Skocz do zawartości

wrednybartek

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 N57 xhp3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wrednybartek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak lewarek w lewo przechodzi na sport, i jak pchniesz do tyłu / przodu to przeskakuje w tryb manualny, łopatki też bywały.
  2. Dokładnie tak, chciałem tym przerobić ekonomizer na pokazywanie temp, ale w n57 jest problem a kilka miesięcy temu jeszcze nie było rozpykane jak.
  3. Jak masz opony w prawidłowym rozmiarze to nic nie musisz przestawiać bo średnice koła będziesz miał taką samą przy 17/18/19. Gdzieś na e90post widziałem narzędzie którym można przestawiać wartości w liczniku.
  4. Jestem betatesterem aplikacji i po raz pierwszy mam problem z jedną z funkcji serwisowych. Chciałem zresetować wymianę klocków hamulcowych poprzez aplikację, ale niestety bez efektu i co gorsze teraz nie mogę zresetować tej wymiany metodą tradycyjną czyli kombinacją przycisków na manetce oraz przyciskiem resetu przebiegów dziennych na liczniku. W e91 wydaje mi się, że z manetki też nie mogłem tego skasować dopiero podpinając kompa się udało.
  5. Na pewno zostaw sobie katalizator w puszce, bez można się porzygać od zapachu spalin. Zresztą po co wywalać dpf jeżeli się nie chce w jakieś mocne tuningi iść?
  6. Na to by wyglądało, ile zamieszania z tymi głośnikami , na pewno u siebie nie mam wysokotonowych z tyłu w 2012 roczniku :)
  7. Przy hifi w e91 lic nie ma środkowego, nie ma wysokotonowych z tyłu i nie ma w podsufitce obok klapy bagażnika Jest jeszcze S676A - tu nie wiem do końca co więcej dokładali lepszy wzmacniacz? i czy to na eu/us Kolejne wersje audio w e91 to Logic7/Harman dochodzą wysokotonowe z tyłu i 2 głośniki w podsufitce , i inna komunikacja i zasilanie. W polifcie mają napis na wysokotonowych harman/kardon w przed lifcie brak. Najwyższa opcja to było Individual chyba robił Bang & olufsen , mocniejszy , dochodzi dodatkowy wysokotonowy przy środkowym w desce. Mają pomarańczowe środki głośnika + srebrną ramkę metalową + zielone naklejki
  8. Czytaj ze zrozumieniem. Nie napisaliśmy nic o oleju. Sam olej jest ok. Jak już zdecydowałeś się na oryginalny olej to tego silnika lepiej zalać odpowiednik w postaci Shell AM-L albo ECT C3, będzie dużo taniej. Co jest nie tak z tymi testami? Na przykład to, że nijak nie odzwierciedlają warunków pracy w silniku. Ewentualnie możesz się dowiedzieć, że jak wrzucisz do silnika kawałek gwoździa i będzie sobie luźno latać to wytrze się mniej lub bardziej :D :D W sumie racja, te testy nijak się mają do realnego życia i warunków w silniku i jest za dużo zmiennych nawet w samym teście.
  9. No a co to zły olej jak za tą cenę do 318d 122konnego ? Nie wytrzyma 10k albo będzie jakoś wpływał na szybsze zużycie ? W jakimś teście ma się mu coś do zarzucenia ? Bo się odpaliliście jak by to był jakiś mineralny 10w40 bez norm, do pomodzonego wysilonego silnika.
  10. Kup olej bmw twin turbo power 5w30 z LL04 dobrze wyceniony , bardzo dobry w testach https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/edit#gid=0 Jak będziesz zmieniał co ~10k i nie katował na zimnym to każdy olej markowy da radę.
  11. A ktoś może ma informacje o 4c3d , nie bardzo idzie w Google znaleść na fault Code jest , ale za dużo nie mówi https://bmwfault.codes/XMLDiagView?doc=MgAwADAAMAAwADAAOAAzADEAMwAwADcANAA3ADAANAA= Może ktoś mógł by rozwinąć.
  12. Z tego co się orientuje to nie naprawia się wtrysków w N57 tylko wymienia na nowe.
  13. Witam, mam takie pytanie czy pod kierownicą jest jakaś uszczelka / czy coś w tym stylu ? Podczas ustawienia nawiewu nawet na maxa z pod kierownicy prosto na kolana dmucha mi zimnym powietrzem, z nawiewów leci ciepłe ale nie jakieś mega gorące powietrze. Klapy się przestawiają. Ale na kolana wieje zimnem do takiego stopnia, że przydał by się jakiś koc na nogi.
  14. U mnie teraz też rozjechała się zbieżność z tylu i trzeba wymienić tą śrubę mimośrodową. Ale zastanawiam się co się z nią dzieje ? Wyciąga się czy jak to się degraduje, ze nie da się ustawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.