Skocz do zawartości

TheApocalypse

Zarejestrowani
  • Postów

    428
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jakieś jest

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheApocalypse

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Jak ktoś pisze do Ciebie w internecie per "synek" to już wiesz, że nie warto wdawać się w dyskusję 😉 Miłego dnia!
  2. Próbujemy powiedzieć, że przez porównanie watów NIE DA się powiedzieć, który system zagra ładniej. Na pewno ten 600w zagra głośniej, tylko tyle jesteśmy w stanie stwierdzić i nie było tu żadnych złośliwości 🙂
  3. Zależy, co rozumiesz przez określenie "lepiej grać". Waty to tylko miara mocy, a nie przestrzeni, czystości, balansu, separacji sceny czy jakiejkolwiek innej cechy systemu grającego. Ale jak planujesz wybijać szyby pod remizą, to można śmiało stwierdzić że 600 watów gra lepiej 😄
  4. Nie do wiary, że w tym wątku nadal ta sama garstka osób nadal przerzuca się tymi samymi argumentami i nadal marnuje swój czas, schodząc poziomem dyskusji coraz niżej i niżej 😆 Ale Was musiało dusić jak forum było wyłączone przez kilka dni 😆
  5. Na takie wyjazdy podstawowe hamulce BMW nawet dają radę, szczególnie jak umiemy hamować silnikiem. My tutaj rozmawiamy o zwiększeniu już powiększonych hamulców M 348mm, na jeszcze większe 374mm.
  6. Amerykańskie 91 to jak nasze europejskie 95 🙂 Można na większości stacji w USA zalać 87, 89, 91 i 93 co przekłada się na nasze 90, 92, 95 i 98. Po prostu inna miara liczby oktanowej, żeby nie było za łatwo 😉
  7. Nikt nie mówi, że większa hamulce są gorsze, jedynie że są absolutnie zbędne jeśli nie jeździ się na tor. Dodają masy nieresorowanej rotującej (pogarszając właściwości jezdne) i są droższe w serwisie. Oczywiście mają większa pojemność cieplną, która przydaje się wyłącznie w sytuacji wielokrotnego, silnego hamowania, które może prowadzić do przegrzania hamulców. Na ulice - bezensowny wydatek. To samo dotyczy się dodatkowej chłodnicy.
  8. Nie zgodzę się, za te 1500zł dostawałeś: 1. Dodatkową masę rotującą 2. Dodatkową masę nierotującą 3. Droższe koszty eksploatacji przy wymianie tarcz 4. Chłodnicę która nie dość że nie przyda się do niczego poza torem, to jest nieosłonięta od spodu. Widziałem zdjęcia po zahaczeniu o coś wystającego, olej wylany, silnik zatarty, gwarancja nieuznana. 5. Taką samą drogę hamowania Według mnie dopóki autem nie jeździ się po torze, to nie warto.
  9. Tankują bo ich stać, a nie bo jest najlepsza. Tak się goli frajerów 😉 To, że właściciel Lambo stojąc przed wyborem 6.50zł, 7.50zł i 8zł za litr wybierze ten ostatni nie znaczy, że warto to zalewać do 3-litrowego silnika BMW.
  10. Za 19k. To takie nieudane tłumaczenie z angielskiego "Oil change in 19k".
  11. To nic nie daje, w pamięci komputera pozostaje wiadomość o zewnętrznej modyfikacji, co może być podstawą do odmówienia gwarancji.
  12. Tak, kilka tygodni temu miałem tę akcję przeprowadzoną. Nie prosiłem nawet o update, a wyjechałem z najnowszym softem 03/2023.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.