Wejherowa mam 400 km, oględziny przez kogoś to 500+ zł :) Także raczej pozostaje szukać dalej :D PS. 320d po lifcie w automacie - czy ma sens poszerzenie poszukiwań o ten silnik? Opinie są skrajne, żeby nie powiedzieć mocno na nie.
  14. Dostałem raport od bimmer-check i wygląda to tak jak poniżej. Wychodzi trochę na to, że 1 właściciel często miał problemy z parkowaniem tyłem, albo brak szczęścia i ktoś go zawsze zahaczył. Co do szyby przedniej to może nie być nic specjalnego np. kamyki, odpryski itp.? Bardziej mnie martwi ta szkoda na 20-30k. Pewnie był jakiś strzał w bok tak jak miczek.mk zdążył zauważyć. Kwestia tego czy i jak mocno dostał i czy w ogóle warto się tym interesować :roll: 30.07.09 - 25 122 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 11.08.09 - 26 415 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 30.11.09 - 36 889 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 17.12.09 - 38 364 km - prace przy monitorze centralnym, diagnostyka i programowanie pojazdu 17.04.10 - 49 595 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 17.04.10 - 49 603 km - zmiana kół, wyważenie kół 29.06.10 - 55 742 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, klocki hamulcowe przód 30.06.10 - 55 742 km - lakierowanie zderzaka przód 16.08.10 - 60 681 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 17.08.10 - 61 046 km - lampa tylna w blotnik prawa i lewa, diagnostyka komputerowa pojazdu 04.10.10 - 65 581 km - płyn hamulcowy, kontrola pojazdu, regulacja maski przedniej, osłona ozdobna koła kierownicy, szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu 06.11.10 - 70 102 km - zmiana kół, wyważenie kół, wycieraczki przód 12.11.10 - 70 685 km - geometria kół pojazdu, opona zimowa x 2, zmiana opon, wyważenie kół 18.02.11 - 79 081 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, opony letnie Michelin x 2, zmiana kół, wyważenie kół 09.04.11 - 84 260 km - zmiana kół, wyważenie kół, kratka zderzaka przód prawa 12.05.11 - 85 515 km - naprawa blacharsko-lakiernicza zderzak tył, osłony i mocowania zderzaka, czujnik parkowania, lampa tylna w blotnik lewa, diagnostyka komputerowa pojazdu 02.01.12 - 99 688 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, badanie techniczne, klocki hamulcowe przód, zmiana kół, wyważenie kół, płyn hamulcowy 01.03.12 - 103 452 km - dysza spryskiwacza reflektora, osłona dyszy, szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu 04.10.12 - 118 027 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 11.10.12 - 118 512 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 24.05.13 - 129 972 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 06.06.13 - 130 492 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 16.12.13 - 140 262 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 08.01.14 - 141 029 km - płyn hamulcowy, klocki hamulcowe tył, osłony i odboje amortyzatorów tył, badanie techniczne, kontrola pojazdu 13.06.14 - 148 392 km - naprawa blacharsko-lakiernicza naprawa blacharsko-lakiernicza zderzak tył, osłony i mocowania zderzaka, czujnim parkowania x 2, hak holowniczy 06.02.15 - 159 210 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa 06.01.16 - 173 483 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 12.01.16 - 173 783 km - uzupełnienie oleju, przewód intercoolera, uszczelka podstawy filtra oleju, płyn hamulcowy, amoryzatory przód, osłony, odboje i mocowania amortyzatorów przód, badanie techniczne, kontrola pojazdu 11.05.16 - 178 831 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 11.05.16 - 178 856 km - kontrola pojazdu Ostatni odczyt z kluczyka - 178 856 km Auto ma do wykonania akcję serwisową na wymianę wiązki naprawczej dmuchawy. ========================================== 04/2017 - 196 000 km - ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: NIEMCY Kwota: 20000 - 30000 EUR Brak zdjęć / Seria: 3' E91 LCI / Opis sprzedaży: 330d / Nadwozie:Touring Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:UY91 / Skrzynia biegów:UY91 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:11.12.2008 / Lakier: 381 / Tapicerka: ANAT Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik N57 Pojemność 3 Moc (kW) 180 Napęd HECK Lakier 381 le-mans-blau Tapicerka ANAT Materiał blue shadow/Alcantara/antracyt Wyposażenie seryjne 0321 Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu 0520 Lampa przeciwmgłowa 0548 Licznik kilometrów 0851 Wersja językowa, niemiecki Opcje 01CB Zakres CO2 01CD Brake Energy Regeneration 0205 Automatyczna skrzynia biegów 0217 Aktywny układ kierowniczy 0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy 02MF Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193 0322 Funkcja dostępu komfortowego 0337 M Pakiet sportowy 0358 Szyba frontowa klimatyzacji komfort 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0481 Fotel sportowy 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04AE Armrest front, retractable 04MG Listwy wewn. alum. glacier-silber 0502 Spryskiwacze reflektorów 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Czujnik deszczu 0522 Światło ksenonowe 0524 Adaptacyjne doświetlanie zakrętów 0534 Klimatyzacja automatyczna 0541 Adaptive Cruise Control 0563 Pakiet oświetlenia 05AC Asystent świateł drogowych 0609 System nawigacji Professional 0612 BMW Assist 0614 Instalacja sieci internet 0615 Rozszerzona informacja BMW Online 0616 BMW Online 0620 Wejście głosowe 0633 Instalacja tel. kom. Business 0677 System HiFi Professional DSP 0698 Area-Code 2 do DVD 06AA BMW Teleservices 06AB Sterowanie teleserwisem 06FL Złącze USB-/Audio 06NF Złącze muzyki do smartfona 0704 M Podwozie sportowe 0715 Pakiet areodynamiczny M 0760 Wysoki połysk Shadow-Line 0761 Ind. oszklenie przeciwsłon. 0775 Podsufitka antracyt 07R7 Pakiet innowacyjny 07RS Pakiet Comfort 07SP Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth 07XA M leather st.wheel+shiftpaddle+multif. 0801 Wersja krajowa Niemcy 0863 Spis dealerów, Europa 0879 Literatura pokładowa, niemiecki 08SC Aktywacja syst. telem. char. dla kraju 08SP Sterowanie COP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.